Ooma
پرسش (1399/12/02):

خانمها بیان لطفا بی بی چک بیینین

سلام خانمها
من یه بار سابقه بارداری پوچ دارم ، همسرم واریکوسل داشت ، 7 مهر سقط کردم ، دکتر گفت لازم به فاصله نیس من یه ماه فاصله دادم بعد اون ، تو دومین اقدام ، از روز 24 سیکل لکه های قهوه ای داشتم هر روز به اندازه یه پد کوچیک تا روز29،30بعدش کم کم ، کم شد و تموم شد ، سیکلم 29 روزه امروز روز 35 هستم بی بی چک زدم مثبت شدم ، نگرانم پوچ باشه لکه ها بد بینم میکنه

🧐
خانمها بیان لطفا بی بی چک بیینین
برو سونو عزیزم یا ازمایش خون
دو تا تفاوت دارم با بارداری پوچ، سینه درد و سفتی سینه نداشتم الان دارم، و بی بی چکهام انقدر خوش رنگ نمیشد
چند روز گذشته از موعدت؟
6روز
مبارک باش گلم بارداری همیشه ک پوچ نیس
ب نظرم ازمایش خون بده امروز
عزیزم قرار نیست چون یه بار سابقه پوچ داشتی دوباره برات اتفاق بیوفته .این یکی پوچ نیست مطمئن باش .بی بی به این خوشگلی آهچخه چشمک میزنه مامانی من دارم میام. مبارک باشه
برای منم به همین پر رنگی بود ازمایش بتا دادم ۱۵۰۰ بود ۸ هفته رفتم قلب تشکیل شده بود الانم که منتظرم تا به دنیا بیاد مبارک باشه مثبته
قربون همتون بشم
دعا کنین برام
stk: |~|11|~|110_col
انشالله ک بارداری
خبرشوبده رفتی ازمایش
ان شاءالله 💞💞😘
🥰😍😘
چشم عزیزم
بی بی تو همرنگ بی بی منه مطمئن باش بارداری
پوچ هیچ وقت پررنگ نمیشه 😍
نذر نخودکی کن
خانمها بیان لطفا بی بی چک بیینین
قربونت بشم
مرسی از همه 💞💞💞💞💞
مبارکه عزیزم برا منم دعا کن😣😔
ممنون از انرژی مثبتها
عجب بی بی چکی
مبارکه
واااااااااای مبارکه گلم چقدر خوشرنگ😍😍😍😍😍😍😍
مرسی عزیزای دلم
منم لکه بینی دارم عزیزم نگران نباش
مرسی عزیزم
چشم حتما
stk: |~|11|~|107_col
سلام عزیزم
مبارک باشه🥰
یه سوال
بین بارداری پوچ و تست الانتون چقدر فاصله افتاد؟
مبارکه عزیزم❤️
مبارکهه
از بعد سقط،که 7 مهر بود ،نزدیک 5 ماه
من ماه پیش یه بارادری شیمیایی داشتم
نمیدونم باید چکارکنم😔
بارداری شیمایی چطوری هست ؟
جلوگیری نداشتین اصلا؟
بتام بعد ۱۰ روز پایین اومد و خونریزی داشتم
3ماه فاصله دادم ، جلوگیری کامل ، البته دکتر گفته بود لازم نیست خواهرم گفت خون ازت رفته 3 ماه فاصله بده ، بعد سه ماه فاصله اقدام ماه اول نشد ، اینماه مثبت شد
ایشاله بسلامتی
هفته و ماه های خوبی رو پیش رو داشته باشه🙏🥰
ان شاءالله دعا کنین اینبار پوچ نشه
stk: |~|11|~|106_col
ایشالا که نیست
مثبت فکر کن🙂
ان شاءالله شما به زودی به مطلب دلتون برسین
ممنون عزیزم
چ مثبت قشنگی مبارکت باشه
مرسی عزیزم
دعا کنین برام 💓
مبارکت باشه عزیزم.ان شا الله بارداری راحتی داشته باشین.اصلا فکر منفی نکن.همه چی خوبه
ایا دل دردهم داشتی همراه با لک بینیت?
مبارک باشه براماهاهم دعاکن
سلام مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
مبارکه عزیزم صحیح و سالم بیاد بغلت
عزیزم بارداری پوچ تو چن هفته هفته فهمیدی که پوچه
از کجا فهمیدی
نمیدونم والا 😌
فافا جوووونمممم
چطوری عزیزدلم
لکه بینی داشتم حتی با استفاده شیاف پروژسترون ،تو اولین سونو که کیسه زرده و قطب جنینی دیده نشد ، تو دومی هم ساک دفرمه نوشت ، ساک دفرمه دیگه ثابت میکنه پوچه .. من تعداد روزام از اولین روز آخرین پریود بالا بود تو سونو یکی دو هفته کمتر می نوشت سن بارداری رو با توجه به اندازه ساک
💓💓💓
من 19 برج قبل رفتم گفت دوهفته دیگه تکرار کن میترسم برم نه لک دارم نه خونریزی 😔
مثلا من روز 49 بودم باید 7 هفته میشد ، ولی 4 و خورده نشون میداد
انشالله که این بارداریت سالم و صالح بیاد بغلت
نه گلم برا شما ان شاءالله خیره
دکتر به من شیاف پروژسترون داد باعث شد بعدا با قرص سقط کنم ، درحالیکه شیاف استفاده نمی کردم خود به خود میفتاد
شما هفتت بالاس پوچ نا اونموقع نمی مونه
مرسی ان شاءالله گلم
برا شما هم همینطور عزیزم 💓💓😘
من شیاف میذارم 🙄
کاش حداقل میفهمیدم چی پیش میاد 😔
ساک 7 میلی بدون جنین و قلب سونو دومم 16.4 میلی و بدون جنین و قلب
تو سونو اول چی نوشته
شکل ساک رو چطور نوشته
گفت دوهفته دیگه تکرار شود ولی سونوگرافیه گفته فکر نکنم دیگه جنین تشکیل بشه😔
چیزی ننوشته
همچی نوشته طبیعی و نرمال
اگه شکلش ایراد نداشته باشه خیره
از اولین روز آخرین پریودتون روز چندمین الان ؟
سینه درد دارین ؟ حساس و سفت شدن ، من اصلا نداشتم ، خواهرم می پرسید یه طور به خودم تلقین میکردم دارم
اره دارم
خب پس خیره 😻
والا من پریودم نامنظمه و امپول ازاد سازی زدم باردار شدم
سونوی دوم چند هفته زده؟
اصلا هفته نزده
با توجه به اندازه ساک باید هفته بزنه، اینبار جای دیگه برو گلم ، شاید سونوی دقیقی نیست
روز اول پریود آخر یادتونه
عدد بتاتون چند بود آزمایش خون ؟
اندفعه میخوام برم سونوگرافی دیگه
من یعنی شیاف استفاده میکردم روزی یکی بعد شد روزی دوتا لکه بینی داشتم ، شما ندارین ، ان شاءالله خیره عزیزم
گلم نامنظمم و باامپول باردار شدم و اینکه 11 اذر اخرین پریودم بود یعنی پریود شدم ازاون موقع دارو استفاده کردم و 6 دی تستم مثبت شد
اوکی گفتین ، خواستم حساب کنم روزهارو
سلام فرزانه خانم تبریک میگم بهتون. انشالله بسلامتی نی نی رو بغل بگیری
اولین بتا 9 دی دادم 12.88 بود 11 دی شد 37.08 .... 15 دی شد 220.2 و 20 دی شد 593 و 30 دی 1447 شد
مرسی عزیزم
دعا کنین برام پوچ نباشه اینبار
فلطیما بتات هم خوب بوده چرا الکی نگرانی تو دختر
بتا شکر خدا هر بار رو به بالاس
خیره گلم
انشالله ک نیست دلتو بد نگیر ،براماهم دعا کن
سلام عزیزم مبارکت باشه ماشالله چه خوش رنگه انشاالله آزتم مثبت میشه
ان شاءالله 💓💓 چشم حتما عزیزم
فاطیما نی نیت سالمه نطمئن باش،ب هرچی ک فکر کنی همون برات اتفاق میوفته ..ب چیزا بد و منفی فک نکن دختر
مرسی عزیزم💓 ان شاءالله
جانم
آره،منم میگم خیره ، بعید میدونم تو پوچ بتا رفته رفته بالا بره
خداکنه سالمباشه من از خدا میخوام ولی از اینکه انقدر سختی کشیدم و خدایی نکرده پوچ باشه دق میکنم😔
اینبار سونو رفتی حتما بپرس بگو ساک دفرمه هس یا سالم .. که البته اینبار ان شاءالله کیسه زرده و قطب جنین هم رویت میشه
سونوگرافیه بداخلاقه میگن نمیشه باهاش حرف زد
جای دیگه برو گلم همون دیگه اعصاب نداره با دقت نمی بینه
تورو خدا ب چیزای خوب فک کن ،مثبت فکر کن
اونی ک تودلی رو برات اورده نگهدارشم هست پس فقط بفکر تغذیه باش و نگرانی و استرسو دور کن از خودت
اینجا دوتا سونوگرافی بیشتر ندارن متاسفانه 😔
کاش بشه رقیه جون وقتی سونوگرافیه ته دلمو خالی کرده میگم نکنه چیزی میدونه😔اصلا نمیدونم حال روحیم چقدر بده خودمو خیلی سرگرم میکنم تا بگذره
عزیزم🥺خاک تو سر سنوگرافه
خدا کنه اندفعه برم بگه قلبش میزنه بخدا خسته شدم از هرچی سونوعه😐
انشالله ک میزنه
همون دیگه چون تو شهرتون سونوگرافی کمه احساس خدایی میکنه
ان شاءالله استرس نداشته باش استرس سمه ، نکته مثبت شما اینه لکه نداری و علائم بارداری داری ، تو پوچ علائم بارداری خیلی کنه
واییی عزیزم چ بیبی چک خوش.رنگی مبارکت باشه گلکم
مرسی عزیزم
از همتون ممنونم و ازتون التماس دعا دارم
stk: |~|11|~|170_col
سلام خوبی منم یه بارداری پوچ داشتم شوهرت درمان کردواریکسول یا نه همین جوری باردارشدی عزیزم چون شوهرمنم واریکسول داره
والا دکترش گفته بود جزئی هست ، قرص داده بود، 17 روز مونده بود قرصاش تموم بشه ،بارداری پوچ رو موندم، بعدش هم گرمیجات زیاد میدادم بهش شیره انگور و زیره و خرنوب و..... الانم شروع کرده مکمل میخوره، حالا بی بی چک مثبت شده اگه ان شاءالله خیر بود که دیگه بازم نیست بخوره
لازم **
دعا کنین برام اینبار پوچ نباشه 💞💞💞
stk: |~|12|~|198
ازمنم داره دارو میخوره اگه دیگه خدالطف کنه دوباره بارداربشم وسالم باشه ان شاالله خداقسمت شماکرده وسالمه وسالم بدنیامیادبرامنم دعاکن لطفا
حتما گلم
شیره خرنوب هم بدین بخورن ، صبح ناشتا تخم مرغ محلی بخورن، شیره انگور با زیره سیاه آسیاب شده قاطی کنین، و گرده گل هم خیلی خوبه تا تو شیر حل کنین یا تو عسل و شیره ها
ان شاءالله به زودی زود مامان بشی
التماس دعا گلم
مرسی عزیزم
افتادم به لکه بینی
لکه های تیره داره زیاد میشه
اینبارم پوچه انگار
خدانکنه
برو دکتر عزیزم
نگران نباش بارداری پوچ معمولا فقط یکبار اتفاق میوفته برای کسی دیگه نمیوفته
برو دکتر سریع شیاف بده دختر
از قبلی دارم تو خونه
استفاده نمیکنم
اگه پوچ نبود به خونریزی نمیفتادم
من تجربه ی پوچ داشتم ولی خونریزی نداشتم هیچی
صبح دیدم یه لکه بزرگ تیره افتاده اول خواستم به خودم امید بدم شاید ترشح چیزیه، بعد دیدم نه مشخصه خونه ، پد گذاشتم به پد هم خورده ، تیره هم هست
خواهرم بهم گفت که اگه خدایی نکرده پوچ باشه به لکه بینی و خونریزی میفتی
سلام نگران نباشید ممکنه لکه بینی لانه گزینی بوده باشه ، تیتر بتا بدهید
خانمها از تاپینگ اعلان روشن هست؟
فردای روزی که بی بی چک زدم لکه های تیره داشتم به اندازه یه پد
بعدش کم رنگ شد و الان قطع شده
بنظرتون طبیعیه؟ یا نشانه پوچه ؟
عزیزم خب برو دکتر
نه دکتر کاری نمیکنه الان سونو که دقیق نمیتونه پوچ بودنشو بگه، دکتر هم شیاف پروژسترون میده، اگه پوچ باشه بعدا تو سقط خیلی سخت میشه ، تو اون پوچ تجربه کردم
سمت چپ برا روز 35 سمت راست برا روز 38 امروز
سمت چپ برا روز 35 سمت راست برا روز 38 امروز
اشتباه نوشتم راست 35
چپ 38امروز
گلم شما سونو قلب رفتی؟
آره عزیزم روز 43 رفتم 6 هفته و یه روز قلبشم میزد 😻 😘
الان یه روزه رفتم 3 ماه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه