این سونو Nt منه😍
به نظر تون تو دلیم چیه🤔
اندازه ان تی طبیعیه؟😯
پرسش (1399/12/13):
متخصصین تشخیص جنسیت زود بیاین😊
992
496
1399/12/13
سوال کننده
0
1399/12/13
سوال کننده
نرفتم😁
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
چن هفته فهمیدی؟
من خلفی ام ۱۶ ۱۷ هفته
من خلفی ام ۱۶ ۱۷ هفته
0
1399/12/13
فرشته م
فاطمه جون ببخشید من سوالمو اینجا پرسیدم
😘😘
😘😘
1
1399/12/13
سوال کننده
نه عزیزم این چه حرفیه
0
1399/12/13
سوال کننده
سونی نگفتی به نظرت چیه
0
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
من 1.3 بودم
0
1399/12/13
فرشته م
از چند هفته دستتو بزاری رو شکمت توکناش مشخص میشه؟
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
برای من زیر ۱ بود و دخملیه
0
1399/12/13
سوال کننده
پس خدا رو شکر سونو خوبه فقط سرویس کمه😣
0
1399/12/13
مامان آیریک 👶
دختره
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
استراحت کنی خوب میشه
0
1399/12/13
غزل ا
من میگم پسره
0
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
فری بتات،چند بود
0
1399/12/13
سوال کننده
از کجا میگید دختره یا پسر
0
1399/12/13
فرشته م
کم باشه کورتاژ میکنن؟
عاقا دقیقا کورتاژ چه میکننن من نمدونم😑🤦🏻♀️
عاقا دقیقا کورتاژ چه میکننن من نمدونم😑🤦🏻♀️
0
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
کورتاژ سقطه عزیزم
0
1399/12/13
غزل ا
کورتاژ نه سرکلاژ😂😂😂
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
🤦🏻♀️🤦🏻♀️😶😶😶سرکلاژ میکنن
یتی دوخت دهانه ی رحم
یتی دوخت دهانه ی رحم
0
1399/12/13
سوال کننده
کورتاژ که نه سر کلاژ
کورتاژ دهانه رو باز میکنن سر کلاژ میبندن
کورتاژ دهانه رو باز میکنن سر کلاژ میبندن
0
1399/12/13
سوال کننده
من بتام بعد ۵ روز ۱۱۰ بود
0
1399/12/13
غزل ا
من از روی عکسی که تو اوما هست میگم دختر یا پسر
0
1399/12/13
سوال کننده
هفته بعد دادم ۲۰۰ بود
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دیر بوده لقاحت
0
1399/12/13
سوال کننده
کدوم
0
1399/12/13
سوال کننده
اره
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نظریه ی رمزی ،
0
1399/12/13
فرشته م
وااایی😂😂🤦🏻♀️
من در این حد مبتدیم😂😂
من در این حد مبتدیم😂😂
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
🤭🤭😂😂
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
هی گوشیم ز میخوره🤦♀️
0
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اون ن تو ازمایش nt ی فری بتا اچ سی جی داره اونو منظورمه
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
سونی جون عکس ازمایش غربالگریتو میفرستی
0
1399/12/13
سوال کننده
نه روز تخمک گزاری رابطه داشتم
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
0.39
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دیر گرفته منظورمه
0
1399/12/13
سوال کننده
آها اون هفته دیگه آماده میشه
1
1399/12/13
غزل ا

0
1399/12/13
سوال کننده
اره دیگه
0
1399/12/13
فرشته م
سوال بعدی سرکلاژژژژ کنی بعد سزارین میشی نع؟☹️
بچها یعنی به نصف سوالای ذهنم جواب دادین خدا عمرتون بده😂😂
بچها یعنی به نصف سوالای ذهنم جواب دادین خدا عمرتون بده😂😂
0
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اقا مال منم بگید از رو عکس
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
کو عکست
0
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊

0
1399/12/13
سوال کننده
من جمجمه رو قبول ندارم خیلیا اشتباه بود
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
دختره سرش گرده
1
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ربطی نداره قبل عمل باز میکنن دهانه رو
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
اون هفته های بالاتره ۲۸ اینا فک کنم
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
پسره
0
1399/12/13
غزل ا
ایشالا هیچ وقت نیاز نشه راجب اینا اطلاعات داشته باشی و یه بارداری راحت و بی دردسر طی کنی
0
1399/12/13
سوال کننده
نه بابا
0
1399/12/13
غزل ا
منم میگید بفرستم؟
1
1399/12/13
سوال کننده
انشاالله
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
شکل پسره فاطمه
0
1399/12/13
سوال کننده
بفرست سرمون گرمه
0
1399/12/13
فرشته م
واو چه جالب😂😑
2
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اقا ی گروه بزنید تا اونومالی بیایم جنسیت بگیم
0
1399/12/13
غزل ا

0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
سونی نمیفرستی
0
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
🤣 🤣 🤣
0
1399/12/13
سوال کننده
من همش این و میبینم میگم دختره
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
چیو؟؟؟
1
1399/12/13
فرشته م
انشالله مرسی غزل جون😍😘🤧
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
عکس ازمایش
0
1399/12/13
سوال کننده
😂😂😂
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
اره منم این عکسش حس کردم دخمله
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
ازمایش چی؟؟
1
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
چ نا واضحه
0
1399/12/13
سوال کننده
هیچ نظری ندارم
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
غربالگری با سونوشو
0
1399/12/13
سوال کننده
پس چرا میگی دختره
0
1399/12/13
غزل ا
چرا☹☹☹
0
1399/12/13
فرشته م
همینو اعلانشو فعال کن😂
هموون تو یه رنج زمانی هستیم😁
هموون تو یه رنج زمانی هستیم😁
0
1399/12/13
سوال کننده
اره والا
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
صورتش پسره پاییتش دخمل
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
غربالگری اول؟
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
اره
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni

ازمایش غربالگری اولمه
0
1399/12/13
غزل ا
بچه ها نی نی من رو بگیدددد
0
1399/12/13
فرشته م
بچها اگ گروه زدین منو بی خبر نزارین خیلی خوبین🥺❤️
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni

سونو ان تی
0
1399/12/13
غزل ا
پسره؟؟؟
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
حدس بزنید
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه دختره سرش و چونش
0
1399/12/13
غزل ا
والا طبق اون عکسه باید پسر باشه
1
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
وای سونی دختر داره
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
😄😄😄
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
اره دقیقن
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
بابا جشن جنسیتشم گرفت
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
از پایین تنه هم طبق اون نظریه هه لگن و تناسلی تو ی زاوایه اس
1
1399/12/13
غزل ا
پس چرته اون عکسه
0
1399/12/13
غزل ا
یعنی دختره؟
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سونی دختره نی نیت؟؟
0
1399/12/13
غزل ا
طبق این نظریه نی نی من رو بگو
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
پسر بود
0
1399/12/13
غزل ا
اره میگه دختره.خداحفظش کنه
0
1399/12/13
غزل ا
عه😍😍😍یه دخمل دارم اول سالم باشه بعدم اگه خدا صلاح دونست پسر
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
یعنی اون عدد hcالکیه
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بهمون خبر بده
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
بلییی😍
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
غزل توهم بارداری دومته
0
1399/12/13
غزل ا
۲۶ ام معلوم میشه
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره بابا
0
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
مرررسی عزیزم خدا توو دلی و نی نی شماروهم حفظ کنه😍🙏🏻
0
1399/12/13
غزل ا
نه سوم اما یکی رو سقط کردم متاسفانه
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
مثل من
0
1399/12/13
غزل ا
زنده باشی
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
علایمت با اولی فرق داشت
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
اوولیت چیه
0
1399/12/13
غزل ا
اره خیلی حالت تهوعم خیلی کمترخ
0
1399/12/13
غزل ا
اولی از حالت تهوع مرده بودم
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
اولیت چیه
0
1399/12/13
غزل ا
دخمله
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اونکه سقط شد چی بود
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
منم خیلی با اولیم فرق دارم سر اولی اصلا حال خرابی و تهوع کلافگی و کم اشتهایی نداشتم
0
1399/12/13
غزل ا
اونم دخمل سر اونم حالت تهوع داشتم
0
1399/12/13
غزل ا
چیه بچه اولت؟؟
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
پسر
0
1399/12/13
غزل ا
الان دلت دخمل میاد
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
سراین کلا قیافم و هیکلم عوض شده
1
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
آخی عزیزممم ❤❤ان شالله این یکی صحیح و سالم دنیا بیادو پسر باشه جنست جور شه
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
ایشالا اگه خدا صلاح بدونه
0
1399/12/13
سوال کننده
من بر عکس قبلی میرفتم مدرسه شاکر آرایشگر بودم کلی شاد و شنگول کلی سکس داشتم ولی این که از اول درازم و بی حال و کسل
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
شمام دومیته
0
1399/12/13
سوال کننده
من رنگ پوستم بر عکس قبلی هم روشن شده هم خسک
0
1399/12/13
سوال کننده
اره اولی پسره
1
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من سر پسرم کلا حالت تهوع شدید داشتم ، اما زبر و زرنگ کارامو میکردم .
اما ایندفعه هم پسره ولی زمین تا اسمون فرق دارم با قبل
تهوع ندارم فوق العاده بی حال و بی اشتهام .
علائم ب جنسیت ربط نداره قطعی دیگه مطمن شدم
اما ایندفعه هم پسره ولی زمین تا اسمون فرق دارم با قبل
تهوع ندارم فوق العاده بی حال و بی اشتهام .
علائم ب جنسیت ربط نداره قطعی دیگه مطمن شدم
0
1399/12/13
غزل ا
ممنون گلم توکل بخدا .سلفری دادم اول سالم باشه اگه خداخواست پسر
0
1399/12/13
فرشته م
فک کنم کوچولوتون منم همه ماشالله دو تا بچه دارین😅❤️
سلامت باشین😍
سلامت باشین😍
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
منو هرکسی دیده میگه دختر داری
1
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله💙
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله 😍
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
از قیافه و راه رفتن و کون و باسن میگن
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من اونارم رد کردم😂😂
0
1399/12/13
غزل ا
اره میگن بارداری با بارداری فرق داره
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اما ان شالله واسه شما درسته
1
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
حتی کل تستای خونگی هم دختر شد 😂😂😂😂
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
یعنی شمام کون و باسنت بزرگ و پهن بودن
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اصن هنگ کردم گفتم مگه میشه انقدر تغییر
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره .
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
شما اولیته
0
1399/12/13
باران م
کون منم ورم کرد دخمل دارم
ولی کلا توو کل بارداری تهوع نداشتم
ولی کلا توو کل بارداری تهوع نداشتم
0
1399/12/13
باران م
🤣
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ولی ب بدنه ب علائم نیس .
ان شالله مال شما دختر شه جنست جور شه سلامت باشه😍😍
ان شالله مال شما دختر شه جنست جور شه سلامت باشه😍😍
0
1399/12/13
غزل ا
دوست داشتی دخمل بشه؟
0
1399/12/13
سوال کننده
من که بزرگ بود پسر بود مگه باید دختر باشه
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
میگن کون گنده و پهلو بزرگ و پهن دختره
0
1399/12/13
سوال کننده
اره بابا به بدن و شرایط روحی جسمی خورد و خوراک
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خیلیییییی هم من هم شوهرم هم پسرم حتی میگفت فقط دختر باشه .
اما خدا دوباره بهم پسر داد شکر ک سلامته فقط همین💙💙😍🤲🏻
اما خدا دوباره بهم پسر داد شکر ک سلامته فقط همین💙💙😍🤲🏻
0
1399/12/13
سوال کننده
وای من چقدر باسنم گنده شده بود
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
سر این یا اولیت
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
از اولش خیلی استرس کشیدم
0
1399/12/13
باران م
وای که چقدر دخملمو دوست دارم
حالا اینم پسر یا دختر ، خدا حفظش کنه سالم بیاد بغلت🥰
حالا اینم پسر یا دختر ، خدا حفظش کنه سالم بیاد بغلت🥰
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
جانممم خدا حفظش کنه😍
2
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
ان شاء الله همه باردارها سالم و سلامت بچه هاشونو بغل میگیرن
2
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
تازه همه چیم رعایت کردمااا تغذیه امون مکمل هامون ، تخمک گزاری نباشه ، و هرچی بگی و رعایت کردم نشد .
فقط خواست خداست .
علائم و اینا جرت و پرته
فقط خواست خداست .
علائم و اینا جرت و پرته
0
1399/12/13
غزل ا
ای جونم خدا حفظش کنه .اره انگار هرچی داره اون یکی رو هم میخواد انسانیم دیگه .عوضش دوتا برادر پشت همن
0
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله
1
1399/12/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
موافقممم
5
1399/12/13
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اونایی هم که منتظرن دامنشون سبز بشه
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
ایشالا
0
1399/12/13
سوال کننده
نه اولی ولی فکر کنم دوباره داره قلبه میشه😁
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
بچها حس خودتون میگه چیه بچتون
0
1399/12/13
سوال کننده
پسر
0
1399/12/13
سوال کننده
وای همه منتظر دخترن به غیر از شوهرم که هیچی بروز نمیده
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
بچهایی که جنسیتو میدونن بگن
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
منکه شوهرم مطمین میگه دختره
0
1399/12/13
عاطفه گلی 💑💑
میگه حسم میگه
0
1399/12/13
غزل ا
منم شوهرم حرف نمیزنه اما دوست داره پسر بشه خودم حسم میگه دخمله
0
1399/12/13
فرشته م
من تو هییییچی حسادت نمیکنم یعنی اصلا ادم حسودی نیستم و به شدت دختر دوس دارم باشه یعنی کلا همه دوس دارن من دختر داشتن باشم و چون خودم تک دخترم عاقا به شدت به اینک بخاد دختر باشن حسودی میکنم 🥺 احساس میکنم دیگ کسی ب من توجه نمیکنه
0
1399/12/13
غزل ا
ای جانم
0
1399/12/13
niloo 😍
مبارکت باشه عزیزمممم فکر کنم دخمله
0
1399/12/13
farehe f
مبارکت باشه عریزم
شبیه دخملاس
شبیه دخملاس
0
1399/12/13
niloo 😍
نه بالای 30 نرماله و خوبه
0
1399/12/13
سوال کننده
وای خدا رو شکر داشتم دق میکردم
0
1399/12/13
نجمه زندگی
دخمله😍😘
0
1399/12/13
⚪روژین⚪
فاطمه؟
0
1399/12/13
⚪روژین⚪
خدانکنه عزیزم. ولی باید مواظب باشی این چند هفته رو خوب استراحت بکن انشالله تا سنو بعدی بره بالا و نیاز ب سرکلاژ نباشه. اما اگ رعایت نکنی خطر. من از آن تی تا الان همش دراز کشیدم اصلا نه بیرون رفتم ن پیاده روی داشتم. حتی جامم بر نمی دارم خونرم جارو نزدم. منی ک وسواس داشتم و هرزو باید جارو میزدم و گردگیری میکردم اما مجبورم بخاطر کوچولو رعایت کنم . فقط غذا درس میکنم اونم زیاد سرپا نمی مونم. نمیدونم شایدم من خیلی سخت گرفتم. ولی رعایت کنی بهتره
0
1399/12/13
فاطمه خانوم
فاطمهه
مبارکهههه
من تازه دیدم، ان شاء الله حسابی استراحت کن که دیگه هیچ مشکلیم نباشه
مبارکهههه
من تازه دیدم، ان شاء الله حسابی استراحت کن که دیگه هیچ مشکلیم نباشه
0
1399/12/13
پزشک اوما
سلام سونو رو نمیبینم
0
1399/12/13
⚪روژین⚪
فاطمه کلی حرف زدیم بیا عکست و بده دکتر اومده🤦
0
1399/12/13
سوال کننده

0
1399/12/13
سوال کننده
دکتر جون الهی فدات بیاین جواب بدین 😢😢
0
1399/12/13
fifi r
چقدر خوشگله عکسش🥰
0
1399/12/13
سوال کننده
فدات 😙 چشات خوشگل میبینه
0
1399/12/13
fifi r
عزیزم فقط تا سونو انومالی صبر نکن لطفا دوهفته دیگه باز سونو برو برای کنترل طول سرویکست
0
1399/12/13
سوال کننده
دکتر جونم سرویکسم خیلی کمه؟نیاز به سر کلاژ دارم؟
0
1399/12/13
سوال کننده
چند خطر داره
0
1399/12/13
fifi r
اگر دکتر گفت خوبه تو باز ده روز یبار برو سونو
0
1399/12/13
fifi r
بالای ۳۰ خوبه ، ولی عزیزم شما باز برو چک کن ک خدایی نکرده کمتر اگر شد زودتر بتونی سرکلاژ کنی
0
1399/12/13
سوال کننده
دیگه استراحتم دعا کن بره بالا
0
1399/12/14
فرزانه مامان شازده والا
پسره😍
0
1399/12/14
پزشک اوما
سلام سونو نرمال. است و عدد ان تی هم خوبه اما طول سرویس نزدیک لب مرز است دو هفته استراحت بیشتر داشته و مجدد طول سرویکس چک بشه ، پیاده روی و پله و کار و فعالیت سنگین و فعلا نزدیکی ممنوع است
0
1399/12/14
پریا 🤱🧿
نه دکترم گفته احتمالا دخملیه 😍
0
1399/12/14
پریا 🤱🧿
از چه نظر گفتی پسره؟؟؟
0
1399/12/14
سوال کننده
مرسی 😙😙😙😙 نیازه از توالت فرنگی هم استفاده کنم؟
0
1399/12/14
غزل ا
بله
0
1399/12/14
غزل ا
😂😂😂
1
1399/12/14
عاطفه گلی 💑💑
سلام طول سرویکس چند باش خوبه ونرماله
0
1399/12/14
سوال کننده
فکر کنم ۳۳ خوب باشه
0
1399/12/14
سوال کننده
دیگه به بالا هم بهتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




