من هروقت میخواستم پریود شم اپیشن میخوردم
نمدونم 😁😁😁ولی نخوری خاطر جمع تری
اره نمیخورم چای نبات میخورم ب جاش😂🙈
بچه ها شوید پلو بخورم بده؟؟
من قندم بالاست نونجو میخورم روش شوید داره مگه شوید بده
والا تو گوگل زده زیادش بده الان میخوام بدونم زیادش یعنی چقدر
ی دمنوش خیلی آبکی درست کن بخور حالا ک انقد هوس کردی کاری نمیشه
روشم خنکی بخور ک خنثی کنه
ی ذره کاری نمیشه
زیادش خوب نیست
نخور.یکمش تو غذا عب نداره اما دمنوشش چرا
من که از اول بارداریم میخورم
اصن تو بارداری هیچ گونع دمنوشی نخورین
بجاش روزی ی لیوان کوچک اگ بتونید قهوه یا کاپوچینو بخورین خیلی خوبه
ولی بعدش احتمال اینکه بچتون بی خواب بشه زیاده
در حد یه قلوپ فقط فکر نکنم ایرغدی داشته باشه اما نخوری بهتره
صد در صد بده ک نباید خورده باشه
سلام در بارداری صرف آویشن ممنوع است