سلام خانم دکتر عزیزم ببخشید من سه چهار روزه که زیر دلم خیلی بیش از حد درد میکنه مثل درد پریودی مثل وقتی که پریودم و خونریزیه شدید هستم درد دارم ولی اصلا نه لکه ای نه خونی هیچی درد پریودی شدید دارم ولی پریود نیستم در اقدام به بارداری هستم البته زیر نظر هیچ دکتری نیستم فقط جلوگیری ندارم دردم قطع نمیشه ولی بعضی وقتا شدید میشود بعضی وقتا کم هست باید نگران باشم راه حلی برای مشکلم هست؟باید حتما به دکتر مراجعه کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



538
1399/12/11




