سلام
سابقه ی دوبارiufdدر۲۲هفتگی دارم
جنین رو دادیم ازمایشگاه ژنتیک
جوابشو برام تفسیر کنین لطفا
میخوام بدونم از چه جنبه هایی جنین رو بررسی کردن
پرسش (1399/12/15):
جواب ازمایش ژنتیک جنین
1470
22
1399/12/15
سوال کننده
0
1399/12/15
سوال کننده

0
1399/12/15
سوال کننده

0
1399/12/15
سوال کننده

0
1399/12/15
zhina 💙
اینا همش انگلیسیه عزیزم حالا تخصصی هم هست فقط دکتره که می تونه جواب بده
0
1399/12/15
سوال کننده
اره میدونم عزیزم فردا وقت دکتر دارم
طاقت نیاوردم تا فردا
از پزشک اومام خواستم
طاقت نیاوردم تا فردا
از پزشک اومام خواستم
0
1399/12/15
m sh
سلام عزیزم انشالله خیره...منتظرت بودم بیایی جواب بگی...میشه جوابت گرفتی همین جا خبر بدی ...من اعلانم روشن گذاشتم.
0
1399/12/15
مهناز 😊
عزیزم نوشته جنین پسره و هیچ عدم توازن ژنتیکی درش مشاهده نمیشه. خداروشکر اوکیه
0
1399/12/15
سوال کننده
قربونت
باشه عزیزم میگم
باشه عزیزم میگم
0
1399/12/15
سوال کننده
اره میدونم اینو
خودم لیسانس زبان خارجه دارم
فقط میگم چرا وختی مشکل ژنتیکی ندارم باز بچه اینطوری شده
خودم لیسانس زبان خارجه دارم
فقط میگم چرا وختی مشکل ژنتیکی ندارم باز بچه اینطوری شده
0
1399/12/15
سوال کننده
اونم دوبار
0
1399/12/15
سوال کننده
هردوم توی۲۲هفتگی
0
1399/12/15
سوال کننده
دکترم فقط احتمال مشکل ژنتیکی داد
0
1399/12/15
m sh
ممنون عزیزم.هپارین میزدی ؟؟ازمایشهای سیستم ایمنی دادی ؟؟
0
1399/12/15
سوال کننده
نه فقط اسپرین میخوردم
0
1399/12/16
سوال کننده
وقتی بیمارستان بودم این ازمایشو ازم گرفتن مشکلی نداشنم
0
1399/12/16
پزشک اوما
سلام جنین از نظر کروموزومی بررسی شده و پسر بوده و مشکل ژنتیکی هم نداشته
0
1399/12/16
m sh
ازمایش سی دی مارکرها و اپکا رو من دادم ...چک کن ببین اینا رو ازت گرفتن
0
1399/12/16
m sh
چون به منم همیشه میگفتن سالمه هیچ مشکلی نیست..ولی تا اینا رو دادم ....مشکل دیده شد
0
1399/12/16
سوال کننده
مرسی از پاسخگوییتون
0
1399/12/16
سوال کننده
شما الان چه مشکلی داری؟
0
1399/12/16
m sh
من فاکتور سی دی مارکر و ازمایش اپکام مشکل داشت ک همش به سیستم ایمنی بدن مربوط میشه...ک باعث میشه بدنم جنین رو پس بزنه.چون سابقه دوبار iufd هم دارم ..گفتن همون مربوط به سیستم ایمنی میشه.این نظر دوتا دکترامه.البته اینم بگم بدن با بدن و مشکل با مشکل فرق میکنه و در همه صدق نمیکنه...
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




