با سلام خدمت همه اومایی های عزیز😍😍آزمایشمو الان جوابشو گرفتم سر درنیوردم لطفا بگید خوبه یا بد؟؟!!
پرسش (1399/12/11):
آزمایش ذخیره تخمدان دادم جوابشو لطفا برام تفسیر کنید 🙏🙏
1274
99
1399/12/11
سوال کننده
0
1399/12/11
سوال کننده

0
1399/12/11
سوال کننده
کسی نمیدونه یعنی🤔
0
1399/12/11
💎 sara 💎
ذخیرت خوبه عزیزم نگران نباش
0
1399/12/11
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/12/11
جوجو ❤️

0
1399/12/11
جوجو ❤️

0
1399/12/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم یکم تنبلی داری بالای ۴ نشونه تنبلی هست ؛ برای شما هم زیاد بالا نیست تقریبا خوبه
0
1399/12/11
سوال کننده
واقعا؟؟؟
0
1399/12/11
سوال کننده
ممنون عزیزم که جواب دادید
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
ببخشید گلم هزینش چن شد ازاد
0
1399/12/11
سوال کننده
من با دفترچه ۱۱۳ شد
0
1399/12/11
سوال کننده
ولی فک کنم آزاد ۳۴۷ زده بود
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
اووو
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
من دقترچم بیمه سلامته اصلا بدردنمیخوره
0
1399/12/11
سوال کننده
آره من بیمه ۲۳۴ تومنشو داده بود خودمم ۱۱۳
0
1399/12/11
سوال کننده
اونم میپذیرن کمتر میشه بهتراز آزاده
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
چند سالته
0
1399/12/11
سوال کننده
۳۲
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
واقعا من همش حس میکنم اصلا بدرد نمیخوره ازاد میرم دکتر
0
1399/12/11
سوال کننده
نه خوبه بهترازآزاده
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
اهوم
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
پریودیت منظمه
0
1399/12/11
سوال کننده
آره عزیزم منظمم
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
خداروشکر
0
1399/12/11
سوال کننده
ولی آندومتریوز گرید ۲دارم
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
تو برگ ازمایش نوشته واسه سن شما نرمال بین0 14 تا 10.40 است بنظرم نرماله
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
منم منظمم تو این مدت ک اقدام بودم ماه قبل رفتم سنو
0
1399/12/11
سوال کننده
میخوام لاپاراسکوپی کنم
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
چند سانته؟
0
1399/12/11
سوال کننده
نمیدونم عزیزم خودمم گیج شدم
0
1399/12/11
سوال کننده
لوله هامو درگیر کرده کیستم دوتا دارم یه ۳سانت یه ۲سانت
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
دوتافولی 10داشتم ریز.الان کتفم و وسط سینه هام میلی وقته جوش میزنه میترسم تنبلی داته باشم
0
1399/12/11
سوال کننده
خب برو یه ذخیره تخمدان بده عکس رنگی هم خوبه بنظرم هرچه زودتر پیگیری کنی بهتره
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
😪😪😪
0
1399/12/11
سوال کننده
جوش که نشانه تنبلی نیست
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
دکتر بهم گفت اینجای ک رفتی سنوش قوی نیس الان باز برام نوشته اما تا بعد عید نمیتونم پیگیر شم
0
1399/12/11
سوال کننده
نامنطم بودن پریود نشانه تنبلیه
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
منم کیست شکلاتی دارم لوله چپم رو درگیر کرده قبل هم داشتم عمل کردم همراه سزارین دخترم بیرونش اوردن الان دوباره اومده و متاسفانه بخاطر عملی ک کردم ذخیره ام پایین اومده شماهم حتما قبل لاپراسکوپی با چتدتا پزشک مشورت کن راجب ذخیره ات
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
فعلا قرص ویتامین عی و سی و زینک میخورم شوهرمم از داده سالمه خداروشکر
0
1399/12/11
سوال کننده
واژینال بده شکمی بدرد نمیخوره
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
من کلا منظمم.خب دلیل اینک فولیهام ریز بود چی لابد تنبلی دارم خب
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
میترسم
0
1399/12/11
سوال کننده
حالا دارم دارو میخورم که پریود نشم تا ۲ماه اگه کیستم ازبین بره عمل نمیکنم یدونه لوله ام تقریبا بازه شاید خودم طبیعی باردارشدم
0
1399/12/11
سوال کننده
ترس نداره که
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
حس میکنم درد داره
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
منم یدونه بچه دارم واسه دومی اقدامم کیست من تو تخمدان چپ 26 در 22 میل هست
0
1399/12/11
سوال کننده
نه اصلا دردنداره ولی خیلی دقیق تره پیش خانم دکترهم برو که راحت باشی
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
مریم بانو کدوم شهری،؟
0
1399/12/11
سوال کننده
اونا چیزی نیست با دارو گیاهی درمانش کن وگرمی بخور ان شاءالله خودت زود باردارمیشی
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
من ییار پارسال سنو دادم ک سالم بودم ولی واس سایز فولیکول ندادم.بعد یماه پیش داذم فولیهام ریز یودن😪ولی دیگ مشکلی نداشتم
0
1399/12/11
سوال کننده
تهران
0
1399/12/11
سوال کننده
شکمی خوبه ولی واژینال خیلی دقیق تره
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
اخ دکترم دسگاه سنونداره بااینک فوق تخصص
0
1399/12/11
سحر مامان سلین و دلوین
۳.۸ چطور ؟ مال من انقدره
0
1399/12/11
سوال کننده
مگه میشه
0
1399/12/11
سوال کننده
نرماله عزیزم
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
بخدا.تهرانم هستم
0
1399/12/11
سوال کننده
کجایی مگه
0
1399/12/11
سحر مامان سلین و دلوین
مرسی گلم
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
بادارو رفع نمیشه عکس رنگی هم گرفتم لوله چپم التهاب داره
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
انقد خرما وگرمی میخورم انقد جوش زدم توف ب اقدام
0
1399/12/11
سوال کننده
برو بیمارستان ۵۰۱ تو امیرآباد یکشنبه ها هم خانوم دکتر هست
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
اندیشه
0
1399/12/11
سوال کننده
قربونت گلم
0
1399/12/11
سوال کننده
خیلی تاثیر داره
عفونتم داری
عفونتم داری
0
1399/12/11
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
نه
دارو گیاهی چی بخورم
دارو گیاهی چی بخورم
0
1399/12/11
سوال کننده
خب بیا تهران برو اینهمه سونوگرافی خوب
0
1399/12/11
سوال کننده
عرق فراسیون عالیه
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
مشکلم ذخیرمه قبلا هم همین کیست رو داشتم طبیعی باردار شدم اما الان شانسم پایینه
0
1399/12/11
✨❤️ ✨❤️
اینجاهم داره سنو مطب دکتر م نداره .ی سنو داره باید ده روز قیل نوبت بگیری دقیقه
0
1399/12/11
سوال کننده
من مرتب عفونت دارم اصلا خوب نمیشم این چسبندگی ها هم ازسر همین عفونت لعنتی اومد سرم😭
0
1399/12/11
سوال کننده
اتفاقا برا تقویت تخمدانم عالیه
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
پرولاکتین رو بالا نمیبره؟
0
1399/12/11
سوال کننده
نه
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
ممنون از راهنماییت حتما میگیرم
0
1399/12/11
سوال کننده
09174444261
0
1399/12/11
سوال کننده
این خانوم داره منم تازه میخوام شروع کنم
0
1399/12/11
سوال کننده
اصله فراسیونش
0
1399/12/11
سوال کننده
قربونت عزیزم سالم باشین
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
ممنون گلم انشاالله ب زودی نتیجه بگیری
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
راستی ازمایش رو چند سیکلت انجام دادی؟
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
خانم تهرانه
0
1399/12/11
🤱 Hani Joonii💜
یکم لب نرزه تنبلی هستی عزیزم
0
1399/12/11
🤱 Hani Joonii💜
مرزه*
0
1399/12/11
سوال کننده
قربونت عزیزم ان شاءالله شماهم نتیجه بگیرید زود
0
1399/12/11
سوال کننده
نهم
0
1399/12/11
سوال کننده
نه شیرازه ولی کانال داره کلی هم ازش راضی هستن
0
1399/12/11
سوال کننده
آره میگن حالا فردا ببرم پیش دکترم ممنون ازپاسخ گوییت عزیزم
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
من شنیدم بهترین زمان 3 پریودی هست
0
1399/12/11
سوال کننده
منم پرسیدم گفتن هروقت آزمایش بدی خوبه
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
من اخر هفته میرم شیراز بهش پیام میدم میرم میخرم
0
1399/12/11
سوال کننده
ان شاءالله عزیزم
0
1399/12/11
🌼 maryam 🌼
من دیماه سال 95 ذخیره ام 2.14 بود الان شده 0.37 خیلی پایینه روز اول پریود ازمایش دادم بعضیا میگن ممکنه خطا داشته باشه
1
1399/12/11
سوال کننده
تو پریودی شاید چون هرمونا افت میکنن یکی دیگه بده
0
1399/12/12
پزشک اوما
سلام این ذخیره تخمدان ، تنبلی را نشان میدهید
0
1399/12/12
سوال کننده
سلام خانوم دکتر میشه لطفا بگید تنبلی درچه حدی؟؟!! امروز بردم پیش دکتر گفت خوبه که!!!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




