من اولین باری بود که خودم آنوکسا میزدم اولش زدم ولی نمیدونستم تا آخر باید فشار بدم و بیشتر از نصف که تزریق کردم در آوردم بعد دیدم مونده دوباره اونو تزریق کردم ولی سری دوم هم خون اومد و حتی مقدار کمی خون داخل سرنگ رفت
الان خیلی نگراااانم چیکار کنم دوباره هم که نمیشه یکی دیگه بزنم
پرسش (1399/12/14):
سلام در مورد تزریق آنوکساپارین سوال دارم
1022
84
1399/12/14
سوال کننده
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
منم هربار خودم میزنم اینجوری میشه😂
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
اشکال نداره
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من به دکتر گفتم گاهی اینجوری میشه گفت اشکال نداره چون هرروز میزنی مورد نداره
0
1399/12/14
ترلان ..
سلام عزیزم من هرروز آمپول هپارین میزنم آمپول زیر جلدی هست نگران نباش
0
1399/12/14
سارا ...
نگران نباش عزیزم من تا الان حدود ۴۰ تا ازش زدم بعضی وقتا هم اینجوری میشه
0
1399/12/14
nazgol solo
سلام بچه ها حواستون باشه هوای آمپول بگیرین بعد تزریق کنید که باعث کبودی نشه .
0
1399/12/14
nazgol solo
شما هم دیگه اینکار نکن در آوردی سررنگ دوباره نزن داخل ،اشکال نداره نصفش زدی مشکل پیش نمیاد تا فردا دوباره بزنی
0
1399/12/14
ستاره *
انوکساپارین اصلا نباید هواشو خالی کرد.هروقت تزریق کردین چندثانیه بگذره بعد سوزنو خارج کنین از پوست باعث میشه کبود نشه
0
1399/12/14
nazgol solo
نه من اوایل همونجوری میزدم تمام پوستم کبود شده بود از اون موقع که هواش گرفتم اصلا کبودی ندارم .حتما در مورد هوای آمپول از دکترم میپرسم ممنون که گفتی
0
1399/12/14
سوال کننده
ممنون از همگی
0
1399/12/14
fifi r
عزیزم کامل ته بکن تو سوزن رو و اینکه آروم آروم بزن ک خونریزی نکنه من الان ۷ ماهه اینجوری میزنم بااینکه شکمم بزرگ شده و سفت خونریزی اصلا ندارم
0
1399/12/14
سوال کننده
عزیزم تو بروشورش نوشته که نیاز به هواگیری نیست
0
1399/12/14
سوال کننده
مرسی عزیزم
امروز که اولین بارم بود خودم زدم امیدوارم فردا خوب بزنم
امروز که اولین بارم بود خودم زدم امیدوارم فردا خوب بزنم
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من توی رونم میزنم راحتترم
1
1399/12/14
leila sh
سلام من تو بازو میزنم زاویه دار آروم تزریق میکنم کبود نمیشه
تو بروشور نوشته هواشو نگیرید ولی من از دکترم پرسیدم گفت هواشو بگیر
تو بروشور نوشته هواشو نگیرید ولی من از دکترم پرسیدم گفت هواشو بگیر
0
1399/12/14
niloofar abi
درد نداره.
0
1399/12/14
niloofar abi
من غیر از شکم میترسم جای دیگه بزنم البته شکم زاویه دار نمیزنم مستقیم تا اخر
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
نه از بازو دردش کمتره
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
دقیقا موقع آوموزش هم به من گفتن هواشوبگیر
0
1399/12/14
niloofar abi
اخه من شکم میزنم دردم خیلی کمه.
0
1399/12/14
سوال کننده
من که شکم میزنم خیلی درد داره
0
1399/12/14
سوال کننده
رون خیلی خوبه
0
1399/12/14
سوال کننده
اصلا درد نداره
0
1399/12/14
سوال کننده
بازو هم خوبه
0
1399/12/14
سوال کننده
شکم😭😭
0
1399/12/14
سوال کننده
البته چون من خودم نمیزنم شاید برای همین درد داره
0
1399/12/14
سوال کننده
امروز که خودم زدم احساس میکنم خودم بزنم دردش کمتره
0
1399/12/14
niloofar abi
جدی؟ یعنی از شکم کمتر؟ زاویه دار میزنی مثل انسولین یا عمیق تر؟
0
1399/12/14
سوال کننده
خیییییلی
0
1399/12/14
سوال کننده
رون اصلا درد نداره
0
1399/12/14
سوال کننده
شکم از بقیه جاها بیشتر درد داره
0
1399/12/14
سوال کننده
گاهی اوقات زاویه دار میزنه گاهی اوقات مستقیم
0
1399/12/14
سوال کننده
بیشتر مستقیم
0
1399/12/14
سوال کننده
مستقیم بهتره
0
1399/12/14
niloofar abi
رون فکرشم اشکم در میاد شاید بزنم ترسم بریزه.
0
1399/12/14
سوال کننده
حتما امتحان کن
0
1399/12/14
niloofar abi
اره فردا امتحان میکنم
0
1399/12/14
niloofar abi
هرجای رون ک شد؟
0
1399/12/14
سوال کننده

0
1399/12/14
سوال کننده
اینجا ها میزنم
0
1399/12/14
niloofar abi
فدای محبتت مرسی عشقم😘😘😘
0
1399/12/14
niloofar abi
از روش اسکرین گرفتم
0
1399/12/14
سوال کننده
😘😘❤❤
0
1399/12/14
niloofar abi
من زیر و بالای نافم میزدم☹️☹️☹️
0
1399/12/14
سوال کننده
نه میگن زیر و بالا نزنید
0
1399/12/14
سوال کننده
میگن چپ و راست بزنید
0
1399/12/14
سوال کننده
چن تا کلیپ هم نگاه کردم گفته بود چپ و راست
0
1399/12/14
niloofar abi
کبود و داغون میشم من
0
1399/12/14
niloofar abi
از الان برای رونم غصه میخورم😅😅😅😅
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
شکم خیلی ترسناکه
0
1399/12/14
niloofar abi
پس چرا من فکر میکنم از بقیه جاها بهتره😐
0
1399/12/14
سوال کننده
خیلییی
من وقتی قراره شکم بزنم از صبحش استرس دارم
من وقتی قراره شکم بزنم از صبحش استرس دارم
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
ولی رون اگه شوهرم نباشه میتونم بزنم خودم اما شکم محاله بتونم خودم بزنم
0
1399/12/14
سوال کننده
عزیزم رون بزن اصلا متوجه نمیشی
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من پنبه الکلی که میخوره به شکمم مچاله میشم
0
1399/12/14
سوال کننده
منم😐
0
1399/12/14
سوال کننده
😂😂
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
هرچی چربی زیر پوست بیشتر باسه دردش کمتره
0
1399/12/14
niloofar abi
عشقم یعنی نیشه کنار رون درسته؟
0
1399/12/14
niloofar abi
من شکمم دنیای چربی هاست😅😅😅😅
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من بازوهام لاغره نمیتونم بزنم ولی رونم چاقه راحتم
0
1399/12/14
سوال کننده
آره
سرپا بمون دستتو دراز کن مثل این عکس ببین کجا میخوره دستت همون جا بزن
سرپا بمون دستتو دراز کن مثل این عکس ببین کجا میخوره دستت همون جا بزن
0
1399/12/14
سوال کننده
منم رونم پره😂
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
شکمم اصلا چربی نداره یه ذره هم بالا نیومده
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
برا همونه که درد نداری
0
1399/12/14
niloofar abi

اینجا درسته؟
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
جوووون😄
0
1399/12/14
niloofar abi
نه من شکمم بخاطر زایمان قبلیم بزرگه
0
1399/12/14
niloofar abi
😅😅😅 تو روحت چقدر خندیدم🤣🤣🤣🤣🤣
0
1399/12/14
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1399/12/14
niloofar abi
پشم و پاقال روشو😋😋😋
0
1399/12/14
سوال کننده
آره ولی جلو نه کنارش
0
1399/12/14
niloofar abi
اره همون نتونستم اشاره کنم😐😐😐 میترسم چرا اخه
0
1399/12/14
سوال کننده
نترس امتحان کن
0
1399/12/14
niloofar abi
حتما مهربونم فردا 🤗🤗😍😍
0
1399/12/14
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من تازه زدم😄
0
1399/12/14
سوال کننده
امروز که بد زدم
0
1399/12/14
سوال کننده
پام ورم کرد
0
1399/12/14
niloofar abi
😔😔😔😔
0
1399/12/14
niloofar abi
من ظهرا میزنم
0
1399/12/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من تا ۲۰ روز پیش به شکم میزدم اصلا کبودی نداشت ولی دیگه دردناک شده بود به بازو زدم چندشب دردناک بود الان به رون پام میزنم خوبه درد نداره اما بعضی شبا کبودی داره
0
1399/12/14
niloofar abi
اره دیگه شما شکمت اومده بالا سخته داخل شکم
0
1399/12/15
پزشک اوما
سلام مشکلی ندارد اما در هر باز تزریق مقادیر سرنگ قشنگ تخلیه شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




