با سلام قبلا تست ادرار دادمو دفع پروتئینم +1 بود و الان شده +3 آزمایشمو ضمیمه میکنم. باردار نیستم و بچه یکساله دادم. قبلا مشکلی از این دست نداشتم. باید چکار کنم؟
0
1399/12/12
سوال کننده
0
1399/12/12
سوال کننده
0
1399/12/12
سوال کننده
این آزمایش به فاصله ۱۰ روز از آزمایش قبلی تکرار شده