چرا نگفته جنسیتشو ۱۲هفته میگن جنسیتشو دیگه
از طرز خوابیدن و چار شانه هاش بزرگه
دکتر گفت احتمال خیلی ضعیف دختره
یعنی بچه ها زیاد توجه نکنم ب اینکه گفته میخواستم شروع کنم سیسمونی بگیرم
عزیزم پسره، معمولا خلفی پسره
عکس سونو من کپسره ببینید فرقش چیه بگید
گفت احتمال خیلی ضعیف دختره
نه بابا. دوازده هفته قطعی نیست اصلا . من دختر عموم ان تی بهش گفتن ۹۰ درصد پسره ولی دخملی بود. اینجا هم بچه ها همش حدسه حالا ممکنه درست دربیاد ممکنه. نه. من خودم ان تی گفت الان کوچولویه نمیشه درمورد جنسیتش چیزی گفت ولی عکسش رو گذاشتم اکثر بچه ها گفتن دختره ولی گل پسری بود
جفت که اصلا ربطی به جنسیت نداره
صبر میکنم تا انشالله سنو ماه بعد هرچی گفت دیگه میرم برا سیسمونی
میبخشید سونو ان تی واژیناله؟