هرچی دستکاری میکنم هیچی ازش نمیاد
تو و خدا بگید چیکار کنم کیا اینجوری بودن
حتی یه قطره آب هم ازش نمیاد نوک هم باید دستکاری کنم تا یکم بزنه بیرون
اگ اون لحظه شیر نیومد چیکار کنم نمیخوام شیر خشکی بشه 😭😭😭😭😭😭
پرسش (1399/11/21):
ب دادم برسین من سینه هام اصلا چیزی ازش نمیاد نوک هم نداره چند روز دیگ زايمان دارم 😭😭😭
959
139
1399/11/21
سوال کننده
0
1399/11/21
سوال کننده
حموم هم میرم ماساژ میدم اما هیچی 🤔😑
0
1399/11/21
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
قدیما میگن بده شوهرت بخوره البته قدیمیا میگن بی ادبی نشه
0
1399/11/21
سوال کننده
اینجوری اگ. نیاد فک بچم خسته میشه من از کجا بدونم شیر میاد
1
1399/11/21
سوال کننده
😂از الان بدم بخوره عیب نداره
1
1399/11/21
E ☆
سلام عزیزم. نگران نباش. بچه که مک بزنه شیر جریان پیدا میکنه.پرستار خودش بعد زایمان میاد سینه هاتو فشار میده نوکشو آغوز میاد
2
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
سلام عزیزم زایمان که کردی برو حموم زیر دوش ماساژ بده ابگوشت بخور دلستر زیاد بخور پودر گالاکتومید یاترومامم میتونی بخوری شیر و زیاد میکنه چایی و نسکافه هم زیاد بخور
0
1399/11/21
E ☆
البته چای کم رنگ... نسکافه هم کم بخور بچه بیخواب میشه🙂
0
1399/11/21
سوال کننده
اینکارا بعد زایمان انجام بدم قبلش نمیشه
تا من بیام بخورم اینارو بچم شیر خشکی شده 😑
تا من بیام بخورم اینارو بچم شیر خشکی شده 😑
0
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
منم نه سینه هام نوک داشت نه شیر داشتم ولی اینکارارو کردم شیرم اومد اما دخترم فقط دوماه شیرخودمو خورد😐
0
1399/11/21
سوال کننده
خب چرا من فشار میدم نمیاد
0
1399/11/21
nazgol solo
اشکال نداره حرص نخور خود بیمارستان دستگاه شیر دوش دارن نگران نباش .درباره نوک سینه هم خیلیا بودن نوک نداشتن بچه میک بزنه نوکش در میاد غصه نخور
0
1399/11/21
E ☆
نه بعد زایمان انجام بده شیر زیاد میشه
1
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
عزیزم منم بعدزایمانم همینکارارو کردم
0
1399/11/21
nazgol solo
شیر افزا بخور شیرت زیاد میشه
0
1399/11/21
سوال کننده
چرا بعدش، نخورد
0
1399/11/21
سوال کننده
خداکنم
0
1399/11/21
سوال کننده
میگن اگ استرس بگیری حرص بخوری شیز خشک میشه آره
من این مدت همش، استرس داشتم
من این مدت همش، استرس داشتم
0
1399/11/21
سوال کننده
شربته؟
0
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
نمیدونم والا واکسنشو که زدم دیگه سینمو نمیگرفت اصلا فقط زمانی که خواب بود میخورد اونم درحد چنددقیقه دکتر بردم گفت باید شیر خشک بهش بدی چون وزنش اصلا تغییری نکرده
0
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
قطره است
0
1399/11/21
E ☆
بعد زایمان سعی کن آرامش داشته باشی... قرص مخصوص شیردهی لاکتاول عالی بود برا من... دکترم تجویز کرد... اونو بخور
0
1399/11/21
سوال کننده
ینی قبلش شیر خشک کمکی نمیدادی؟
0
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
نه اصلا
0
1399/11/21
سوال کننده
آها باشه میگیرم
0
1399/11/21
سوال کننده
آخی عزیزم
0
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
حتی زمانی هم که سینمو نمیگرفت تا چندروز اصلا شیر خشک ندادم گفتم شایدسینمو بگیره ولی فایده نداشت
0
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
اخرش شیر خشکی شد
0
1399/11/21
E ☆

0
1399/11/21
سوال کننده
الهی عزیزم
من دوس دارم شیر خودم. بخوره 😢
من دوس دارم شیر خودم. بخوره 😢
0
1399/11/21
سوال کننده
آزاد هست یا بگم تو دفترچه بنویسه؟
0
1399/11/21
E ☆
دفترچه بگو
0
1399/11/21
سوال کننده
عوارضی چیزی نداره برا بچه چون قرصه
0
1399/11/21
E ☆
نه گلم مخصوص شیردهیه... بوی شبیه شنبلیله داره
0
1399/11/21
سوال کننده
آها مرسی عزیزم
0
1399/11/21
E ☆
قربونت. ان شالله راحت زایمان کنی. و گل پسرتو صحیحو سالم بغل بگیری😘
0
1399/11/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بعد زایمان شیرت میاد
اولاشم زیاد نیاز ب شیر نداره معدش کوچیکه
مک بزنه شیرت راه میوفته
اولاشم زیاد نیاز ب شیر نداره معدش کوچیکه
مک بزنه شیرت راه میوفته
1
1399/11/21
سوال کننده
فدات مرسی عزیزم 😘🙏
0
1399/11/21
سوال کننده
خدا کنم 😢
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
😐😐
0
1399/11/21
❤Roya❤ ❤
من پودر گالاکتومید میخوردم خیلی خوب بود
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
خدایا توبه امام زمان خودت ظهور کن😂
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
شقی زایمان که کنی راه شیر باز میشه
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
بیا من مک بزنم شیرت بیاد😂😂
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
🍌🍌🍌😂😂😂
0
1399/11/21
سوال کننده
چرا الان راهش باز نیست مثلا اون موقع چ اتفاقی میوفته، 😂اگ ب مک زدنه میدم شوهر 🤣
0
1399/11/21
سوال کننده
فازت چیه فاطی پیانو میزنی 😂
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
نه گیتار میزنم😐😂
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
نه بده من زده بالا😂😂😂🍌🍌
0
1399/11/21
سوال کننده
هوس، باز 😂😂😂
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
خب اون موقع بچه امده دیگه هیچکس موقع بارداری شیر از سینش نمیاد که اگه اینجور بود کل لباساش تا موقع زایدنشون خیس بود و بچه راحت بود شیر میخورد خخخ
0
1399/11/21
nahid nt
عزیزم قبل به دنیا اومد بچه که خیلی کم کسی شیر بیاد یا ترشح بلافاصله بچه که دنیا اومد شیرش میاد
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
جووون🍌😂
0
1399/11/21
سوال کننده
فاطی جدی دعا کن شیر داشته باشم 😭این چند مدت همش استرس داشتم بستری بودم
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
از بس خلی اول بارداری همش استرس قلبو هزارتا چیز داشتی حالا میخوای بزایی اینجور😂😂
0
1399/11/21
nahid nt
اون موقع بند ناف که وصل جوفته و بچه تغذیه میشه بریده میشه و مغز فرمان میده که شیر تولید بشه تازه
0
1399/11/21
سوال کننده
ان شاء الله همین باسه
1
1399/11/21
فاطیما احمدی
شقی برای منم دعا کن موقع زایدنت تا برم سونو بگه جنین و قلب هست
0
1399/11/21
سوال کننده
اع نمیدونستم واقعا مرسی 😅☺️
0
1399/11/21
سوال کننده
ان شاء الله تا من برم بزام تو رفتی سنو
1
1399/11/21
nahid nt
من سر پسرم اصلا ترشح هم نداشت با اینکه سزارین بودم روز۴ چنان شیرم اومد که همجا رو خیس میکرد.نوکم نداشت بعدش بده همسرت یا بمکه یا ماساژ بده تا نوک بیاد
0
1399/11/21
فقط خدا 🍃
سلام عزیزم منم سینه هام شل بودن و شیر نداشتم تو بیمارستان بچم دنیا اومد هم همینطور نوک هم نداشت سینم ولی تا یکی دو روز بعد خداروشکر شیرم اومد دیگه ولی چون سینم نوک نداشت چن روزی با سر پستونک به بچم شیر میدادم تا وقتی نوکش در اومد
0
1399/11/21
فقط خدا 🍃
نگران نباش اولش شیر نداری ولی بچه ک مک بزنه میاد
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
1 اسفند 😔
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
از بس... خوله😁
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
کاش منم درگیر شیر دادن بودم میگفتم شیر خشک میدادم بهش ولی بچم باشه😔
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
هوووف
0
1399/11/21
سنجد و کنجد 😍
ببخشید سینه ی من از همین الان ترشحات داره
اگه فشار بدم که یک عالمه میاد
هم سفید داره مثل شیر هم بی رنگ مثل آب
چسبنده هم هست
بد نیست از الان
اگه فشار بدم که یک عالمه میاد
هم سفید داره مثل شیر هم بی رنگ مثل آب
چسبنده هم هست
بد نیست از الان
0
1399/11/21
سنجد و کنجد 😍
در حدی ک اگ ی جوری بشینم رو سینم فشار بیاد یا موقع خواب رو لباسم لک میفته
0
1399/11/21
فاطیما احمدی
فشار نده خوب نیس
0
1399/11/21
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
آره بده بخوره
0
1399/11/21
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
خخخخ
0
1399/11/21
nahid nt
اصلا نباید دست بزنی تو این سن بارداری
زایمان زودرس میارهد
زایمان زودرس میارهد
0
1399/11/21
سنجد و کنجد 😍
خب فشار ک نمیدم
ولی اگ بدم اینجوری میشه
بد نیست؟
ولی اگ بدم اینجوری میشه
بد نیست؟
0
1399/11/21
سنجد و کنجد 😍
یکی دوبار امتحان کردم ک اینجوری دیگه دست نزدم
ولی ی وقتایی ک از خواب بیدار میشم وزنم رو سینم باشه میبینم رو لباسم لکه
ولی ی وقتایی ک از خواب بیدار میشم وزنم رو سینم باشه میبینم رو لباسم لکه
0
1399/11/21
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
اگه خودت میتونی خودت اینکارو بکن😈😈
0
1399/11/21
zahra .
منم نداشتم نه شیر نه نوک سینه و بعد زایمان هم دختزم نمیدونست بگیره شیردوش خریدم جن بار کشیدم یکم نوکش دراومد بعد هم ک دخترم مک زد دراومد و تا چن روز پیش یکی از سینمم نمیخورد چون نوک نداشت نمیدونست بگیره الان کمی داره میخوره نگران فک بچتم نباش که خسته میشه یا نه من دخترم ۲کیلو بود میتونست مک بزنه
0
1399/11/21
selin s
عزیزم منم مثل شما حتی توی بیمارستان بچم شیر میخواست نمیشد بخوره و گریه میکرد چندبار با شیردوش دوشیدم توی خونه و ماساژ دادم دخترمم به سختی مک زد بزرگ شد
0
1399/11/21
🤱 Hani Joonii💜
شقایق سینتو از الان چرب کن دورانی ماساژ بده خصوصا نوک سینتو چرب کن ک پوستش نرم باشه کمتر زخم بشه
بعدشم سینتو فشار نده چون آغوزش نیاد ک این بده چون روزای اول ک شیر نداری بچه با همون آغوز سرپا میمونه و سیر میشه
نگران این نباش ک شیر نداری همینک زایمان کنی رگ های شیری باز میشن
بعدشم سینتو فشار نده چون آغوزش نیاد ک این بده چون روزای اول ک شیر نداری بچه با همون آغوز سرپا میمونه و سیر میشه
نگران این نباش ک شیر نداری همینک زایمان کنی رگ های شیری باز میشن
0
1399/11/21
nahid nt
نه اشکال نداره فقط نباید نوک سینه رو تحریک کنی هفته ۳۸ به بعد مشکل نداره کمک میکنه دهانه رحم باز بشه
0
1399/11/21
سمانه سرور
سینه منم نوک نداشت خیلی سعی کردم سینمو بتونه بگیره ولی نتونست اخرش شیرخشکی شد
0
1399/11/21
زهرا ❤️
من تو حاملگی شیرم قطره قطره میومد بعضی وقتا لباسام خیس میشد،زایمان کردم شیرم خشک شد🤣😐
بعدشم همون بیمارستان که بودی ،شیر دوش برقی داره حتما بدوش سینتو.
من شل شل دلستر خوردم دریغ از یه قطره شیر🤔🤔😒
بعدشم همون بیمارستان که بودی ،شیر دوش برقی داره حتما بدوش سینتو.
من شل شل دلستر خوردم دریغ از یه قطره شیر🤔🤔😒
0
1399/11/21
سمانه سرور
منم دلستر اینا خیلی خوردم و غذاهایی ک شیرو زیاد میکنن ولی شیرم خیلی کم بود و چون نوکم نداشت نگرفت😥
0
1399/11/21
fatemeh ش
شقی زوده چخبره عجله داری. بزار ب دنیا بیاد حکم خدا خودش شیر مباد توسینه ات. فقط حتما باخودت شیر دوش دستی ببر بیمارستان قبل اینک بچه مک بزنه تو باشیردوش ب ن نوک بیاره بعد بچه ات مک ب نه مال منم همیطو بود اینکار میکرذم بعد شیردوش برقی تو بیمارستان داره اونجا بگیر. ببین هرچه گریه کرد و وزنش کم بود اصلا شیر خشک نده 2روز اول طاقت بیار خودش یادمیگیره بخوره. وگرنه دیگ سینه رو نمیگیره
0
1399/11/21
💖zahra💖 💖
منم تاقبل زایمان هیچ ترشحی از سینه نداشتم بعد زایمان شیر داشتم
0
1399/11/21
💞سپید💕💗💗 💞
میاد نگران نباش من ک قبلش اصاا دست بهش نزدم. من هرکاری کردم شوهرم نخورد گفت این دیگه برا بچمه من لب نمیزنم. با شیر دوش دستی وبرقی زدیم
0
1399/11/21
نازی z
ازمنم نوک سینم رفته بود تو دیگ توبیمارستان بزور قطره قطره میریختم تودهنش اصن نوک سینمو نگرفت شیرم نداشتم جندروزی شیرخشکش دادم دیگ با سر پستونکی میزارم رو سینم بهش شیرمیدم نوک سینم میزنه بیرون گاهی وقتا میگیره
0
1399/11/21
نازی z
یکم بزرگتر بشه سینمو بهتر میگیره
الان هروقت نوکش بیاد بیرون بدون سرپستونکی میدمش که سینمو بگیره
الان هروقت نوکش بیاد بیرون بدون سرپستونکی میدمش که سینمو بگیره
0
1399/11/21
نازی z
تو بیمارستان پرستار بهم ازاین امپول متوسطا سرشو برید داد گف بزار رو نوک سینت بکشش بیرون تا بیاد بیرون بااونم میاد بیرون اما دردم میومد شیرمم کم بود دیگ اومد خونه بیخیالش شدم
درکل دوسه روز اول شیرت کمه من دوش گرفتم ماساژ دادم تا شیراومد
درکل دوسه روز اول شیرت کمه من دوش گرفتم ماساژ دادم تا شیراومد
0
1399/11/21
mina b
سلام شقایق جون چندم برات تاریخ زایمان زده؟؟
0
1399/11/21
سوال کننده
خیلی ممنون از راهنماییاتون 😘😘😘🙏
0
1399/11/21
سوال کننده
27وم بستری میشم 28وم عمل
0
1399/11/21
mina b
ایشالا بسلامتی زایمان کنی خیلی دیگ نمونده
0
1399/11/21
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم همچین خودت تو کی نوبت داری عزیزم
0
1399/11/21
mina b
دقیقا چند هفته میشی
0
1399/11/21
mina b
و چند ررز
0
1399/11/21
mina b
بهم گفته سوم اسفند بیا براعمل
0
1399/11/21
سوال کننده
39 هفته 5 روز از رو پری
از سنو 38 هفته 5روز
از سنو 38 هفته 5روز
0
1399/11/21
سوال کننده
سزارین؟
0
1399/11/21
mina b
اره
0
1399/11/21
سوال کننده
دیر تاریخ نداده بهت
0
1399/11/21
سوال کننده
الان هفته چندی
0
1399/11/21
mina b
میشم تقریبا سی و هشت هفته و دوروز
0
1399/11/21
mina b
الان سی و شش هفته و چهار روز طبق پری
0
1399/11/21
mina b
سونو سی و شش هفته و سه روز
0
1399/11/21
سوال کننده
آها پس درسته سزارین معمولا 38 هفته چند روز میکنن
0
1399/11/21
mina b
اره خیلی هم دوست داشتم زودتر بشه اما قبول نکرد
0
1399/11/21
سوال کننده
بمنم میخواست بزاره 30 بهمن دیگ از بس گفتم. گریه کردم جلوش دلش سوخت گذاشت 28وم 😂😂😂
0
1399/11/21
mina b
خوشبحالت منم دلم میخواست بهمنی بشه
0
1399/11/21
mina b
بچه اولم بهمنی
0
1399/11/21
mina b
اما قبول نکرد گفت ریسکش بالاست
0
1399/11/21
سوال کننده
من بهمنی میخواستم عین شوهرم بشه هرچی زور زدم 24وم بشه نشد 😂😂😂ولی بازم خوبه بهمنی شد
0
1399/11/21
سوال کننده
عیب نداره
0
1399/11/21
mina b
سرما هم خوردم گفت باید خوب خوب بشی تا بشه عملت کنیم
0
1399/11/21
سوال کننده
اسفند هم خوبه
0
1399/11/21
سوال کننده
منم سرما خوردم 😑🙄چ ربطی داره
0
1399/11/21
mina b
خداروشکر همونم خوبه
0
1399/11/21
mina b
دارو بیهوشی عوارض داره رو ریه گفت بعد عمل اذیت میشی
0
1399/11/21
سوال کننده
بمن هیچی نگفت خب من دماغم کیپ میشه فقط
0
1399/11/21
mina b
ایشالا سالم و سلامت بیان
0
1399/11/21
mina b
من ریه ام درگیر شده برا همون گفت
0
1399/11/21
سوال کننده
ان شاء الله
0
1399/11/21
سوال کننده
آها ان شاء الله خوب میشی
0
1399/11/21
mina b
فدات عزیزم
0
1399/11/21
mina b
زایمان کردی بیا خبر بده ایشالا هردو بسلامتی بیایین بیرون
0
1399/11/21
سوال کننده
قربونت مرسی عزیزم باهش تایپیک میزنم حتما 😘
2
1399/11/21
mina b
منتظر تاپیکتم😍😍😍😘😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه های شیرخشکی تون را کی از شیر گرفتید؟
- آیا شیرم دلیل گریه های نوزادمه
- زیاد بودن شیر مادر
- قطره آ د و زمان شیر دهی به نوزاد
- دخترم از وقتی شیر خشک دادم بهش سینمو نمیگیره😟😟😟😟
- نگهداری شیر مادر در یخچال
- خانم هایی که نوزادتون شیر خودتونو میخوره یک لحظه بیاید
- سلام دکتر گفته دخترم عفونت شدید داره
- شروع غذای کمکی😍 مامانای با تجربه لطف کنید بباید ب کمکتون نیاز دارم🧡🧡
- نخوردن شیر سمت راست سینه ام




