سلام خانمها
من یه بار سابقه بارداری پوچ دارم ، همسرم واریکوسل داشت ، 7 مهر سقط کردم ، دکتر گفت لازم به فاصله نیس من یه ماه فاصله دادم بعد اون ، تو دومین اقدام ، از روز 24 سیکل لکه های قهوه ای داشتم هر روز به اندازه یه پد کوچیک تا روز29،30بعدش کم کم ، کم شد و تموم شد ، سیکلم 29 روزه امروز روز 35 هستم بی بی چک زدم مثبت شدم ، نگرانم پوچ باشه لکه ها بد بینم میکنه
پرسش (1399/12/02):
خانمها بیان لطفا بی بی چک بیینین
1159
218
1399/12/02
سوال کننده
0
1399/12/02
farehe f
🧐
7
1399/12/02
سوال کننده

0
1399/12/02
farehe f
برو سونو عزیزم یا ازمایش خون
1
1399/12/02
سوال کننده
دو تا تفاوت دارم با بارداری پوچ، سینه درد و سفتی سینه نداشتم الان دارم، و بی بی چکهام انقدر خوش رنگ نمیشد
1
1399/12/02
farehe f
چند روز گذشته از موعدت؟
0
1399/12/02
سوال کننده
6روز
7
1399/12/02
farehe f
مبارک باش گلم بارداری همیشه ک پوچ نیس
0
1399/12/02
farehe f
ب نظرم ازمایش خون بده امروز
2
1399/12/02
nazgol solo
عزیزم قرار نیست چون یه بار سابقه پوچ داشتی دوباره برات اتفاق بیوفته .این یکی پوچ نیست مطمئن باش .بی بی به این خوشگلی آهچخه چشمک میزنه مامانی من دارم میام. مبارک باشه
3
1399/12/02
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
برای منم به همین پر رنگی بود ازمایش بتا دادم ۱۵۰۰ بود ۸ هفته رفتم قلب تشکیل شده بود الانم که منتظرم تا به دنیا بیاد مبارک باشه مثبته
0
1399/12/02
سوال کننده
قربون همتون بشم
0
1399/12/02
سوال کننده
دعا کنین برام
0
1399/12/02
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1399/12/02
farehe f
انشالله ک بارداری
1
1399/12/02
farehe f
خبرشوبده رفتی ازمایش
0
1399/12/02
سوال کننده
ان شاءالله 💞💞😘
0
1399/12/02
farehe f
🥰😍😘
0
1399/12/02
سوال کننده
چشم عزیزم
1
1399/12/02
nazgol solo
بی بی تو همرنگ بی بی منه مطمئن باش بارداری
1
1399/12/02
mahsa panahi
پوچ هیچ وقت پررنگ نمیشه 😍
0
1399/12/02
farehe f
نذر نخودکی کن
3
1399/12/02
farehe f

0
1399/12/02
سوال کننده
قربونت بشم
0
1399/12/02
سوال کننده
مرسی از همه 💞💞💞💞💞
1
1399/12/02
نسترن ..
مبارکه عزیزم برا منم دعا کن😣😔
0
1399/12/02
سوال کننده
ممنون از انرژی مثبتها
1
1399/12/02
فاطمه ......
عجب بی بی چکی
مبارکه
مبارکه
1
1399/12/02
niloofar abi
واااااااااای مبارکه گلم چقدر خوشرنگ😍😍😍😍😍😍😍
0
1399/12/02
سوال کننده
مرسی عزیزای دلم
1
1399/12/02
niloofar abi
منم لکه بینی دارم عزیزم نگران نباش
0
1399/12/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
چشم حتما
چشم حتما
0
1399/12/02
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1399/12/02
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
سلام عزیزم
مبارک باشه🥰
مبارک باشه🥰
0
1399/12/02
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
یه سوال
بین بارداری پوچ و تست الانتون چقدر فاصله افتاد؟
بین بارداری پوچ و تست الانتون چقدر فاصله افتاد؟
1
1399/12/02
Nasim ☺️
مبارکه عزیزم❤️
1
1399/12/02
فاطیما خانوم
مبارکهه
0
1399/12/02
سوال کننده
از بعد سقط،که 7 مهر بود ،نزدیک 5 ماه
0
1399/12/02
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
من ماه پیش یه بارادری شیمیایی داشتم
نمیدونم باید چکارکنم😔
نمیدونم باید چکارکنم😔
0
1399/12/02
سوال کننده
بارداری شیمایی چطوری هست ؟
0
1399/12/02
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
جلوگیری نداشتین اصلا؟
0
1399/12/02
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
بتام بعد ۱۰ روز پایین اومد و خونریزی داشتم
0
1399/12/02
سوال کننده
3ماه فاصله دادم ، جلوگیری کامل ، البته دکتر گفته بود لازم نیست خواهرم گفت خون ازت رفته 3 ماه فاصله بده ، بعد سه ماه فاصله اقدام ماه اول نشد ، اینماه مثبت شد
1
1399/12/02
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
ایشاله بسلامتی
هفته و ماه های خوبی رو پیش رو داشته باشه🙏🥰
هفته و ماه های خوبی رو پیش رو داشته باشه🙏🥰
0
1399/12/02
سوال کننده
ان شاءالله دعا کنین اینبار پوچ نشه
0
1399/12/02
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1399/12/02
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
ایشالا که نیست
مثبت فکر کن🙂
مثبت فکر کن🙂
0
1399/12/02
سوال کننده
ان شاءالله شما به زودی به مطلب دلتون برسین
1
1399/12/02
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
ممنون عزیزم
1
1399/12/02
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
چ مثبت قشنگی مبارکت باشه
0
1399/12/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/12/02
سوال کننده
دعا کنین برام 💓
1
1399/12/02
طیبه مامان آریان💙 .
مبارکت باشه عزیزم.ان شا الله بارداری راحتی داشته باشین.اصلا فکر منفی نکن.همه چی خوبه
0
1399/12/02
فافا s
ایا دل دردهم داشتی همراه با لک بینیت?
1
1399/12/02
فافا s
مبارک باشه براماهاهم دعاکن
1
1399/12/02
فاطیما احمدی
سلام مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
1
1399/12/02
غزل ا
مبارکه عزیزم صحیح و سالم بیاد بغلت
1
1399/12/02
فاطیما احمدی
عزیزم بارداری پوچ تو چن هفته هفته فهمیدی که پوچه
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
از کجا فهمیدی
0
1399/12/02
سوال کننده
نمیدونم والا 😌
0
1399/12/02
Azi 💖 ...
فافا جوووونمممم
0
1399/12/02
Azi 💖 ...
چطوری عزیزدلم
0
1399/12/02
سوال کننده
لکه بینی داشتم حتی با استفاده شیاف پروژسترون ،تو اولین سونو که کیسه زرده و قطب جنینی دیده نشد ، تو دومی هم ساک دفرمه نوشت ، ساک دفرمه دیگه ثابت میکنه پوچه .. من تعداد روزام از اولین روز آخرین پریود بالا بود تو سونو یکی دو هفته کمتر می نوشت سن بارداری رو با توجه به اندازه ساک
0
1399/12/02
سوال کننده
💓💓💓
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
من 19 برج قبل رفتم گفت دوهفته دیگه تکرار کن میترسم برم نه لک دارم نه خونریزی 😔
0
1399/12/02
سوال کننده
مثلا من روز 49 بودم باید 7 هفته میشد ، ولی 4 و خورده نشون میداد
1
1399/12/02
فاطیما احمدی
انشالله که این بارداریت سالم و صالح بیاد بغلت
0
1399/12/02
سوال کننده
نه گلم برا شما ان شاءالله خیره
0
1399/12/02
سوال کننده
دکتر به من شیاف پروژسترون داد باعث شد بعدا با قرص سقط کنم ، درحالیکه شیاف استفاده نمی کردم خود به خود میفتاد
0
1399/12/02
سوال کننده
شما هفتت بالاس پوچ نا اونموقع نمی مونه
0
1399/12/02
سوال کننده
مرسی ان شاءالله گلم
برا شما هم همینطور عزیزم 💓💓😘
برا شما هم همینطور عزیزم 💓💓😘
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
من شیاف میذارم 🙄
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
کاش حداقل میفهمیدم چی پیش میاد 😔
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
ساک 7 میلی بدون جنین و قلب سونو دومم 16.4 میلی و بدون جنین و قلب
0
1399/12/02
سوال کننده
تو سونو اول چی نوشته
0
1399/12/02
سوال کننده
شکل ساک رو چطور نوشته
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
گفت دوهفته دیگه تکرار شود ولی سونوگرافیه گفته فکر نکنم دیگه جنین تشکیل بشه😔
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
چیزی ننوشته
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
همچی نوشته طبیعی و نرمال
0
1399/12/02
سوال کننده
اگه شکلش ایراد نداشته باشه خیره
0
1399/12/02
سوال کننده
از اولین روز آخرین پریودتون روز چندمین الان ؟
0
1399/12/02
سوال کننده
سینه درد دارین ؟ حساس و سفت شدن ، من اصلا نداشتم ، خواهرم می پرسید یه طور به خودم تلقین میکردم دارم
1
1399/12/02
فاطیما احمدی
اره دارم
0
1399/12/02
سوال کننده
خب پس خیره 😻
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
والا من پریودم نامنظمه و امپول ازاد سازی زدم باردار شدم
0
1399/12/02
سوال کننده
سونوی دوم چند هفته زده؟
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
اصلا هفته نزده
0
1399/12/02
سوال کننده
با توجه به اندازه ساک باید هفته بزنه، اینبار جای دیگه برو گلم ، شاید سونوی دقیقی نیست
0
1399/12/02
سوال کننده
روز اول پریود آخر یادتونه
0
1399/12/02
سوال کننده
عدد بتاتون چند بود آزمایش خون ؟
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
اندفعه میخوام برم سونوگرافی دیگه
0
1399/12/02
سوال کننده
من یعنی شیاف استفاده میکردم روزی یکی بعد شد روزی دوتا لکه بینی داشتم ، شما ندارین ، ان شاءالله خیره عزیزم
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
گلم نامنظمم و باامپول باردار شدم و اینکه 11 اذر اخرین پریودم بود یعنی پریود شدم ازاون موقع دارو استفاده کردم و 6 دی تستم مثبت شد
0
1399/12/02
سوال کننده
اوکی گفتین ، خواستم حساب کنم روزهارو
1
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام فرزانه خانم تبریک میگم بهتون. انشالله بسلامتی نی نی رو بغل بگیری
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
اولین بتا 9 دی دادم 12.88 بود 11 دی شد 37.08 .... 15 دی شد 220.2 و 20 دی شد 593 و 30 دی 1447 شد
0
1399/12/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
دعا کنین برام پوچ نباشه اینبار
دعا کنین برام پوچ نباشه اینبار
0
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فلطیما بتات هم خوب بوده چرا الکی نگرانی تو دختر
0
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فاطیما
0
1399/12/02
سوال کننده
بتا شکر خدا هر بار رو به بالاس
خیره گلم
خیره گلم
1
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
انشالله ک نیست دلتو بد نگیر ،براماهم دعا کن
1
1399/12/02
سمانه m
سلام عزیزم مبارکت باشه ماشالله چه خوش رنگه انشاالله آزتم مثبت میشه
1
1399/12/02
سوال کننده
ان شاءالله 💓💓 چشم حتما عزیزم
0
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فاطیما نی نیت سالمه نطمئن باش،ب هرچی ک فکر کنی همون برات اتفاق میوفته ..ب چیزا بد و منفی فک نکن دختر
0
1399/12/02
سوال کننده
مرسی عزیزم💓 ان شاءالله
0
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
مطمئن
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
جانم
0
1399/12/02
سوال کننده
آره،منم میگم خیره ، بعید میدونم تو پوچ بتا رفته رفته بالا بره
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
خداکنه سالمباشه من از خدا میخوام ولی از اینکه انقدر سختی کشیدم و خدایی نکرده پوچ باشه دق میکنم😔
0
1399/12/02
سوال کننده
اینبار سونو رفتی حتما بپرس بگو ساک دفرمه هس یا سالم .. که البته اینبار ان شاءالله کیسه زرده و قطب جنین هم رویت میشه
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
سونوگرافیه بداخلاقه میگن نمیشه باهاش حرف زد
0
1399/12/02
سوال کننده
جای دیگه برو گلم همون دیگه اعصاب نداره با دقت نمی بینه
0
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
تورو خدا ب چیزای خوب فک کن ،مثبت فکر کن
اونی ک تودلی رو برات اورده نگهدارشم هست پس فقط بفکر تغذیه باش و نگرانی و استرسو دور کن از خودت
اونی ک تودلی رو برات اورده نگهدارشم هست پس فقط بفکر تغذیه باش و نگرانی و استرسو دور کن از خودت
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
اینجا دوتا سونوگرافی بیشتر ندارن متاسفانه 😔
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
کاش بشه رقیه جون وقتی سونوگرافیه ته دلمو خالی کرده میگم نکنه چیزی میدونه😔اصلا نمیدونم حال روحیم چقدر بده خودمو خیلی سرگرم میکنم تا بگذره
0
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم🥺خاک تو سر سنوگرافه
0
1399/12/02
فاطیما احمدی
خدا کنه اندفعه برم بگه قلبش میزنه بخدا خسته شدم از هرچی سونوعه😐
0
1399/12/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
انشالله ک میزنه
0
1399/12/02
عاطفه موسوی
همون دیگه چون تو شهرتون سونوگرافی کمه احساس خدایی میکنه
0
1399/12/02
سوال کننده
ان شاءالله استرس نداشته باش استرس سمه ، نکته مثبت شما اینه لکه نداری و علائم بارداری داری ، تو پوچ علائم بارداری خیلی کنه
1
1399/12/02
مامان کوچولو 😘
واییی عزیزم چ بیبی چک خوش.رنگی مبارکت باشه گلکم
0
1399/12/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/12/02
سوال کننده
از همتون ممنونم و ازتون التماس دعا دارم
0
1399/12/02
سوال کننده
stk: |~|11|~|170_col
1
1399/12/02
جیران ف
سلام خوبی منم یه بارداری پوچ داشتم شوهرت درمان کردواریکسول یا نه همین جوری باردارشدی عزیزم چون شوهرمنم واریکسول داره
0
1399/12/02
سوال کننده
والا دکترش گفته بود جزئی هست ، قرص داده بود، 17 روز مونده بود قرصاش تموم بشه ،بارداری پوچ رو موندم، بعدش هم گرمیجات زیاد میدادم بهش شیره انگور و زیره و خرنوب و..... الانم شروع کرده مکمل میخوره، حالا بی بی چک مثبت شده اگه ان شاءالله خیر بود که دیگه بازم نیست بخوره
0
1399/12/02
سوال کننده
لازم **
0
1399/12/02
سوال کننده
دعا کنین برام اینبار پوچ نباشه 💞💞💞
0
1399/12/02
سوال کننده
stk: |~|12|~|198
1
1399/12/02
جیران ف
ازمنم داره دارو میخوره اگه دیگه خدالطف کنه دوباره بارداربشم وسالم باشه ان شاالله خداقسمت شماکرده وسالمه وسالم بدنیامیادبرامنم دعاکن لطفا
0
1399/12/02
سوال کننده
حتما گلم
شیره خرنوب هم بدین بخورن ، صبح ناشتا تخم مرغ محلی بخورن، شیره انگور با زیره سیاه آسیاب شده قاطی کنین، و گرده گل هم خیلی خوبه تا تو شیر حل کنین یا تو عسل و شیره ها
ان شاءالله به زودی زود مامان بشی
التماس دعا گلم
شیره خرنوب هم بدین بخورن ، صبح ناشتا تخم مرغ محلی بخورن، شیره انگور با زیره سیاه آسیاب شده قاطی کنین، و گرده گل هم خیلی خوبه تا تو شیر حل کنین یا تو عسل و شیره ها
ان شاءالله به زودی زود مامان بشی
التماس دعا گلم
1
1399/12/02
جیران ف
مرسی عزیزم
0
1399/12/03
سوال کننده
افتادم به لکه بینی
1
1399/12/03
سوال کننده
لکه های تیره داره زیاد میشه
اینبارم پوچه انگار
اینبارم پوچه انگار
0
1399/12/03
جیران ف
خدانکنه
0
1399/12/03
عاطفه موسوی
برو دکتر عزیزم
0
1399/12/03
niloo 😍
نگران نباش بارداری پوچ معمولا فقط یکبار اتفاق میوفته برای کسی دیگه نمیوفته
0
1399/12/03
niloo 😍
برو دکتر سریع شیاف بده دختر
0
1399/12/03
سوال کننده
از قبلی دارم تو خونه
0
1399/12/03
سوال کننده
استفاده نمیکنم
0
1399/12/03
سوال کننده
اگه پوچ نبود به خونریزی نمیفتادم
0
1399/12/03
جیران ف
من تجربه ی پوچ داشتم ولی خونریزی نداشتم هیچی
0
1399/12/03
سوال کننده
صبح دیدم یه لکه بزرگ تیره افتاده اول خواستم به خودم امید بدم شاید ترشح چیزیه، بعد دیدم نه مشخصه خونه ، پد گذاشتم به پد هم خورده ، تیره هم هست
0
1399/12/03
سوال کننده
خواهرم بهم گفت که اگه خدایی نکرده پوچ باشه به لکه بینی و خونریزی میفتی
1
1399/12/03
پزشک اوما
سلام نگران نباشید ممکنه لکه بینی لانه گزینی بوده باشه ، تیتر بتا بدهید
0
1399/12/04
سوال کننده
خانمها از تاپینگ اعلان روشن هست؟
0
1399/12/04
سوال کننده
فردای روزی که بی بی چک زدم لکه های تیره داشتم به اندازه یه پد
0
1399/12/04
سوال کننده
بعدش کم رنگ شد و الان قطع شده
0
1399/12/04
سوال کننده
بنظرتون طبیعیه؟ یا نشانه پوچه ؟
0
1399/12/05
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
عزیزم خب برو دکتر
0
1399/12/05
سوال کننده
نه دکتر کاری نمیکنه الان سونو که دقیق نمیتونه پوچ بودنشو بگه، دکتر هم شیاف پروژسترون میده، اگه پوچ باشه بعدا تو سقط خیلی سخت میشه ، تو اون پوچ تجربه کردم
0
1399/12/05
سوال کننده

سمت چپ برا روز 35 سمت راست برا روز 38 امروز
0
1399/12/05
سوال کننده
اشتباه نوشتم راست 35
چپ 38امروز
چپ 38امروز
0
1399/12/29
لیلی .
گلم شما سونو قلب رفتی؟
0
1399/12/29
سوال کننده
آره عزیزم روز 43 رفتم 6 هفته و یه روز قلبشم میزد 😻 😘
0
1399/12/29
سوال کننده
الان یه روزه رفتم 3 ماه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




