سلام سیکل انتقال جنبن میکرو اینجکشن هستم این ماه ولی اندومتریوز خفیف هستم میخواستم بدونم با وحود مشکل اتدومتریوز اگه انتقال صورت بگیره امکان بارداری هست ..رحم هم بزرگ هست .. من دو ماه پیش خراش اندومتر هم انجام دادم
اگه کسی هممیدونه و تجربه داره بگه
ممنون میشم جواب بدین۰
پرسش (1399/12/11):
اتدومتریوز و انتقال جنین میکرو اینجکشن
574
20
1399/12/11
سوال کننده
0
1399/12/11
فاطمه مرادی
عزیزم من دوستم با وجود اندومتریوز انتقال داد همون بار اول هم مثبت شد الان پسرش یک سال و دو ماهشه
0
1399/12/11
فاطمه مرادی
دیگه شانسه. تو هر بار انتقال فقط ۴۰ درصد امکان بارداری هست.
0
1399/12/11
فاطمه مرادی
من خودم باوجود اینکه رحمم مشکلی نداشت اما بخاطر مشکل انعقاد خونم دوبار منفی شدم دفعه سومم مشکل شناسایی شد و دارو استفاده کردم مثبت شدم
1
1399/12/11
فاطمه مرادی
ان شااالله شما دفعه اول مثبتی
1
1399/12/11
مامان نیکان کوچولو .....
منم اندومتریوزم فعلا دارو دارم تا اخر اسفند برم دکتر ببینم چی میگه برا انتقال
ولی دیدم ک با آندو مثبت شده انتقالشون نگران نباش انشالله نتیجه میگیری
ولی دیدم ک با آندو مثبت شده انتقالشون نگران نباش انشالله نتیجه میگیری
0
1399/12/11
سوال کننده
اتدو من زیاد نیست خفیفه بخاطز سزارین قبل اینطور شده ولی نگرانم کرده که نکنه دکترا چیزی نمیگن همش امید الکی میدن
1
1399/12/11
lida s
سلام، منم کیست اندو دارم، که میگن وقتی کیست اندو هست حتما اندومتریوز هم هست. Ivf کردم شکر خدا با انتقال اول مثبت شدم. البته تازه هفته هشت هستم
0
1399/12/11
پزشک اوما
سلام بله با آندومتریوز هم احتمال بارداری هست نگران نباشید
0
1399/12/11
مامان نیکان کوچولو .....
ناامید نباش انشالله جواب میگیری
1
1399/12/11
مامان نیکان کوچولو .....
مبارکت باشه
منم کیست آندو دارم هردو تخمدان جنینام فریزن تا ببینم داروها چه اثری دارن
منم کیست آندو دارم هردو تخمدان جنینام فریزن تا ببینم داروها چه اثری دارن
1
1399/12/11
سوال کننده
خدا رو شکر مبارک باشه بر ای منم دعا کن
0
1399/12/11
سوال کننده
شما دارو میپیخوری
0
1399/12/11
مامان نیکان کوچولو .....
اره عزیزم امپول دکاپیتل زدم هفته بعد اخریشه ک گفتن ده روز بعدش برم برا انتقال
قرص دنوژیست هم میخورم
قرص دنوژیست هم میخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




