سلام عفونت ادراری دارید و باید آنتی بیوتیک مصرف شود، قند ناشتا بالاست و دیابتی است ، چربی خون کمی بالاست اما در آزمایش دوم فقط چربی خون باز کمی. بالاست سایر موارد در آزمایش جدید مشکلی ندارد
0
1399/12/12
سوال کننده
مرسی دکتر جان، پرولاکتینش بالاس تو ازمایش دوم مشکلی نیست؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.