بالا گفتم.
458
124
1399/11/28
سوال کننده
10
1399/11/28
سوال کننده
بعد از عکس رنگی رحم باردار شدم
23
1399/11/28
سوال کننده
بعد از عکس رنگی باردار نشدم
11
1399/11/28
سوال کننده
درد داشتم
24
1399/11/28
سوال کننده
درد نداشتم و قابل تحمل بود
5
1399/11/28
سوال کننده
کاش بیحسی یا بیهوش میشدم برا عکس رنگی
0
1399/11/28
سوال کننده
لطفا لایک بزنین. واگه مشکلی هم داشتین بنویسین برام
0
1399/11/28
سوال کننده
من هفته دیگه عکس رنگی دارم
0
1399/11/28
نی ناس فرهمند
گلم سلام"،، من با بیهوشی، انجام دادم
0
1399/11/28
نی ناس فرهمند
ای یو آی انحام دادم
0
1399/11/28
سوال کننده
چه خوب عزیزم. من نمیدونم اینجایی که میرم بیهوشی داره یا نه چقدر طول کشید
0
1399/11/28
مینا 🙃
منم با بیهوشی بودم خییلی راحت بود
0
1399/11/28
سوال کننده
چقد طول میکشه بیهوشی
0
1399/11/28
khojaste jana😍
سلام عزیزم من ۳۰ مهر پارسال عکس رنگی انجام داده بودم بدون بیهوشی صبح یکی دوساعت قبل رفتنم شیاف گذاشتمو مسکن خوردم من لوله هام گرفتگی نداشت زمانی ک سوند وصل میکردن فقط خیلیییی درد داشتم موقع مایع حاجب درد نداشتم فقط اون ماسماسکی ک بهم وصل بود دردم میوورد ک آخرش گفتم غلط کردم اما کلا قابل تحمل بود😬😶
0
1399/11/28
khojaste jana😍
و امسال آبان باردار شدم 😶
0
1399/11/28
khojaste jana😍
کل تایم عکس هم حدود ده دقیقه بود فک کنم یا یک ربع زیاد طول نکشید
0
1399/11/28
farehe f
سلام النازجون من با بیهوشی رفتم عالی بود
0
1399/11/28
امید به خدا ....
سلام من هفته پیش انجام دادم قابل تحمل بود خیلی خوب بود اونقدری ک میگن درد نداره اصلا
0
1399/11/28
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی مگه سوند وصل میکنن؟
0
1399/11/28
سوال کننده
مبارکت باشه عزیزم به امید خدا سالم و سلامت بغلش بگیری
0
1399/11/28
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی چقدر زمان بیهوشیتون بود
0
1399/11/28
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی که جواب دادی
0
1399/11/29
farehe f
یکربع عزیزم البته من خداروشکر لوله هام باز بود
برای عکس رنگی بیهوشی سبک هس😊
برای عکس رنگی بیهوشی سبک هس😊
0
1399/11/29
khojaste jana😍
یه چیزی وصل میکنن مث سوند ک بلد با سرنگ مایع حاجب رو وارد رحم میکنن منظورم اینه
0
1399/11/29
khojaste jana😍
مرسی عزیزم ان شالله قسمت شما
1
1399/11/29
سوال کننده
آها عزیزم متوجه شدم ممنونم جواب دادین
0
1399/11/29
سوال کننده
آها منم دیگه دیدم جایی که میرم بیهوشی داره میگیرم چون آدم از خودش خبر نداره که لولش بسته هست یا بازه
1
1399/11/29
سوال کننده
به امید خدا عزیزممم 🤗🤗🤗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




