سلام متاسفانه سونو رفتم و گفت رشدی نداشته نسبت به قبل و جنین مشاهده نشد و باید سقط بشه و یا کورتاژ...بنظرتون چکار کنم کار به کورتاژ نکشه
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
سلام عزیزم متاسفانه منم همین بلا سرم امده
0
1399/12/10
❤امیدم بخدا😍 😻
stk: |~|11|~|106_col
0
1399/12/10
سوال کننده
ینی کورتاژ کردین؟
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
نه با قرص
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
خیلی بد بود😢
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
شما شیاف استفاده کردی؟
0
1399/12/10
nazgol solo
پونه کوهی بخر از اینا که انگار پنبه قاطی داره دم کن بخور بذار باز بشی کار به کورتاژ نرسه .تند تند دم کن بخور
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
من خودم بستم به همین دارو انقدر خوردم که دیگه بالا میاوردم ولی نیامد که نیامد
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
اخر مجبور شدم رفتم بیمارستان
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
تازه اونجا باهزار تا بدبختی شد
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
اصلا این ریسچ رو نکن اگه بتونی بری بیمارستان راحت میشی یروزه
0
1399/12/10
nazgol solo
شاید به این دوستمون بسازه .من خودم پونه کوهی خورده بودم
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
البته یه جای خوب برو
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
ک
0
1399/12/10
nazgol solo
البته من هفته ام کمتر بود نسبت به این دوستمون
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
اگه شیاف استفاده نکرده باشه و امپول ضد سقط خوبه
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
من تاسیزده هفته باید میبودم کیسه ابم بزرگ شده بود ولی خب تو 6 هفته 6 روز مونده بود
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
ولی خب دیگه سخته
0
1399/12/10
nazgol solo
خدا کمکش کنه ان شاالله .الهی که هر چه زودتر جاش براش سبز بشه
0
1399/12/10
فاطیما احمدی
انشالله
1
1399/12/10
فاطیما احمدی
عزیزم خدا بزرگه انشالله بازم مادر میشی ولی حتما به شوهرت بگو ازمایش بده مخصوصا ازمایش کروموزوم
1
1399/12/10
فاطیما احمدی
خودتم ازمایش انعقادی
0
1399/12/10
سحر بانو
شما اولین سونو که رفتید جنین و ندید یا جنین و قلب بود بعد اون رشد نکرد؟؟؟؟
0
1399/12/10
amene 💖mirzaiy💖
عزیزم برو دکتر بهت قرص میده دارو گیاهی نخور
0
1399/12/10
amene 💖mirzaiy💖
من خودم واسه سقط دارو گرفتم
0
1399/12/10
amene 💖mirzaiy💖
راحت تره اصلا دارو گیاهی زیاد بدنتو داغون میکنه
0
1399/12/11
پزشک اوما
سلام چون هفته یازدهم بارداری هستید ابتدا قرص بخورید اگر دفع نشد کورتاژ شوید
0
1399/12/12
سوال کننده
سلام نه ولی دکتر گفت نگران نباشید
0
1399/12/12
سوال کننده
شیاف ک استفاده کردم ولی آمپول نه...خونریزی ادامه داره ان شاالله ک دفع میشه
0
1399/12/12
سوال کننده
قرصش چیه...چرا دکتر ننوشت برام
0
1399/12/12
سوال کننده
قرصش چیه
0
1399/12/12
سوال کننده
فقط ساک حاملگی رو دید...همونجا هم مونده الان همون پنج هفته
0
1399/12/12
سوال کننده
منم تو همین موندم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن



721

