من گفتم ای یو ای کردم بعداومدم خونه خونریزی کردم شبش تااین روزدیگه ظهرخونریزی داشتم حالاازدیروزظهرقطع شده ترشحام یکم صورتی یاقهوه ای ایاشیافاروادامه بدم امیدی هست بگیره من میگم شایدبخاطراون دستگاه خونریزی کردم حالاقطع شده اگه پریودی بودادامه داربوداصن گیج شدم خیلی ناراحتم نمیخوام دل ببیندم اماهمش میگم شایدگرفته باشه
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
سلام
ببین عزیزم من ک ای یو ای کردم دکترم تا روز 18 برام شیاف داده بود و گفت تحت هر شرایطی شیافتو ادامه بده
ببین عزیزم من ک ای یو ای کردم دکترم تا روز 18 برام شیاف داده بود و گفت تحت هر شرایطی شیافتو ادامه بده
0
1399/12/08
سوال کننده
هانیه جون چون خونریزیم قطع شده یه امیدی دارم امابعضیامیگن نه اون خونریزی فایده نداره نگرفته
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
شیافتو ادامه بده ب هیچی هم فکر نکن انشالله ک گرفته اگرم نگرفته بود فدای سرت انقد حرص و جوش خوردن نداره گلم هر چند با تمام وجودم درکت میکنم
0
1399/12/08
سوال کننده
خیلی ناراحتم اصن نمیدونم حالم چیه
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
نه اصلا کار ب کسی نداشته باش تو ادامه بده تا موعدت توکل بخدا
0
1399/12/08
سوال کننده
شیاف ومیزارم امیدبه خدا
0
1399/12/08
سوال کننده
۱۰شب بزارم بسه
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
فداتشم بخدا حالتو میفهمم خیلی حس بدیه ی دفه انگار امیدت ناامید شده
0
1399/12/08
فاطمه مرادی
عزیزم حتما بخاطر اوندستگاه هست . معمولا خود دکترا باید بگن اگه لک بینی یا یکم خونریزی داشتین نترسین. بخاطر دستکاری دهانه واژن میتونه باشه. نگران نباش. ان شاالله مثبتی داروهات رو سر موقع استفاده کن
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
مگ دکتر چندتا بهت داده؟
0
1399/12/08
سوال کننده
اره اصن انگاردنیابه اخررسیده خیلی حالم گرفتس
0
1399/12/08
سوال کننده
عزیزجان خونریزیم مث پریودی بودیک روزطول کشیدقطع شده زنگ زدم دکترم میگ ن فایده نداره ناموفق بوده خیلی ناامیدم کرده😔
2
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
نه عزیز این حرفا رو نزن طرف با ی عالمه امید و هزینه سرسام آور ای وی اف میکنه خونریزی میکنه ناامید نمیشه حتی شاید منفی هم بسه ولی در همه شرایط باید امیدوار بود
0
1399/12/08
سوال کننده
فک کنم ۲۰تا
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
همشو استفاده کن
کدوم شهر بودی؟
کدوم شهر بودی؟
0
1399/12/08
سوال کننده
خدابه دل اوناصبربده خیلی سخته مامانم همین ومیگ خودتوداغون کردی فداسرت امانمیدونم چراته دلم یه امیدی هس😔
0
1399/12/08
سوال کننده
چشم مشهد
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
الهی بحق علی اصغر امیدت ناامید نشه عزیزدلم بخدا انقد تو فکرتم دعات میکنم
0
1399/12/08
سوال کننده
من میگم شیاف قطع نکنم حداقل اگ پریودی هم هست قطع بشه دیواره رحمم خیلی نازک ترنشه
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
منم مشهدم ک
دکترت کیه؟
دکترت کیه؟
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
اره دیگ شیاف واسه بالابردن ضخامت و لانه گزینی خوبه گفتم ک 20 تا شو ادامه بده
1
1399/12/08
سوال کننده
مرسی خواهری اصن خودمم همش اشکام میریره من روزعلی اضغراش دادم سپردم ب خودش بعدشم رفتم ای یو ای 😔
0
1399/12/08
سوال کننده
عه جدی دکترخادم
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
کجاس مطبش نشنیدم
0
1399/12/08
سوال کننده
دکترم نمیدونم باچه عقلی گفت شیاف قطع کن پری بیاد
0
1399/12/08
سوال کننده
عارف ۵ متخصص نازایی
0
1399/12/08
سوال کننده
شمادکترتون کیه گلم
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
اصلا قبولش دارن مریضاش؟ خیلی حرف چرتی گفته
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
عزیزم من دکترم فاطمه وحید بود ولی از موقع کرونا مطبشو بسته😂
میخام بعد عید برم جای دکتر متقی
میخام بعد عید برم جای دکتر متقی
0
1399/12/08
سوال کننده
من دوجلسه رفتم پیشش دفعه سوم گفت ای یو ای ک اصن مشکلی ندارم فقط لولم بسته مریضاش ک میگفتن خوبه امامن اصن راضی نیستم
0
1399/12/08
سوال کننده
من دکتراهنچیان شنیدم خوبه منم دنبال دکترخوبم بعدعیدبرم پیشش
0
1399/12/08
سوال کننده
من اگ شیاف قطع کنم خونریزیم بیاددیگ دیواره رحمی واسم نمیمونه تازه
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
من بچمو تو آخرای سه ماهگی بخاطر ی جریانی بهم ضربه وارد شد جفتم قدامی بوو از دست داومش دکترم گفت بخاطر ضربه بوده همه چی هم خوب بود اما خدا نخاست بمووه
بعد عید احتمالا برم دوباره ای یو ای
بعد عید احتمالا برم دوباره ای یو ای
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
من ک منبع مشکلم دکترم بعد یکسال گفت ای یو ای
1
1399/12/08
سوال کننده
الهی بگردم اشکال نداره انشالله این دفعه صحیح وسالم 😔
0
1399/12/08
سوال کننده
ن این رفتم ن دارویی ن درمانی زرتی گفت ای یو ای
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
آره من میگم حتی اگ قطع هم کنی ممکنه خونریزی نیاد چون پری نبوده ولی برای بالا بردن ضنامتت شیافارو بذار
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
تا حااا داروی محرک خورده بودی؟
0
1399/12/08
سوال کننده
اره میزارم ب حرفش گوش نمیکنم فوقش ده شب میزارم
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
میزنمتاااا تا موعدت بذار حداقل اگ 20 تا رو هم نمیخای بذاری
0
1399/12/08
سوال کننده
ن اولین باربودلترزول وامپول زدم ک رفتم ای یو ای اخه تخمدانام خوبه این داروهاروخوردم پریودیم ۱۰روزطول کشیدپاک نمیشدم اصن
1
1399/12/08
سوال کننده
چشم عشقم
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
خاک عالم بر سرش
فولیکول چند بود؟
فولیکول چند بود؟
0
1399/12/08
سوال کننده
همیشه بدون داروروز۱۴عادتم فولی ۲۰به بالادارم این ماهم روز۱۲بااون همه خونریزی پری طول کشیداینایه ۱۹داشتم
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
بی شک دکترتو عوض کن🤦♀️🤦♀️
0
1399/12/08
سوال کننده
خداخودش جوابشوبده فقط واسه پول کارمیکنه
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
ویزیتش چند بود
0
1399/12/08
سوال کننده
ن دیگ عمرا پیشش نمیرم
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
و هزینه ای یو ای؟ تو مطبش انجام داد؟
0
1399/12/08
سوال کننده
۱۰۴تومن خیلی ادم پولکیه خودشم میشینه هیچ کارنمیکنه همش ماماهاش کاراانجام میدن
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
والا آخه کدوم دکتری دفه اول مراجعه زرتی میگ ای یو ای
0
1399/12/08
سوال کننده
۲۹۰دادم ازمایشگاه ۳۰۰داخل مطبش
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
104 تومن با سونو؟
0
1399/12/08
سوال کننده
اتفاقاهمه میگفتن من گوش نکردم گفتم دکتره حتمایه چی میدونه😔
0
1399/12/08
سوال کننده
اره
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
ن باو باورت میشه من بدون دارو پریود نمیشم خیلی داغونم اما اول گفت محرک ممکوه جواب بده من دیگ اخر گفتم ای یو ای میخام ک کردم دفه دوم + شد
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
الان وامونده ویزیتا خیلی گرون شده مطبای دیگم همینه تقریبا
0
1399/12/08
سوال کننده
ای کاش اینم یه دوره دارومیداداگه نمیشدبعدمیگفت ای یو ای
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
اره دیگ والا
شوهرت مشکل نداره؟
شوهرت مشکل نداره؟
0
1399/12/08
سوال کننده
اره بخاطرسونو حالاادم نتیجه ببینه خوبه ن ک این همه هزینه اخرشم هیچی
0
1399/12/08
سوال کننده
مشکل داشت باداروخوب شدالان فقط مشکل یک لوله منه😔😔
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
اره دقیقا.
دعا کن بعد عید نتیجه بگیرم منم هزینه ها برام سخته شوهرم ی مدته بیکار شده خودم خرج میکنم از پس انداز
دعا کن بعد عید نتیجه بگیرم منم هزینه ها برام سخته شوهرم ی مدته بیکار شده خودم خرج میکنم از پس انداز
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
اخی عزیزم
لوله تو چرا از دست دادی؟ خارج رحمی داشتی؟
لوله تو چرا از دست دادی؟ خارج رحمی داشتی؟
1
1399/12/08
سوال کننده
انشالله گلم حتمانتیجه میگیری دعامیکنم برات حتماواقعاشرایط خیلی سخت شده این دکتراهم پول خورشدن خیلی داروهاگرون شدن
0
1399/12/08
سوال کننده
ن گلم رفتم عکس رنگی گفت لوله چپت مسدوده😔
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
عه چ ب. خود ب خود مسدود شده پس😔🤔
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
بد*
0
1399/12/08
سوال کننده
اره اصن فکرشونمیکردم هرماه فولی عالی داشتم نمیشدتارفتم عکس رنگی فهمیدم
0
1399/12/08
somaye malekpour
سلام.ای ای یو ای ک میگین چقده هزینش
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
حدودا 2 تومن
0
1399/12/08
🤱 Hani Joonii💜
با همه چی دارو و ویزیت و....
0
1399/12/08
نی ناس فرهمند
سلام گلم، ای یو ای انجام دادی، درد داشت؟
0
1399/12/08
فاطمه مرادی
شیاف ضخامت رو بالا نمیبره اونو ثابت نگه میداره
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
سلام گل نرگسی نگران نباش خدا بخواد میگیره تویه لوله سالم داری پس امیدی هست الکی خودتو درگیر این دکترا نکن عزیزم
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
خیلی بده حال دلتو درک میکنم من الان ۷ماهه اقدامم هیچوقت بی بی نزدم یه ماه زدم که مشکوک بود ولی یه اتفاقی واسم افتاد پریود شدم دقیقا منم حال الان تورو داشتم 😞😞😞
0
1399/12/08
سوال کننده
واسه من ۲تومن شد
0
1399/12/08
سوال کننده
اره مث دردپریودی
0
1399/12/08
سوال کننده
من میگم بزارپریودیم نیادنازنکترنشه اخه ۱۰سیکلم ۴بود البته استرادیولم میخورم
0
1399/12/08
سوال کننده
مرسی عزیزم باورت میشه مث این کسایی ک یجاگم شدم سردرگمم
0
1399/12/08
سوال کننده
انشالله ب زودی دلت شادبشه عزیزم انتظارخیلی سخته😔
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
عزیزدلم به حق همین ماه های مبارک خدا خودش زود دلتو شاد کنه ودامن همه منتظران روسبز کنه ازته دلم دعامیکنم🙏🙏
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
قربونت توکل برخدا
خدابزرگه 🙏
خدابزرگه 🙏
0
1399/12/08
سوال کننده
انشالله گلم توکل ب خدا هیچکس ناامیدنشه
0
1399/12/08
سوال کننده
فداتبشم
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
الهی آمین 🙏🙏😘
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
قربونت عزیزم زنده باشی
0
1399/12/08
سوال کننده
غصه نخورخدابزرگه منک این دوروزداغون شدم
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
خداکریمه عزیزم توهم ناراحت نباش بسپاربخدا بگو زوری ازت نمیخواد هرچی صلاح خودته
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
نمیخوام
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
بخدا اگه خودش نخواد زمین وآسمونم بهم بدوزی نمیشه
کرمو شکر
کرمو شکر
0
1399/12/08
سوال کننده
اره شایدصلاحم نیس هرچی میدوام ب یه جایی برسم نمیشه قسمتم نیس مامان بشم ازخدامیخوام بهم سالم شوبده فقط
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
آره عزیزم اینجوری هم خودت آروم میشی دست منو تو دکترا نیست خدا باید بخواد
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
ان شاءالله خودش جبران میکنه برات یکم صبرش زیاده
0
1399/12/08
سوال کننده
خدانخوادنمیشه هرچقدم بری این ور اون ور
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
من ایقد لباس خریدم جوراب چه میدونم حتی طلا برا بچه ام
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
آره عزیزم بیخیالی بیشتر تاثیر داره تویه لوله سالم داری باردار میشی خودت نیاز نیست ای یو ای کنی دختر
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
ولی منتظر معجره خداوندم
0
1399/12/08
سوال کننده
انشالله سپردم ب خدا
0
1399/12/08
سوال کننده
مث من هرموقع میریزم نگاه کنم فقط اشک میربزم
0
1399/12/08
سوال کننده
این دکتره نمیدونم چرااین کاروباهام کردداغونم کرد
0
1399/12/08
سوال کننده
مشکلت چیه باردارنمیشی
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
نه من بوسشون میکنم میگم زودتر بیا پیشم عزیزم منتظرتم اونجوری خودتو ازبین میبری دختر خوب
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
لعنت به هرچی دکتر بیسواد وپولکیه
0
1399/12/08
سوال کننده
نمیدونم قسمت میشه منم یه روزی تنش کنم
0
1399/12/08
سوال کننده
خدانگذره ازشون
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
منم کیست دارم آندو
0
1399/12/08
سوال کننده
چراعمل نمیکنی
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
آره عزیزم چرا نشه
0
1399/12/08
سوال کننده
انشالله
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
میخوام تا یه سال بشه شاید باردار شدم بارداربشی خودشون ازبین میرن
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
بچه فقط کوچیکیش شیرینی
یوقتایی هم میترسم میگم میتونم یه بچه درست تربیت کنم
یوقتایی هم میترسم میگم میتونم یه بچه درست تربیت کنم
0
1399/12/08
سوال کننده
عه جدی چ خوب انشالله زودی دامنت سبزبشه
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
آره توکل برخدا عزیزم
0
1399/12/08
سوال کننده
اره وای بوی نوزادیش
اره چرانتونی
اره چرانتونی
0
1399/12/08
سوال کننده
انشالله گلم
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
جامعه خیلی بد شده میترسم
0
1399/12/08
سوال کننده
اره ولی چاره ای نداریم
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
ان شاءالله توهم خیلی زود مامان بشی ایقد برینن تو بغلت تا حال جابیاد🤣
0
1399/12/08
سوال کننده
فدای جیشاش بشم😂
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
خدارحم کنه
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
عزیزم 🤣🤣😍
0
1399/12/08
سوال کننده
اهوم
0
1399/12/08
سوال کننده
stk: |~|11|~|176_col
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
درپناه خدا باشی امیدوارم خودش دلتو آروم کنه عزیزم ویه فرزند سالم وصالح بهت بده به زودی زود
0
1399/12/08
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله باهم دلمون شادبشه
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
ان شاءالله عزیزم
0
1399/12/08
سوال کننده
فداتشم😘
0
1399/12/08
❤مریم باانو❤ .
😘😘😘
0
1399/12/09
پزشک اوما
سلام بله شیاف ها را حتما ادامه بده ممکنه خونریزی بعلت مصرف قرص و آهن هورمونی باشه
0
1399/12/09
سوال کننده
باش چشم
0
1399/12/09
سوال کننده
سلام هستین بیان یه خبر
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
چ خبر نرگس جون
0
1399/12/09
سوال کننده
هانیه جون من الان ازدکتراومدم میگ موقع ای یو ای دهانه رحمت خیلی تنگ بوده برش دادم میگ شایدم بخاطرهمون باردارنمیشدی یعنی چی این چیه باز😔
0
1399/12/09
سوال کننده
یعنی الان دیگ بازشده
0
1399/12/09
سوال کننده
کسی اینجوری بوده تاحالا😔
0
1399/12/09
سوال کننده
نمیتونم تاپیک جدیدبزنم
0
1399/12/09
سوال کننده
خونریزیمم واسه همونبوده میگ همون موقع خیلی خون اومد
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
آهاااااااا آره منم شنیدم همچین چیزی رو
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
پس احمق بیشور چرا گفته پریود شدی😐😐😐🖕
0
1399/12/09
سوال کننده
خب حالایعنی بازشده
0
1399/12/09
سوال کننده
میگ ماما گفته گفتم چرابمن استرس داده ۳روزه
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
آره خراش داده برات
0
1399/12/09
سوال کننده
یعنی دیگ تنگ نیس تو گوگل خوندم نوشته بایدعمل بشه ترسیدم
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
بذار تکلیف ای یو ای معلوم بشه مشخص میشه
باید درست و حسابی پیگیری کنی ولی نشنیدم مانع بارداری بشه
باید درست و حسابی پیگیری کنی ولی نشنیدم مانع بارداری بشه
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
درد داری موقع نزدیکی؟
0
1399/12/09
سوال کننده
هانیه تاپیک بزن بپرسیم من نمیتونم🤪
0
1399/12/09
سوال کننده
میگفت همون باعث شده باردارنشی ما خراش دادیم
0
1399/12/09
سوال کننده
واژنم خیلی تنگه 😶
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
چرا نمیتونی؟
0
1399/12/09
سوال کننده
سه تا تاپیک زدم میگ تا۷روزنمیشه🙄
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
باشه متن سوالتو بفرست میزنم
0
1399/12/09
سوال کننده
سلام من روز ای یو ای دکترم میگ دهانه رحمت تنگ بوده خراش دادم واسه همین خونریزی کردی یعنی چی کسی اینجوری بوده الان یعنی بازشده دیگه
0
1399/12/09
سوال کننده
اینه گلم
0
1399/12/09
سوال کننده
تخصصی بزن گلم
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
باشه عزیز
0
1399/12/09
سوال کننده
فداتشم
0
1399/12/09
🤱 Hani Joonii💜
زدم بچه ها هم جواب بدن؟
0
1399/12/09
سوال کننده
اره گلم
0
1399/12/11
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم خداروشکر خوب شدی
0
1399/12/13
سوال کننده
قربونت برم مرسی
0
1399/12/13
❤مریم باانو❤ .
خداروشکر عزیزم رفتی سونو خبر بده ببینم جوجوت چطوره حالش😍😍
0
1399/12/13
سوال کننده
خخخ چشم اگ جوجه ای درکاربود دعاکن گرفته باش
0
1399/12/13
❤مریم باانو❤ .
ان شاءالله گرفته عزیزم
0
1399/12/13
سوال کننده
انشالله گلم 😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



772

