Ooma
پرسش (1399/12/10):

خانمها جواب آزمایش من چطوره

سلام خانمها من عفونت و دفع پروتئین داشتم ازمایش دادم الان جوابش اینه مشکلی هس بازم

خانمها جواب آزمایش من چطوره
سلام عزیزم خوبی هنوز یکم عفونت داری
مرسی عزیزم فدات
سلام نرمال است
ممنونم از شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه