سلام دکتر محترم و مامانا اخرش متوجه نمیشم دخترم ۷ماهشه یا ۸ تو کارت واکسنش نوشتن ۸ماه الان ۱ماه از واکسنش میگذره میگن ۷ماه😑 دخترم سوپ اصلا نمیخوره دهنشو قفل میکنه و گریه میکنه سرلاک هم همینجور فقط حریره بادوم میخوره چه کنم و اینکه تو کارتش نوشته ابمیوه چ میوه هایی میتونم ابشو بدم بهش؟
1
1399/12/09
تندیس وحیدی
اگر یک ماه از واکسن گذشته شده هفت ماه و مثلا یک روز
1
1399/12/09
دریا وخورشید
آب سیب
1
1399/12/09
تندیس وحیدی
سیب و موز و گلابی اووکادو
1
1399/12/09
تندیس وحیدی
من به دخترم میدم
1
1399/12/09
دریا وخورشید
پوره موز
1
1399/12/09
خانم گل .
هفت ماهشه دیگه
سیب و گلابی. فقط
سیب و گلابی. فقط
1
1399/12/09
مامان ترانه وبهانه
من به دخترم آب سیب
شیر. مو
آب هویج با یکم بستنی. آب شده میدم
شیر. مو
آب هویج با یکم بستنی. آب شده میدم
0
1399/12/10
سوال کننده
موز ک زوده برا ۷ماه خودشو میدی؟آووکادو آبشو میدی یا پوره
0
1399/12/10
سوال کننده
زود نیست ؟
0
1399/12/10
سوال کننده
اب سیب و اب گلابی؟ گلابی ک نیست الان
0
1399/12/10
سوال کننده
زهرا از ۶ماهگی میدادی یا الان؟
1
1399/12/10
پزشک اوما
سلام الان هفت ماه تمام شده و چند روز هم از هشت ماهگی گذشته ، آبمیوه هم بهتره با سیب یا گلابی شروع کنید ، سرلاک ندهید اما سوپ را قبل از حریره و فرنی بدهید
1
1399/12/10
پزشک اوما
یا زمانی که گرسنه هست بدهید
1
1399/12/10
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



415

