اگه فشار خونت بالا نمیره لیمو ترش و یکم بچیکون تو شیر یا آب ولرم همراه یه قاشق عسل بخور گلوتو نرم میکنه
لیمو شیرین بخور با پرتقال
اگر آلرژی باشه پرتقال بدترش میکنه، لیمو شیرین بخور عزیزم. مواد غذایی آلرژی زا هم اصلا نخور.
روزی چندین بار هم حتما حتما آب نمک غرغره کن
برا باردار تست کرونا رایگان تو بهداشت برو تست بده. الان ک چیزی ب اسم سرماخوردگی نیست. خیلی مواظب باش حتما دکتر هم برو
وایی خدانکنه کروناگرفته باشم
یبارکروناگرفتم توبارداری
چجوری دم کنم؟تازشوخوردکنم دم کنم؟
عزیزم نمیخام استرس بهت بدم ها ولی من نصف علائم ترو دارشتم کرونام مثبت بود خیلی مواظب باش
سلام مرتب آب نمک قرقره کنید ، شلغم و میوه و سبزیجات زیاد بخورید ، ترکیب زنجبیل و عسل و آبلیمو هم کمک کننده هست ، مرکبات زیاد بخور ، سوپ داغ مصرف کنید استراحت کنید تا زودتر بهتر بشی
ویتامین سی جوشان عالیه پونصدش رو بگیر
در بارداری بهتره ویتامین سی جوشان استفاده نشود
خوب اگه گرفتی ک فکر نمیکنم دیگه بگیری