Ooma
پرسش (1399/12/13):

شکم گاو بخورم اشکال نداره؟!

سلام خانما و دکتر اوما میخواستم بگم من اگه شکم گاو بخورم مشکلی نداره برام؟!
خیلی دلم میخواد

چی هست؟🤔
شکمبه
منظور سیرابی؟
آره خودشه
نه خیلی هم مفیده سیرابی
ضرر نداره
اتفاقا خیلی خوبه
منم دلم میخواد😋
گوسفندیشو بخور
نه عزیزم بخور نوش جونت
ضرر نداره
برای تهوع هم مفیده
الهی 🥰
مرسی از راهنماییتون
گاو گرفتن درست کردن
نوش جونت من کلا متنفرم 😄
سیرابی ک خیلی خوبه
نوش جانت
😋😋😋منم میخوامممممم
کل پاچه کی دوست داره
عزیزم گوشت گاو سرده یکم اذیتت میکنه سیرابی گوسفند خوبه 🐑
نه من خوردم برا حالت تهوعم خیلی تاثیرداشت
خیلی خوب وخوشمزه است نوش جان😋😋😋
مرسی عزیزم
خوشمزه بود ولی بازم یکمی بو میداد خیلی نتونستم بخورم
سلام سیرابی برای حمایت تهوع در سه ماهه اول بارداری توصیه میسه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.