سلام خانومای عزیز
کسی بیمارستان آرمان زایمان کرده؟ شنیدم اتاق خصوصی نمیدن. وی آی پی هم خیلی گرونه گویا. تجربه تونو میشه بفرمایید؟!
پرسش (1399/12/11):
زایمان در بیمارستان آرمان
16228
25
1399/12/11
سوال کننده
0
1399/12/11
🌻leyla 🌼
اتاق خصوصی با وی ای پی چ فرقی میکنه
0
1399/12/11
سوال کننده
خصوصی فقط اتاقه، وی آی پی سوییته، فکنم یه آشپزخونه کوچیک داره، مبلمان داره. مسخره بازی برا گرفتن پول بیشتر
0
1399/12/11
سوال کننده
واسه همینا دوتومن فرق داره
0
1399/12/11
سارا ...
الان گفتن هزینه چقدر میشه؟
0
1399/12/11
سوال کننده
زایمان و یه شب اتاق دوتخته ۸-۸/۵
0
1399/12/11
سوال کننده
خصوصی ۱۶۰۰ ه و وی آی پی۳۵۰۰
0
1399/12/11
🌻leyla 🌼
کاش پولش بود😂
0
1399/12/11
سوال کننده
ولی شنیدم چون زایمانهاشون زیاده اصلا خصوصی گیر نمیاد
0
1399/12/11
سارا ...
۱۶۰۰ یا ۳۵۰۰ اضافه میشه به این ۸ تومن؟
0
1399/12/11
سارا ...
دکترت کی هست؟
0
1399/12/11
سوال کننده
نه گویا ما به التفاوتش اضافه میشه
0
1399/12/11
🌻leyla 🌼
من نظرم رو خصوصیه اونم اگ بتونیم زیاد درگیرنمیکنم خودم ی شبه دیگه
0
1399/12/11
سوال کننده
من با تیم دکتر نصر بودم
0
1399/12/11
سوال کننده
اخه وسط کرونا ادم ریسک نمیکنه دوتخته بگیره
0
1399/12/11
🌻leyla 🌼
اونیم ک میاد کنارت قبلش مثل خودشما ازمایششو گرفتن ازش
الکی ک نیست
الکی ک نیست
0
1399/12/11
سوال کننده
نه همراه تست نمیخواد
0
1399/12/11
سوال کننده
فقط خود بیمار
0
1399/12/11
🌻leyla 🌼
تاادم از خودش مطمن نباشع نمیاد ن تنها برا شما ک غریبه ای
برا مریض خودشم نمیاد
برا مریض خودشم نمیاد
0
1399/12/11
سوال کننده
نمیدونم
0
1399/12/11
سوال کننده
خیلی ذهنم درگیر شده
0
1399/12/11
🌻leyla 🌼
ما در طول روز شده کاری پیش اومده و رفتیم بیرون
حالا ی سوپری سرکوچه یا دو تا چاراه اونور تر
اینجوری بخایم سخت بگیریم باید کلا خودمونو ببندیم ب ی چاردیواری؟
درسته ادم باید بمونه خونه ولی گاهی ی سری کارا پیش میاد.
مثلا همین دکتررفتنامون نمیشع نریم ک
سونو ازمایش نمیشع نریم ک
اونحام پر ادمع
الان اینهمه هزینه کنی برا ی شب؟
می ارزع؟
اگ اونقد وسعت میرسه اره
منم وسعم میرسه ولی خب زوره دیگ😂
حالا ی سوپری سرکوچه یا دو تا چاراه اونور تر
اینجوری بخایم سخت بگیریم باید کلا خودمونو ببندیم ب ی چاردیواری؟
درسته ادم باید بمونه خونه ولی گاهی ی سری کارا پیش میاد.
مثلا همین دکتررفتنامون نمیشع نریم ک
سونو ازمایش نمیشع نریم ک
اونحام پر ادمع
الان اینهمه هزینه کنی برا ی شب؟
می ارزع؟
اگ اونقد وسعت میرسه اره
منم وسعم میرسه ولی خب زوره دیگ😂
0
1399/12/11
سوال کننده
موافقم اونکه نمیصرفه که کاملا درسته
مشکلم خودم نیست، مادرم سابقه بیماری داره، یکساله از خونه بیرون نیومده، نمیتونم ریسک کنم برا من بیاد و واسه یه شب و دو سه تومن پول خدای نکرده اتفاقی براش بیفته. من خودم نمیخوام بیاد ولی خودش اصرار داره که حتما شب پیشم باشه. برای اونم شده مجبورم هزینه کنم
مشکلم خودم نیست، مادرم سابقه بیماری داره، یکساله از خونه بیرون نیومده، نمیتونم ریسک کنم برا من بیاد و واسه یه شب و دو سه تومن پول خدای نکرده اتفاقی براش بیفته. من خودم نمیخوام بیاد ولی خودش اصرار داره که حتما شب پیشم باشه. برای اونم شده مجبورم هزینه کنم
1
1399/12/11
سارا ...
آخه تفاوتش ۳-۴ تومنه دیگه
به نظرم میارزه حتی اگه به سختی هم وسعت میرسه باز هم میارزه
به نظرم میارزه حتی اگه به سختی هم وسعت میرسه باز هم میارزه
0
1399/12/12
مونا .
منم بیمار دکتر نصر بودم و قراره بیمارستان آرمان زایمان کنم، دکترم گفت با اتاق خصوصی 11 تومن میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




