سلام وقتتون بخیر
من هفته ششم هستم. دوقلو باردار هستم. دیروز صبح 2 تا تیکه کوچیک خون داشتم. دگ تکرار نشده بعد از اون فقط چندبار روی دستمال بعد از خشک کردن قهوه ای شده.
میخوام بدونم چه کاری باید انجام بدم و اینکه قرص دوفاستون مصرف کنم یا خیر؟
دارم فقط شیاف رو برام بیشتر کرد و آسپرین ام رو قطع کرد.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



508
1399/12/13


