سلام ببخشید من ماه پیش ک پریود شدم خیلی درد داشتم و خونریزی زیاد همیشه وقتی پریود میشم این مدلیم بعد اینکه پاک شدم ۴ یا پنج روز بعدش لک قهوه ای دیدم چند قطره بیشتر نبود روز بعدشم با ادرارم قاطی بود و دیگه ندیدم و این برج پریود شدم گرفتگی شکم داشتم ولی کمرم و شکمم مثل قبل درد نمیکرد اصلا خونریزیمم خیلی کم بود و رنگشم مثل قبل نبود جوری ک روز سوم دیگه چیزی نداشتم ولی خیلی راه شده بودم تو خیابون روز چهارم باز خونریزی داشتم خیلی کم روز پنجمم هم چیزی نداشتم زیاد ممکن باردار باشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



374
1399/12/14




