ماه اخر جنین هر هفته بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم وزن اضافه میکنه
برا شما نهایتا میشه ۲۷۰۰
البته اگه وزنی ک بهتون گفتن دقیق باشه
خیلی رووزن بچه تاثیر میزاره
دلستر کباب وبستنی بخور
منم وزن بچم کم بود اینارا خوردم ۳۳۰۰بدنیا اومد
از وقتی فهمیدم وزنش کمه، زیاد خوردم اینارو
من قبلش تا دیروقت میخابیدم صبونه نمیخوردم ولی الان روزی دو وعده صبونه میخورم
از کی باید اینارو بخوریم؟؟ من از ترس قند تاحالا یکبارم دلستر نخوردم، بستنی هم کلا دوسه بار خوردم، کباب بیرون هم که بخاطر کرونا نمیخورم
اگ قند داری نباید تو خوردن بستنی و دلستر زیاده روی کنی
نه ندارم، قند ناشتام84بود
شنیدم ۳ ماه اخر خوبه بخوری
سلام جنین تقریبا هفته ای ۲۰۰ گرم افزایش وزن خواهد داشت ، بیشتر به پهلوی چپ بخوابید و غذاهای پروتئینی و مغزیجات مصرف کنین