سلام عزیزم یه مقدار گلبول های قرمز و سفیدت بالا پایین
اوره ات هم یه مقدار پایین
بعد از زابمان خود به خود خوب میشه یان
عزیزم خییییییلی حاد نیس ک
ولی برو دکترت
تو بارداری پیش میاد برو دکترت بزار دارو بده رفع بشه
عزیزم دوستم ماماس الان ازش پرسیدم گفت اگ یه کم پایین چیز مهمی نیس نگران نباشع
انشالله زودتر شماهم باردار شی
بدون استرس و تگرانی و مشکل
اینا مشکل ات بارداری ه.بعدش همباید دارو بخورم.....
ممنون عزیزم الهی تو دلی شما هم صحیح و سالم ب دنیا بیاد
بعد زایمان تغذیه ات رو اوکی کن حل میشه
عزیزم خیلی کم گلبولت پایین ک مشکل خاصی نیس
چی میشه کگلبول ادم میاد پایین