عزیزم به دکترت مراجعه کن شاید بقایای بارداری چیزی هنوز تو رحم باشه برای اطمینان سونو دکتر برو
عزیزم. منم. اینجور بودم تا کامل 2 ماه
10 روز بعد از اینکه زایمان کردم، سنو دادم دکتر گفت خوبه، یعنی امکان داره چیزی مونده باشه؟؟
بعضی وقتا موقع راه رفتن هم اونجام درد میگره تیر میکشه
بهتره بری پیش دکترت معاینه ات کنه
سلامخانمی بهتره به دکترت مراجعه کنی چون همه ی عفونت ها که شامل خارش و سوزش نمیشن
منم اینطور بودم بعدش با سرکه خودمو شستم و اینکه ژل شستشو استفاده کردم بهتر شدم
البته من بعداز نزدیکی اینطور شدم
من چون اول گفتن طبیعی زایمان کن بعد 13 ساعت درد کشیدم دهانه رحمم باز نشد، تو این 13 ساعت خیییلی معاینم کردن، و آخر هم سز شدم، الان میترسم نزدیکی کنم
قربونت من دوهفته بعداز سز نزدیکی داشتم 🙈
منم مثل شما بوی بد میداد
پودر دپی استفاده کردم خوب شد و بوش رفت
من هم ترس دارم تا الان نزدیکی نداشتم
من ک اصلا نمیتونم، دیشب شوهرم خواست، من زدم زیر گریه، اصلا نمیتونم، مریض شدم، میترسم
سلام تا حدی ممکنه بوی بد بعلت زایمان باشه اما بوی بد میتواند نشانه عفونت هم باشه بهتره پزشک معاینه کند