باسلام
من دخترمو یکباربردم شنوایی سنجی هرکاری کردیم نخوابید
دوباره میخوام ببرم میتونم قبلش بهش قطره استامینوفن بدم؟
اگه میشه چقدربدم
پرسش (1399/12/11):
شنوایی سنجی نوزاد سه ماهه
482
23
1399/12/11
سوال کننده
0
1399/12/11
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مگ حتما باید خواب باشه
0
1399/12/11
fatemeh ش
اره باید خواب باشه. ببین همونجا توماشین قبلش ک نوبتت هست شیرش بده بخابونش
0
1399/12/11
fatemeh ش
من 9ماهگی هم ک بردم تو کالسکه چرخونده بودم خوابیده بود
1
1399/12/11
خانم گل .
وای ن الکی ک نباید استامینوفن بدی
من وقتی پسرمو بردم گرفتم تو بغلم بهش شیر داذم وقتی شیر میخورد دکتر دستگاه رو گذاشت تو گوشش بعد دوباره جا ب جاش کردم از سینه مخالف شیر بهش دادم اون یکی گوشش هم تست شد
من وقتی پسرمو بردم گرفتم تو بغلم بهش شیر داذم وقتی شیر میخورد دکتر دستگاه رو گذاشت تو گوشش بعد دوباره جا ب جاش کردم از سینه مخالف شیر بهش دادم اون یکی گوشش هم تست شد
0
1399/12/11
خانم گل .
۹ ماهگی واسه چی
0
1399/12/11
فقط خدا 👶💕
اره میتونی بدی دوبرابر وزنش. بهداشت ب من گفت برا 9 ماهگی میاری استامینوفن بده ک خواب باشه
1
1399/12/11
فقط خدا 👶💕
ببین سعی کن وقتی میخوای ببریش از چند ساعت قبل نخوابیده باشه
0
1399/12/11
paniz joonam
سلام
0
1399/12/11
paniz joonam
مگه شنوایی چند مرحله س؟
0
1399/12/11
paniz joonam
من ت ی ماهگی بردم فقط
0
1399/12/11
سوال کننده
سلام میتونی سه ماهگی یا شش ماهگی هم ببری
0
1399/12/11
سوال کننده
به من گفت باید خوابش عمیق باشه
1
1399/12/11
زهرا ت
من اصلا نبردم تا حالا...ن شنوایی ن بینایی....وقتی ب صدا و نگاه عکس العمل نشون میده متوجه مبشه...تو این شرایط کرونایی چ واجبه
1
1399/12/12
پزشک اوما
سلام اگر به هیچ عنوان نمیخوابه ، دو برابر وزنش بهش قطره استامینوفن بده
0
1399/12/12
زهرا ت
دکتر عزیز من تا حالا دخترمو نبردم..وقتی صداش میکنم واکنش میده و نگاه میکنه...بخاطر کرونا نبردم...با اینحال ک عکس العمل نشون میده نیازه ببرم؟؟
0
1399/12/12
FAEZEH 👨👩👧
منم اصلا نبردم تو برگه اش زذه بود اگ نیار بود حتما بیارین
0
1399/12/12
فقط خدا 👶💕
ربطی نداره باید تست براش انجام بشه. منم ب دکتر همین گفتم. گفت تو از کجا میدونی تو صداهای ضعیف شنواییش خوب باشه. گفت در هر صورت بچه باید چک بشه
1
1399/12/13
سوال کننده
دقیقا
منم برای اطمینان میبرم
منم برای اطمینان میبرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




