سلام ب همگی
خانما دکلره کردن مو در اقدام ب بارداری روز ۲۶ سیکل اشکال داره؟
۲۶ ام از سیکل سی روزه.۳ روز بعد از تخمک گزاری طبق تقویم اوما
ک هنوز معلوم نیست باردار هستیم یا ن
پرسش (1399/12/12):
رنگ مو و اقدام ب بارداری
513
37
1399/12/12
سوال کننده
0
1399/12/12
سوال کننده
بعضیا میگن وقتی در حال اقدامین خودتونو مثل ی فرد باردار در نظر بگیرین و رنگ و اینا نکنین
بعضیا میگن ن چون هنوز رابطه ی خونی بین جنین و بدنتون در کار نیست اشکال نداره
حالا کدوم درسته،😇😇😇😇
بعضیا میگن ن چون هنوز رابطه ی خونی بین جنین و بدنتون در کار نیست اشکال نداره
حالا کدوم درسته،😇😇😇😇
0
1399/12/12
فاطمه بانو
بیبیبزن اگ منفی شد رنگ کن
0
1399/12/12
سوال کننده
آخه ۳ روز بعد از تخمک گزاری ک هنوز اتفاقی نیافتاده ک بی بی نشون بده
0
1399/12/12
فاطمه بانو
تا ۵هفته حتی ساک هم تشکیل نشده😑توک هنوز ۴روز مونده
0
1399/12/12
فاطمه بانو
مگنمیگی ۲۶سیکل هستی از سیکل ۳۰روزه؟
0
1399/12/12
فاطمه بانو
ینی تخمک گذاریت مثمن هفته اخر بود😑
0
1399/12/12
فاطمه بانو
من ابرومو رنگ کردم روز قبل موعد
اخه بیبی زده بود ۵روز ب موعد منفی بود😂
اخه بیبی زده بود ۵روز ب موعد منفی بود😂
0
1399/12/12
سوال کننده
😂😂😂😂😂
0
1399/12/12
فاطمه بانو
ولی درکل من شنیدم قبل موعد میتونین رنگ کنین
من چون بعد پریودیم دکلره کرده بودم رنگ نریختم موهامو
ولی خب ابرومو ریختم فقط
ک ابروی من۲۰مین ب بالا طول میکشه زنگ بگیره
من چون بعد پریودیم دکلره کرده بودم رنگ نریختم موهامو
ولی خب ابرومو ریختم فقط
ک ابروی من۲۰مین ب بالا طول میکشه زنگ بگیره
0
1399/12/12
سوال کننده
عزیزم من الان روز ۵ پری هستم ۲۳ ام تخمک گزاریمه و ۲۶ ام نوبت رنگ مو دارم
تقریبا میشه آخرین روز سبز رنگ تقویم اوما
تقریبا میشه آخرین روز سبز رنگ تقویم اوما
0
1399/12/12
سوال کننده

0
1399/12/12
فاطمه بانو
تقصیر خودته بدنوشتی☹
0
1399/12/12
سوال کننده
ببخشیییید،😁😁😁😅😅😅😅😅
0
1399/12/12
فاطمه بانو
من فک کردم الان ۲۶سیکلی😂گفتمنشون میده
0
1399/12/12
سوال کننده
اااا در این حد یعنی بد نوشتم،😂😂😂😂😂😂
0
1399/12/12
فاطمه بانو
اگ خیلی مث من حساسی ازمایش بده بعد رنگ کن😎
انشالله حامله ای نتونیرنگ کنی😂😂😂
انشالله حامله ای نتونیرنگ کنی😂😂😂
0
1399/12/12
سوال کننده
تو دعا کن من حامله باشم و رنگ نکنم،😁😁😁😁😁
0
1399/12/12
فاطمه بانو
اره فک کنم
منم یکم چسخل مسخل شدم جدیدا 😂😂😂
منم یکم چسخل مسخل شدم جدیدا 😂😂😂
0
1399/12/12
فاطمه بانو
دعا کردم دیگ😂😂😂از ته دلم بخدا
0
1399/12/12
سوال کننده
نفرمایید شما عشقی الان ۲۶ هفته بارداری هستی و ی مامان خووووب و مهربون
0
1399/12/12
فاطمه بانو
فعلا ک ویارو این چیزا زده ب مغزم😂روان پریش شدم
انشالله سرت بیاد😍🧿
قشنگ ترین نفرین دنیا😎
انشالله سرت بیاد😍🧿
قشنگ ترین نفرین دنیا😎
0
1399/12/12
سوال کننده
ایشششالا ک دعات بگیره
باردار بودن رو ب رنگ مو ترجیح میدم،😊
باردار بودن رو ب رنگ مو ترجیح میدم،😊
0
1399/12/12
فاطمه بانو
دعا میکنم باردار بشی اسفند ماه ۱۳۹۹
بارداری راحتی داشته باشی
بچت عمرش بدنیا بیاد عزیزم😘
بارداری راحتی داشته باشی
بچت عمرش بدنیا بیاد عزیزم😘
1
1399/12/12
سوال کننده
فدای تو مهربونم انشاللللهههه،😍😍😍😍😍😍😍
0
1399/12/12
فاطمه بانو
والا من ب سختی ب اینجا رسیدم
۲بار سقطو دفع ی قل🤦♀️
انشالله سر هیچکس نیاد
الان بچمپایینه استراحتم😑
۲بار سقطو دفع ی قل🤦♀️
انشالله سر هیچکس نیاد
الان بچمپایینه استراحتم😑
0
1399/12/12
فاطمه بانو
برام دعا کن بچم بوقتش صحیحو سالم بدنیا بیاد🙏
1
1399/12/12
سوال کننده
اگه لایق باشم همین الان از ته قلبم برات دعا میکنم ک خدا بهت نظر کنه و کوچولت سر وقت صحییییح و سالم بدنیا بیاد ،🤲🤲🤲🤲🤲🌹🌹🌹❤️❤️
0
1399/12/12
فاطمه بانو
مرسی عزیزم😘
انشالله دامنت سبز شه🙏🧿😍
انشالله دامنت سبز شه🙏🧿😍
0
1399/12/12
عطیه ❤️
سلام لیلی جون
ان شالله باردار باشی و رنگ مو رو کنسل کنی
منم دیگه دارم باردار بودنو به همه چی ترجیح میدم
ان شالله باردار باشی و رنگ مو رو کنسل کنی
منم دیگه دارم باردار بودنو به همه چی ترجیح میدم
1
1399/12/12
سوال کننده
انشالله عزیزم
و همچنین شما
و همه ی اونایی ک واقعا از ته دل دلشون میخان مادر بشن و هیچ چیزی دیگه خوشحالشون نمیکنه،🤲🤲🙏🙏
و همچنین شما
و همه ی اونایی ک واقعا از ته دل دلشون میخان مادر بشن و هیچ چیزی دیگه خوشحالشون نمیکنه،🤲🤲🙏🙏
0
1399/12/12
🧿🤱👑👶 Maman Soni
من توو اقدام کاری که میکردمو میگم شاید به دردت خورد
0
1399/12/12
🧿🤱👑👶 Maman Soni
میذاشتم ببینم پریود میشم یا نه
بعد روز ششم یا هفتم پریودم رنگ میکردم که مطمئن باشم چیزی نیس بعد پریود هم اقداممو داشتم
چون من لیزر هم میرفتم میذاشتم یه روز بعد از اتمام پریود بعدش اقدام
بعد روز ششم یا هفتم پریودم رنگ میکردم که مطمئن باشم چیزی نیس بعد پریود هم اقداممو داشتم
چون من لیزر هم میرفتم میذاشتم یه روز بعد از اتمام پریود بعدش اقدام
0
1399/12/12
سوال کننده
اینم خوب فکریه هم کارتو انجام دادی هم موقع اقدام دیگه دلواپسیشو نداریم
0
1399/12/13
پزشک اوما
سلام بهتره بعد از تخمک گذاری انجام ندهید اما باز تا اطلاع از بارداری مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




