سلام عزیزم فک گنم عفونت داری
شاید کم خونی یا یه مشکل کوچولو هم داشته باشی چون rdw بالاست.
اونم یا بخاطر کم خونیه یا دیابت یا یه بیماری کوچولوی زمینه ای.
Rdwواسه گلبولهای خونته که اگه کم و زیاد باشه نشون دهنده یه مشکل هست که الان واسه شما زیاده
ممنون از راهنماییت عزیزم 🌹
سلام قند ها خوب هستند اما رژیم غذایی را بیشتر رعایت کنید