این همه راه های جلوگیری یکیشو انتخاب کن یا امپول ۳ماهه یا قرص یا طبیعی
وضعیت رو به شیردهی تغیر بده
قرص هست،امپول و ایو دی میتونی
کاندوم به همین به راحتی عزیزم 😎
عزیزم من طبیعی و اغلب با کاندوم جلوگیری دارم. اوایل آدم استرس داره کم کم برات طبیعی میشه
سزارین تا ۶ هفته نباید نزدیکی کنی از بعدشمچونشیر میدی کاندوم بهترین روشه
اگه شوهرت قبول کنه کاندوم از همش بهتره
همسایه ما با دستگاه حامله شد
کاندوم ضرر نداده ولی باقیش ضرر داره
مرسی از راهنمایی همتون ❤️😘
امپول چیه،؟میزنی تا سه ماه میشه راحت رابطه داشت؟ خطا نداره؟؟؟؟
سلام در این زمان میتونید از قرص ضد بارداری شیردهی استفاده کنید یا کاندوم یا ای یو دی