سلام ب خانم ها و پزشک اوما
من امروز آزمایش ذخیره تخمدان دادم ۳۴ سالمه و عددش ۱.۲۵ بود
خاستم بدونم بنظر شما چطوره؟
پرسش (1399/12/13):
نتیجه ی آزمایش ذخیره تخمدان
525
30
1399/12/13
سوال کننده
0
1399/12/13
سارا ...
سلام عزیزم خوبه
0
1399/12/13
سوال کننده
یعنی میتونم طبیعی باردار بشم؟
0
1399/12/13
nazgol solo
سلام عزیزم خوبه .توکل به خدا باردار میشی
0
1399/12/13
سارا ...
بله عزیزم اگه همسرت و خودت مشکلی نداشته باشین میشه
0
1399/12/13
سارا ...
بالاتر از ۱ باشه دیگه اوکیه
0
1399/12/13
سوال کننده
واقعا؟؟
یعنی ناراحت نباشم از این لحاظ
یعنی ناراحت نباشم از این لحاظ
0
1399/12/13
سوال کننده
راهی هست ک بالاتر بره این عدد؟یا ن
0
1399/12/13
سارا ...
نه ناراحتی نداره که
اوبوست و فرتیل سی ام خیلی کمک میکنه
اوبوست و فرتیل سی ام خیلی کمک میکنه
0
1399/12/13
سارا ...
حداقل نمیزاره کمتر بشه
0
1399/12/13
سارا ...
ایشالله طبیعی باردار میشی زود
0
1399/12/13
سارا ...
یه بار با خانمی حرف زدم گفت سردیجات رو از رژیم غذاییش حذف کرده و کلی گرمیجات میخوره ذخیره تخمدانش رفته بالاتر من امتحان نکردم
0
1399/12/13
سارا ...
اما با همون دوتا کپسولی که بالا برات نوشتم خودم ار ۰.۷ رسیدم به ۰.۹ مصرف کنی یه مدت ایشالله به ۱.۵ میرسه
0
1399/12/13
سوال کننده
ااا ممنون
چه مدت مصرف کردید
چه مدت مصرف کردید
0
1399/12/13
سوال کننده
اوبوست انگار قیمتش خیلی بالاست
0
1399/12/13
سارا ...
من خیلی مصرف کردم نزدیک یک سال کلا مکمل خوبیه حتی اون موقع که تو اقدام نبودم هم مصرف میکردم روزی دوتا
آره یه مقدار گرونه فکر کنم بسته ۶۰ تاییش ۷۰۰-۸۰۰ تومنه
آره یه مقدار گرونه فکر کنم بسته ۶۰ تاییش ۷۰۰-۸۰۰ تومنه
0
1399/12/13
سارا ...
من چون ذخیرم پایین بود ریسک نکردم منتظر بمونم آی وی اف کردم چون میترسیدم به تخمک اهدایی برسم
0
1399/12/13
سوال کننده
بله هر دوتا کپسول ک معرفی کردید رو ۸۰۰ و ۹۰۰ تومنن
0
1399/12/13
سوال کننده
چند سالتونه
0
1399/12/13
سارا ...
آره ولی دکتر برین خودش نزدیک تخمک گذاری یه آمپول میده تخمکای بیشتری درست میشه من دو سه بار اینکارو کردم
0
1399/12/13
سارا ...
۳۴ سال از ۳۲ سالگیه ذخیرم یهو به شدت افت کرد تو ۶ ماه از ۱.۸ رسید به ۰.۷
1
1399/12/13
سوال کننده
حالا خداروشکر ک باردارید و انشالله تا آخر ب خوبی پیش برید و نی نی سالم و سلامت بدنیا بیاد
برای من هم دعا کنید زود باردار بشم
برای من هم دعا کنید زود باردار بشم
0
1399/12/13
سارا ...
ایشالله که زود باردار میشی عزیزم
0
1399/12/13
سوال کننده
ممنونم انشالله
0
1399/12/13
فاطمه بانو👨👩👧👦
من ۲۵سالمه و ذخیرم ۱.۷ بود ک دکترم
گف
زودتر اقدام کنم برای ای وی اف
جون ممکنه ناگهان افت کنه
گف
زودتر اقدام کنم برای ای وی اف
جون ممکنه ناگهان افت کنه
0
1399/12/13
سوال کننده
شما الان با آی وی اف باردار شدین؟
0
1399/12/13
سوال کننده
من اولین اقداممه
یعنی اصلا اقدام نکنم و مستقیم برم آی وی اف؟
یعنی اصلا اقدام نکنم و مستقیم برم آی وی اف؟
0
1399/12/15
پزشک اوما
سلام ذخیره تخمدان خوب است
1
1399/12/15
سوال کننده
خدارو شکرممنون دکتر،🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها میشه ببینین آزمایش دوستم مثبته یا نه؟
- اقدام ب بارداری بعد از ۶ ماه
- 💛💛سلام دوستای اومایی. یه سوال💛💛
- دردشدید شکم و معده
- خانمایی که میخوان این ماه اقدام کنن بیان دورهم باشیم
- کسی تواصفهان دکترخوب سراغ داره
- موادغذایی و دمنوش های مفید
- احتمال اینکه باردار باشم و بی بی چک نشون نده هست؟
- پریودی نامنظم برای اقدام ب بارداری
- برای فعال سازی و تحریک تخمدان چکار کنم؟




