سلام به مامانا و کسایی که میخوان مثل من مامان بشن .
بیایین اینجا هر کسی از تجربه و کارهایی که انجام میده بگن بیاین از تجربیات و دانستنی های هم استفاده کنیم
پرسش (1399/12/13):
تصمیم گرفتم مامان بشم 😃
1038
35
1399/12/13
سوال کننده
5
1399/12/13
mahsa panahi
سلام دوست عزیز
اگر چاقید حتما اولش لاغر کنید
دوسه ماه تحت نظر دکتر باشید و مولتی ویتامین و اسید فولیک بخورید
به دندونپزشک برید و نزارید دندون خراب بمونه
اصلا استرس نداشته باشید
انشاالله که خدا بهتون یه نی نی ناز و سالم بده
اگر چاقید حتما اولش لاغر کنید
دوسه ماه تحت نظر دکتر باشید و مولتی ویتامین و اسید فولیک بخورید
به دندونپزشک برید و نزارید دندون خراب بمونه
اصلا استرس نداشته باشید
انشاالله که خدا بهتون یه نی نی ناز و سالم بده
4
1399/12/13
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
افرین چ تصمیم پسندیده ای
0
1399/12/13
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
😇😇😇
3
1399/12/13
... ♡sara♡
انشالله ک خدا یه نی نی صحیح و سالم بهت بده
0
1399/12/13
سوال کننده
دکترو رفتم قرص و سونو گفته
1
1399/12/13
الناز Fdr
سلام عزیزم خوبی اول از همه چی شوهرت آزمایش اسپرم بفرست که از سلامت اسپرمشون باخبر بشی من کسی میشناسم بعده پنج سال اقدام و تحت نظر دکترای معروف تازه یه عطاری بهش گفته بره آزمایش اسپرم که فهمیده شوهرش مشکل اسپرم داره یعنی 5 سال عقب افتاده از باردار شدن و کلی هزینه دکتر اینا به ضررش شده
1
1399/12/13
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/12/13
سوال کننده
مرسی
0
1399/12/13
سوال کننده
برای شما خدا نگهش داره
0
1399/12/13
سوال کننده
راست میگی ولی باید چی کنه ؟
0
1399/12/13
سوال کننده
خانما چه وقت مناسب سونو دادنه؟
0
1399/12/13
خانم گل .
والا من ک هیچکار خاصی انجام ندادم. خیلی یهو مامان شدم😅
0
1399/12/13
سوال کننده
والا همسر منم مثل شما فکر میکنه اما ب نظرت خوب نیست اول آزمایش یا اطلاعات به دست بیارم
0
1399/12/13
سوال کننده
هر چی اطلاعاتم زیاد بشه استرسم کم میشه
0
1399/12/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم اول اینکه یه سونو پلویک یعنی شکمی روز،۱۱.۱۲سیکلت انجام بده ببینیم وضعیت فولیکولا چطورن در قدم اولترش چند بسته اسید فولیک ۱بگیر شب بخور یه دونه بعد به دکتر بگو یه سری ازمایش مینویسه که وضعیت قند و تیرویید وسطح ویتامینا دستک بیاد شوهرم بره از اسپرم انشالله
0
1399/12/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
برای بارداری زودترم انشالله بعد از همه اینا از روغن سیاهدانه برای مالش ودوسین استفاده کن
0
1399/12/14
عاطفه موسوی
چه دکتر نفهمی بوده بهش نگفته شوهرت آزمایش بده والله من بار اول رفتم دکتر زنان هم من برای من آزمایش نوشت هم شوهرم که فهمیدیم مشکل از شوهرمه
0
1399/12/14
عاطفه موسوی
من سونو رو روز سه پریودی برام نوشت که ضخامت رحم نرمال بود کیست هم نداشتم اول تحقیق کن یه دکتر خوب پیدا کن خداییش دکتری که من پیشش میرم خیلی به آدم روحیه میده
0
1399/12/16
سوال کننده
یکم بیشتر توضیح میدی
0
1399/12/16
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- دلم گرفته باز پریود شدمممممم😓😓😓😓
- باردار شدن در ماه اول اقدام.
- کسی همسرش از داروی پنتافیل برای کم تحرکی جواب گرفته؟
- تشخیص لکه لانه گزینی
- میزان فعالیت در زمان اقدام
- زمان نزدیکی بعد تزریق hcg
- اقدام ب بارداری برای دوقلو
- آیا درد تخمک گذاری در اقدام طبیعی است ؟
- قبل بارداری باید چه کار کنم؟؟؟




