سلام خانم دکتر و مامانای عزیز. من دیروز سونوی آنومالی انجام دادم، الان طبق سونوهای قبلی باید 19 هفته باشم. ولی داخل سونوی آنومالی نوشته ی سه ماه ی اول چطور ممکنه؟