سلام عزیزان...من هفته ۲۹هستم و بچمم دختره ..بچه دوممه..چون خودم داداش ندارم خیلی دوس دارم ی پسر داشته باشم تا بشه پشت و پناه دخترام..ب نظرتون چن وقت بعد زایمانم میتونم برای آی وی اف و تعیین جنسیت اقدام کنم؟
0
1399/11/25
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
سزارینی یا طبیعی
0
1399/11/25
سوال کننده
سزارین
0
1399/11/25
دریا وخورشید
سال دیگه همین موقع
0
1399/11/25
سوال کننده
ینی وقتی بچمو از شیر بگیرم؟
0
1399/11/25
دریا وخورشید
منم دو تا دخمل ناز دارم عین شما سومیو میخوام ای وی اف کنم. دکترم گفت بعد زایمان بیا دکتر خوب معرفی کنم بری پیشش.
0
1399/11/25
سوال کننده
من دومی رو با رژیم غذایی و روز تخمک گذاری واسه تعییت جنسیت اقدام کردم ک خدا خواست و دوباره بهم ی دخمل داده..واسه همین خواستم این سری محکم تر برم جلو و آی وی اف اقدام کنم..
0
1399/11/25
سوال کننده
کدوم شهرین؟من مازندرانم
0
1399/11/25
دریا وخورشید
تهرانم
0
1399/11/25
دریا وخورشید
آره تا بدنم قوی بشه و وزن کمی پایین بیاد و با آزمایشات ده دوازده ماه طول میکشه
0
1399/11/25
سوال کننده
شوهرم بهم میگه اگه میتونی انجام بده..وگرنه برا من دخترو پسر فرقی نداره..البته برا منم فرقی نداره چون خودم داداش نداشتمو جای خالیشو خیلی حس کردم دوس دارم دخترامم داداش داشته باشن
0
1399/11/25
دریا وخورشید
منم همینطور عزیزم مثل شما هستم
0
1399/11/25
غزل دلاور
منم ای وی اف میکنم باتعیین جنسیت یه دخترویه پسرررناززززز
0
1399/11/25
farehe f
😍😍😍😍
0
1399/11/25
غزل دلاور
دوقلووودوست دارم
0
1399/11/25
غزل دلاور
عاشقشونممممم
0
1399/11/25
غزل دلاور
😘😍😍😍
0
1399/11/25
farehe f
یک دختر یک پسر بیار عزیزم
0
1399/11/25
farehe f
انشالله خبر مامان شدنت ب زودی بدی😍😍
0
1399/11/25
غزل دلاور
چشمممم😁😁
0
1399/11/25
غزل دلاور
ممنون خشکلمممم
0
1399/11/25
farehe f
😉😉😉😊😊😊😘😘
0
1399/11/25
farehe f
قربوونت عزیزم
0
1399/11/25
farehe f
چ تصمیم خوبی😍😍😍😍
0
1399/11/25
سوال کننده
ایشالا هرچی دلت میخواد خدا بهت بده عزیزم♥️
0
1399/11/25
سوال کننده
😍😍
0
1399/11/26
پزشک اوما
سلام حداقل تا یکسال بعد زایمان صبر کنید. و بعد اقدام داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



801

