سلام دوستان و دکتر اوما لطفا جوابمو بدین
من سه شنبه سرکلاژ شدم
بعد الان یکسری سوال دارم ک زنگ میزنم مطب دکترم اینطوری جواب نمیدن.از ی طرفم خودم نمیتونم برم
میخوام بدونم اینکه دکتر به من گفته استراحت مطلق در چه حده
ینی در چ حد میتونم کار انجام بدم؟
میتونم مثلا تو ماشین بشینم بیرون برم بدون راه رفتن؟
نشستن بده برام؟
چون در حد توالتم ک میشینم جای بخیه هام درد میگیره
در چ حد حموم برم اشکال نداره؟
من در حد دو س دقیقه ک وایمیستم یا بخیه هام یا کمرم تا نیم ساعت درد میگیره این بد نیست؟
بعدشم اینکه من بعد عمل غیر از تو بیمارستان لکه بینی نداشتم ولی ترشح دارم روزی یکی دوبار ک همزمان با اومدنش سوزش میگیرم این عفونته یا از عمل؟
پرسش (1399/12/03):
خانومایی ک سرکلاژ شدن
5349
240
1399/12/03
سوال کننده
0
1399/12/03
fatemeh yala
عزیزم شرایط هرکس فرق داره شایدبرای شماراحت تربگذره گلم -من پارسال باردارشده بودم ازاول استراحت مطلق بودم تا5ماه خونریزی ولکه بینی داشتم بخاطرهماتوم ولی همه چیزبچه نرمال واوکی بودتازه زودبه زودهم چک میشدم ازطریق سونوودکترم طول سرویکسمم عالی بود24هفته که شدم نرمی دهانه رحم گرفتم وبچه باکیسه اومدتولگنم طبیعی دنیااومدجون نارس بودنموندبرام..برای همین امسال بیشترچشمم ترسیده
0
1399/12/03
سوال کننده
خیلی
منم خیلی دلم گرفته هر شب باید کلی گریه کنم تا بخوابم
اصلانم دست خودم نیست😔
منم خیلی دلم گرفته هر شب باید کلی گریه کنم تا بخوابم
اصلانم دست خودم نیست😔
0
1399/12/03
سوال کننده
۲۳
0
1399/12/03
سوال کننده
اها پس برا همینه
فک نکنم برا من انقد شدید باشه
فک نکنم برا من انقد شدید باشه
0
1399/12/03
⚪روژین⚪
خداکنه همگی نی نی شون سالم بیاد بغلشون😘
0
1399/12/03
fatemeh yala
من طول سرویکسهام عالیه غربالگری اول46بود..من مشکل ترمی دهانه رحم دارم یعنی اگه سرکلاژنباشم هفته های بارداری که بالاتربره باوزن گرفتن بچه کم کم میادپایین وممکنه نارس بدنیابیادمثل پارسال
0
1399/12/03
❤️Fateme Fatemii
خدا بزرگه عزیزم 🙏
0
1399/12/03
fatemeh yala
ضررکه نه خلاصه بایدبدونی کسانی که سرکلاژمیشن بایدبیشترمراقب باشن وشرایطشن خاص تره نسبت به افرادبارداردیگه
0
1399/12/03
⚪روژین⚪
اها. من ۳۲ هستش و احتمال سرکلاژم زیاده
توهم بیشتر راه رو رفتی آفرین عزیزم واقعا قوی بودی چون خیلی سخته ۹ ماه همش درازکش باشی. انشالله سالم بغلش میگیری گلم💛
توهم بیشتر راه رو رفتی آفرین عزیزم واقعا قوی بودی چون خیلی سخته ۹ ماه همش درازکش باشی. انشالله سالم بغلش میگیری گلم💛
0
1399/12/03
fatemeh yala
انشالله خدابزرگه تاخودش نخوادوبه صلاح بنده اش نباشه برگی ازدرخت نمیفته
0
1399/12/03
fatemeh yala
انشالله برای شماراحت وسبک باشه
0
1399/12/03
سوال کننده
بعد حالا اگه اهل نماز باشی، نمازتو هم کلا دراز میخونی؟
0
1399/12/03
fatemeh yala
آمین
0
1399/12/03
سوال کننده
اره واقعا
0
1399/12/03
سوال کننده
خدا صبرتو زیاد کنه خواهر
منکه هنوز یک هفته نشده طاقت ندارم😂😂
راستی وزنت خیلی نشده؟
من رعایت میکنم تو غذا خوردن
ولی بازم حس میکنم اگ یک ماه فقط دراز بکشم خیلی وزنم بره بالا خطرناک باشه
منکه هنوز یک هفته نشده طاقت ندارم😂😂
راستی وزنت خیلی نشده؟
من رعایت میکنم تو غذا خوردن
ولی بازم حس میکنم اگ یک ماه فقط دراز بکشم خیلی وزنم بره بالا خطرناک باشه
0
1399/12/03
fatemeh yala
آره5سال پی گیراقدام ودکترودارو وانتظاربارداری بودم پارسال باردارشدم که بعد6ماه استراحت پسرموازدست دادم امسال هم ازاولین روزتاحالااستراحتم به امیداینکه لطف خداشامل حالم بشه
0
1399/12/03
⚪روژین⚪
انشالله ک سالم بغلش میگیری🥰🥰🥰
0
1399/12/03
سوال کننده
ان شاالله ک بسلامتی ب دنیا بیاد
اجرت خیلی زیاده اینطوری بارداری سخت
اجرت خیلی زیاده اینطوری بارداری سخت
0
1399/12/03
fatemeh yala
من خیلی سخت مذهب نیستم اماراستش نمازوروزم سرجاشه نمازموتاسرکلاژنشسته میخوندم ازبعدسرکلاژتاحالاروزایی که تن وبدنم سبک باشه میخونم وراستشوبگم بیشترقرآن میخونم درازکشیده ای وتسبیح میزنم واینا...میترسم بشینم
0
1399/12/03
fatemeh yala
نه بابامن تاخرخره دارم میخورم امروزدکترم وزنم کردشدم66ونیم..اول حاملگی54بودم..دکترم گفت وزنم نرماله خداروشکرتاحالاقندنگرفتم ورم هم نکردم
0
1399/12/03
fatemeh yala
انشالله برای هممون عزیزم
0
1399/12/03
سوال کننده
منم خودم خیلی ب قول خودت سخت مذهب نیستم ولی به نمازم مقیدم
الانم دراز کشیده میخونم
ولی نمیدونم تا کی باید اینجوری باشه
الانم دراز کشیده میخونم
ولی نمیدونم تا کی باید اینجوری باشه
0
1399/12/03
fatemeh yala
فداتشم عزیزم میدونم چه حالی داری اوایل خیلی سخته ولی رفته رفته عادت میکنی وبه مروردیگه خودتم دلت نمیخوادزیادتکون بخوری انگارآدم یجورعذاب وجدان میگیره..انشالله برای شماوبقیه هم به خیربگذره
0
1399/12/03
سوال کننده
خداروشکر
منم نگران اینم
منم نگران اینم
0
1399/12/03
fatemeh yala
فعلابزاربگذره تادکترت خودش تصمیم بگیره صبوری کن میگذره عزیزم
0
1399/12/03
سوال کننده
اخه سخته هرروز یکی میاد خونمون کارامو بکنه
اینطوریم عذاب وجدان میگیرم
خونه مامانمم پله داره و توالت فرنگی ندارن نمیشه برم
اینطوریم عذاب وجدان میگیرم
خونه مامانمم پله داره و توالت فرنگی ندارن نمیشه برم
0
1399/12/03
fatemeh yala
سعی کن تاجایی که ممکنه کمترفکروخیال کنی کمترنگرانی بیادسراغت تاعصبی وبیقرارشدی قرآن بخون آهنگ شادگوش بده سعی کن بگذره برات..
0
1399/12/03
fatemeh yala
فعلااصلاپله نروحتی اگه دکترت اجازه دادخودت نروپله ودولاراست شدن وآب داغ وزورزدن برای کسانی مثل من وشما سمه
0
1399/12/03
fatemeh yala
اشکال نداره منم تموم کارهامومامانم میکنه وشوهرم..بعدزایمان روبراه شدی براشون جبران کن
0
1399/12/03
amene 💖mirzaiy💖
سونو شکمی دادی یا واژینال واسه سرویکس
0
1399/12/03
amene 💖mirzaiy💖
یکی از بچه های اوما میگه باید واژینال باشه
0
1399/12/03
amene 💖mirzaiy💖
از رو شکمی احتمال اشتباه خیلی زیاده
0
1399/12/03
fatemeh yala
درسته برای بررسی دقیق طول سرویکس سونوواژینال بایدانجام بدی
0
1399/12/03
amene 💖mirzaiy💖
من سونوم شکمی بود
0
1399/12/03
fatemeh yala
درحدچندمیلی مترامکان اشتباه هست خیلی اونطوراشتباه درنمیاد
0
1399/12/03
amene 💖mirzaiy💖
۲۴ گفت دکترم یعنی فردا برم سونو واژینال مینویسه
0
1399/12/03
سوال کننده
😔😔😔😔
0
1399/12/03
fatemeh yala
اگه دلت هست که سونوواژینال بشی خودت ازدکترت بخواه نسخه اش روبنویسه وشماانجام بدی
0
1399/12/03
amene 💖mirzaiy💖
خود سرویکس میلیمتری سانت میشه ها پی همون میلیمترم خیلی مهمه
0
1399/12/03
fatemeh yala
ببین مثلاشکمی میگن30واژینال فوقش درمیاد27
0
1399/12/03
amene 💖mirzaiy💖
دکترم ماهره مشکلی ندارم تشخیصش هر چی باشه انجام میدم دخالت نمیکنم چون شنیدم گفتم بپرسم
0
1399/12/03
fatemeh yala
ولی کسانی که درسه ماهه ی اول ودوم بارداری طول سرویکس30وبه پایین30دارن یاسرکلاژمیشن یااستراحت یاحلقه پساری میزارن
0
1399/12/03
amene 💖mirzaiy💖
اوکی ممنون
0
1399/12/03
سوال کننده
اره اینارو رعایت میکنم
کار خونه هم نمیکنم
ولی مثلا غذای اماده پاشم برا خودم بریزم ک عب نداره؟
کار خونه هم نمیکنم
ولی مثلا غذای اماده پاشم برا خودم بریزم ک عب نداره؟
0
1399/12/03
fatemeh yala
مهمترین چیزاعتمادبه دکترته اگه اعتمادداری ومیدونی ماهره پس بزارخودش راه وروش خودش روطی کنه
0
1399/12/03
fatemeh yala
خواهش میکنم
0
1399/12/03
سوال کننده
اخه از ی طرف مامان جونم مریضه مامانم پرستاری اونو هم میکنه
بچه ی کوچیکم داره
معلم هم هست
بچه ی کوچیکم داره
معلم هم هست
0
1399/12/03
fatemeh yala
نه ریختن غذاتوبشقاب ویه لیوان آب خوردن اشکال نداره اماطولانی نشه
0
1399/12/03
سوال کننده
شکمی
0
1399/12/03
fatemeh yala
پرستاربگیرعزیزم اگه کسی شرایط نگهداری ازتون رونداره
0
1399/12/03
سوال کننده
من پیش نرگس افضلی رفتم کارش عالیه
0
1399/12/03
سوال کننده
خب ادم با پرستار راحت نیست ک بخواد هرروز بیاد
تازه اگ اعتماد کامل داشته باشی
حالا مادرشوهرمم هست دیگه هرروز یکی میاد
ولی خودم حس بدی دارم
تازه اگ اعتماد کامل داشته باشی
حالا مادرشوهرمم هست دیگه هرروز یکی میاد
ولی خودم حس بدی دارم
0
1399/12/03
... ♡sara♡
من ۱۸هفته سرکلاژ شدم یک روز خون ریزی داشتم تا ۲هفته استراحت مطلق کامل بودم فقط برای دسشویی بلند میشدم که اینم از توالت فرنگی استفاده میکردم یک هفته هم سفکسیم خوردم یه کمم سوزش داشتم اوایل وقتی هم راه میرفتم یا می ایستادم کمرم و دلم درد میگرفت غذاهای باطبع گرم هم نخوردم
غذا هم نیمه نشسته میخوردم جوری ک ب رحم فشار نیاد در طول روز هم کانلا دراز کشیده بودم حمام هم هفته ای ی بار اینم در حد ۵دقیقه رو صندلی مینشستم یه دوش میگرفتم
غذا هم نیمه نشسته میخوردم جوری ک ب رحم فشار نیاد در طول روز هم کانلا دراز کشیده بودم حمام هم هفته ای ی بار اینم در حد ۵دقیقه رو صندلی مینشستم یه دوش میگرفتم
0
1399/12/03
... ♡sara♡
هفته ای یه دونه امپول پرولوتون میزدم ردزی دوتا هم ایزوپرین میخوردم
0
1399/12/03
... ♡sara♡
هرچقدر بگم اون دوران چقدر برام سخت بود کم گفتم ولی خدارشکر به خیر و خوشی گذشت
0
1399/12/03
سوال کننده
منم دقیقا تو شرایط شمام
فقط توالت فرنگی
حمومم ۵ دقیقه ای
غذا هم همش چیزی میخورم ک یبوست نگیرم
اصلانم نمیشینم حتی برا غذا
نمازمم دراز
آمپولم تازه مادرشوهرم بلده اومد خونمون زد حتی برا اونم بلند نشدم
فقط توالت فرنگی
حمومم ۵ دقیقه ای
غذا هم همش چیزی میخورم ک یبوست نگیرم
اصلانم نمیشینم حتی برا غذا
نمازمم دراز
آمپولم تازه مادرشوهرم بلده اومد خونمون زد حتی برا اونم بلند نشدم
0
1399/12/03
سوال کننده
فقط اینکه دکتر ب من گفته یک ماااه مطلق باش
0
1399/12/03
سوال کننده
واقعا خیلی سخته
0
1399/12/03
سوال کننده
شما ترشح هم داشتین؟
0
1399/12/03
fatemeh yala
اوکی عزیزم
0
1399/12/04
پزشک اوما
سلام تا دو هفته بعد از سرکلاژ است اما مطلق باشید خیر سوار شدن ماشین هم مجاز نیست ، توالت فرنگی استفاده کنید ، حمام هم ایستاده در حد چند دقیقه باشه ، لکه بینی تا دو سه روز بعد از عمل طبیعی است
0
1399/12/05
فاطمه فاطمی
مامان سنجد و کنجد مشهدی هستی؟؟؟ اخه گفتی پیش نرگس افضلی رفتی اون دکتر سونو گرافی هست
دکتر زنان ت کی هست؟؟
شما به خاطر طول سرویکس سرکلاژ شدین یا نارسایی دهانه رحم؟؟
ان شالله خدا کمکت کنه.
منم مثل شما میشم باید استراحت مطلق کنم از الان حوصلم سر رفته😥
دکتر زنان ت کی هست؟؟
شما به خاطر طول سرویکس سرکلاژ شدین یا نارسایی دهانه رحم؟؟
ان شالله خدا کمکت کنه.
منم مثل شما میشم باید استراحت مطلق کنم از الان حوصلم سر رفته😥
0
1399/12/05
فاطمه فاطمی
سارا جون و فاطمه یلا عزیز حالتون خوبه
عزیزان
ان شالله به حق این ماه رجب خوب بسلامتی و تندرستی باشه براتون
برای منم دعا کنید عزیزان♥️
عزیزان
ان شالله به حق این ماه رجب خوب بسلامتی و تندرستی باشه براتون
برای منم دعا کنید عزیزان♥️
0
1399/12/05
فاطمه فاطمی
وزن چقدر تاثیر داره؟؟
0
1399/12/05
فاطمه فاطمی
دکتر بهم گفت باید وزنت کم کنی
0
1399/12/05
فاطمه فاطمی
وگرنه قند میگیری
0
1399/12/05
فاطمه فاطمی
قند توی ناشتایی ۸۲ بود
قند بعد از ۲ساعت صبحانه۱۳۰
۱۴۰ به بالا قند محسوب میشد
قند بعد از ۲ساعت صبحانه۱۳۰
۱۴۰ به بالا قند محسوب میشد
0
1399/12/05
فاطمه فاطمی
وزن چقدر تاثیر داره روز سرکلاژ و همچنین قند؟؟
0
1399/12/05
فاطمه فاطمی
ممکنه ادم ورم کنه بخاطر اینا؟؟
0
1399/12/06
سوال کننده
سلام
پیش دکتر متقی میرم
من طول سرویکسم کم بود ۲۳ بود
چرا مثل من میشی؟؟
پیش دکتر متقی میرم
من طول سرویکسم کم بود ۲۳ بود
چرا مثل من میشی؟؟
0
1399/12/06
سوال کننده
کلا وزنت بالا باشه برا زایمان هم سخته
تو بارداری هم بیشتر اذیت میشی
تو بارداری هم بیشتر اذیت میشی
0
1399/12/06
سوال کننده
قهوه ی خرما بخور عالیه برا قند
خیلی هم خاصیت داره
شنبلیله هم خوبه
خیلی هم خاصیت داره
شنبلیله هم خوبه
0
1399/12/06
سوال کننده
وزن ب سرکلاژ ربطی نداره
سرکلاژ مربوط ب دهانه ی رحم هست
اگه کوتاه باشه
یا نرم باشه
یا هر مشکلی داشته باشه میدوزن
سرکلاژ مربوط ب دهانه ی رحم هست
اگه کوتاه باشه
یا نرم باشه
یا هر مشکلی داشته باشه میدوزن
0
1399/12/06
سوال کننده
اره
0
1399/12/06
سوال کننده
بد ترین چیز برا ورم نمک هست
نمک بخور ولی فقط نمک دریا
نمک بخور ولی فقط نمک دریا
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
سلام خوبی
من ۲ ماه پیش به خاطر نارسایی دهانه رحم بچم ۲۲ هفتگی سقط شد
برای همین سرکلاژ میشم حتما دفعه بعد
من ۲ ماه پیش به خاطر نارسایی دهانه رحم بچم ۲۲ هفتگی سقط شد
برای همین سرکلاژ میشم حتما دفعه بعد
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
من باید ۱۰ کیلو باید لاغر کنم🤦♀️
0
1399/12/08
سوال کننده
😱😱😱😱😱
0
1399/12/08
سوال کننده
چند کیلویی مگه
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
۷۵ کیلو که باید ۶۵ کیلو بشم
0
1399/12/08
سوال کننده
وزن کم کردن برای سرکلاژ یا بارداری؟
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
کلا برای سلامتی
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
دکتر برادران که بعد سقطم رفتم گفت وزنتو کم کن چون ممکنه دیابت بگیری
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
من قندم ناشتا۸۲ بود
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
۲ ساعت بعد صبحانه ۱۳۰ شد
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
البته من قبل حاملگیم۶۸.۵ بودم
0
1399/12/08
سوال کننده
اره خب وزن بالا خطرناکه
0
1399/12/08
سوال کننده
البته دکترا یکم میترسونن ادمو
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
اره دیگه تا ما به خودمون بیایم
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
الان حالت خوبه
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
استراحت مطلقی یا استراحت نسبی؟؟
0
1399/12/08
سوال کننده
مطلق😑
0
1399/12/08
سوال کننده
هعی میگذرونیم دیگه
0
1399/12/08
سوال کننده
سخته همش دراز کشیدن
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
ببین نصفشو رفتی دیگه
0
1399/12/08
سوال کننده
خسته شدم واقعا
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
اره میدونم
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
خودم یک هفت استراحت مطلق بودم
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
البته اون موقع دیگه خیلی دیر شده بود
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
سرکلاژ نکرده بودم . فقط استراحت مطلق بودم
0
1399/12/08
سوال کننده
همینکه نمیتونم بشینم از همه سختتره
0
1399/12/08
فاطمه فاطمی
الان فاطمه یلا نگاه کن دیگه ان شالله اخراشه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
ان شالله ۲ قلوها دنیا میان همش یادت میره
0
1399/12/09
سوال کننده
ان شاالله
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
من ۳ تا بچه دوست داشتم
0
1399/12/09
سوال کننده
شبا ک میشه دیگه کلافه ام
0
1399/12/09
سوال کننده
بدن درد دارم
0
1399/12/09
سوال کننده
از دراز کشیدن پهلو هام تیر میکشه
0
1399/12/09
سوال کننده
چند تا داری الان
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
الان با این وضع که شده موندم چیکار کنم
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
هیچ
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
بچه ی اولم بود
0
1399/12/09
سوال کننده
مگه چیشده
0
1399/12/09
سوال کننده
ان شاالله سه تاشو میاری
0
1399/12/09
سوال کننده
چند سالته
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
یکم بگو برات چرب کنن ماساژ بدن
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
همین سرکلاژ و استراحت مطلق دیگه .سخته
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
۲۸
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
تو چند سالته؟
0
1399/12/09
سوال کننده
اره ولی قرار نیست همیشه ی جور باشه
نگران نباش
نگران نباش
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
منم شبا دوست نداشتم بخوام تازه دردام شروع میشد
0
1399/12/09
سوال کننده
هر شب شوهرم کلی ماساژم میده تا بتونم بخوابم
امشب پیشم نیست😔😔
امشب پیشم نیست😔😔
0
1399/12/09
سوال کننده
نگووو😭😭
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
برای اونایی که اندازه رحم کم هست احتمال داره دیگه نشها
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اما برای نرمی دهانه رحم نه متاسفانه
1
1399/12/09
سوال کننده
اره ولی خدا بخواد میشه
ب خودش توکل کن
ب خودش توکل کن
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
ببین برای من بچه امده بود پایین اون موقع هفته ۲۱ بود اونا اصلا متوجه نشده بودن بعد که لکه بینی افتادم رفتم سونو متوجه شدند
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
قرار نیست که هر شب درد داشته باشی
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
بیشترش هم به خاطر عدمتحرک هست دیگه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
بدن کوفته میشه
0
1399/12/09
سوال کننده
خب چون اصلا تحرک ندارم همشم ب پهلو ام خیلی درد دارم
0
1399/12/09
سوال کننده
ان شاالله ایندفعه سختی کشیدی بعدیا رو راحت میاری
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
من ببخشبد که میگم بین دو لپ باسنم تاول زده بود
0
1399/12/09
سوال کننده
اره دیگه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
ان شالله شما هم همچنین
0
1399/12/09
سوال کننده
ینی مثل زخم بستر یا بواسیر
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
یاد نداشتم که باید ماساژ بدن کوفته شده بود
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
نه داخل نبود جایی که به کمر وصل هست اصطلاحا میگن دنبالچه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اونجا اونجوری بود تاول بود
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
باد میکنه یکم زیرش اب جمع میشه اونجوری
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
ولی خودتو سرگرم کن
مثلا من به لباس بچه علاقه دارم
برو لباس ببین سفارش بده
مثلا من به لباس بچه علاقه دارم
برو لباس ببین سفارش بده
0
1399/12/09
سوال کننده
خب زخم بستره دیگه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
کتاب بخون من قبل اینکه اینجوری بشم دوست میگفت تا الان وقت داری کتاب تربیت کوک بخون نحوه نگهداری
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
مثلا وقتی مریض میشن چیکا کنی که بعدا دیگه وقت نمی کنی
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
نمیدونستم والا
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
مخصوصا شما که ۲ قلو داری بیشتر مطالعه کن
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
هر دو یک جنس هستن؟
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
چند سالته؟؟
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
بچه های اولتن؟
0
1399/12/09
سوال کننده
مشکل گذر وقت ک ندارم
0
1399/12/09
سوال کننده
کلی کار واسه خودم ردیف کردم
0
1399/12/09
سوال کننده
ولی وقتی حالم بد باشه حال هیچکارو ندارم
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اا چه خوب
چیکار میکنی؟
چیکار میکنی؟
1
1399/12/09
سوال کننده
اره همسانن دختر
0
1399/12/09
سوال کننده
اره
۲۲ سالمه
۲۲ سالمه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اخی نازی دختر
انقدر لباساشون خوشگله
انقدر لباساشون خوشگله
0
1399/12/09
سوال کننده
همین کتاب و دعا و این کارا
الانم ک ماه رجب اعمال زیاد داره
الانم ک ماه رجب اعمال زیاد داره
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
بسلامتی عزیزم
ان شالله این رورا هم تموم میشه
ان شالله این رورا هم تموم میشه
0
1399/12/09
سوال کننده
ولی وقتی درد دارم و حالم بده حس هیچی نیست
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اره واقعا
0
1399/12/09
سوال کننده
همشم ک باید برم دسشویی
0
1399/12/09
سوال کننده
کلافه شدم از عطش و دسشویی رفتن
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اره دیگه مثانه فضاش کم شده
زودبه زود دستشویی میگیره
زودبه زود دستشویی میگیره
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
ببین میدونم خیلی خیلی سخته
اما سعی کن تلقین بد نکنی
اما سعی کن تلقین بد نکنی
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
روحیت خراب میشه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
دستشویی رفتنت سخته؟؟
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
دکترتو شمارشو داری یا ماه به ماه میری پیشش؟؟
0
1399/12/09
سوال کننده
میرم پیشش
0
1399/12/09
سوال کننده
تلقین نیست واقعا خیلی اذیتم
همش سوزش دارم
از اول بارداری همش درمان میشه باز شروع میشه
همش سوزش دارم
از اول بارداری همش درمان میشه باز شروع میشه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
فکر کنم بهترین لحظه هست
چون از خونه میری بیرون
چون از خونه میری بیرون
0
1399/12/09
سوال کننده
با اینکه خیلی رعایت میکنم
0
1399/12/09
سوال کننده
اره نشستن خیلی سخته
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
منکه الان بعد بارداریم همینجوریم
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
نمیدونم چرا خب نشد
0
1399/12/09
سوال کننده
الانم کشاله ی رونم ریخته بیرون
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
سوزش میگیرم باز خودش خود به خود خوب میسه
0
1399/12/09
سوال کننده
عنبرنسارا دود کن
تو بارداری بده
تو بارداری بده
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اره بابا کردم
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اون ۲یا ۳ روز اول که خیلی وحشتناک بود فکر کنم از دستشویی میخواستم بیام بیرون دوباره دستشوییم میگرفت با سوزش
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
۲ بار دود کردم خوب شد
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
اما الان گاهگداری میشه دیگه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
علتشم نمیدونم
0
1399/12/09
سوال کننده
منم همینطور شدم
0
1399/12/09
سوال کننده
همش سوزش
0
1399/12/09
سوال کننده
خارش
0
1399/12/09
سوال کننده
ترشح
0
1399/12/09
سوال کننده
خوب شدنمم موقتیه
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
حالا این دفعه که رفتی دکتر به دکترت بگو
0
1399/12/09
سوال کننده
اخر اسفند میرم
0
1399/12/09
فاطمه فاطمی
ان شاالله
0
1399/12/09
... ♡sara♡
اره من خیلی ترشح داشتم بعضی وقتا پد میذاشتم
0
1399/12/09
... ♡sara♡
فدات عزیزم توخوبی بهتری ؟ایشالا کی اقدام میکنی واسه نی نی
0
1399/12/10
فاطمه فاطمی
سلام عزیزم شما خوبی خانمی
0
1399/12/10
فاطمه فاطمی
پسرگلت خوبه
0
1399/12/10
فاطمه فاطمی
والا دکتر به من گفت بعد از ۳ بار پریودی
0
1399/12/10
فاطمه فاطمی
من الان بار دومم هست
0
1399/12/10
فاطمه فاطمی
ان شالله بعد از ماه رمضان میشه
0
1399/12/10
فاطمه فاطمی
از یک طرفم دوست دارم بچم نیمه اولی بشه
0
1399/12/10
فاطمه فاطمی
حالا دیگه موندم چیکار کنم
0
1399/12/17
سمیه ❤️
سلام گروه سرکلاژی ندارید منم عضو کنید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- فردا میخوام برم برای سرکلاژ.. کسی میدونه عمل سرکلاژ بیهوش میکنن یا بی حس؟هزینه عمل چقدر میشه ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- سرکلاژی ها یه لحظه بیایین
- دوستانی که سرکلاژ کردن
- آیا با سرکلاژ میشه کلاس های زایمان را شرکت کرد ؟
- طول سرویکس در هفته پانزده چند باید باشد؟
- سرکلاژ کردن و مراقبت های بعدش!!!
- بنظرتون چیکار کنم تروخدا کمکم کنید؟
- سرکلاژ و زایمان طبیعی




