سلام من هفته قبل سونو واژینال دادم فقط ساک حاملگی دیده شد چند روز خونریزی کم داشتم در حد لک امروز رفتم سونو شکمی انجام دادم هیچ چیز دیده نشد الان یعنی جنین سقط شده ؟ در ضمن تو سونو یه کیست هموراژیک دیده شد که دکتر گفت ترکیده
0
1399/11/20
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
احتمالا پوچ بوده
اگ ساک رو هم ندیده
اگ ساک رو هم ندیده
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
یعنی چی 😐
0
1399/11/20
مهدیه ❤️
هیچ علائم بارداری نداری یعنی
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
شاید همون کیست بوده که تو سونو قلب فک کردن بچس
بعد ترکیده ندیدن
بعد ترکیده ندیدن
0
1399/11/20
سوال کننده
ترکیدن کیست خطرناکه؟ کسی تجربشو داشته
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
مگه بیبی چک یا آزمایش انجام ندادی
0
1399/11/20
سوال کننده
آزمایش دادم روز موعدم بتام ۶۸۸ بود
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
ترکیده دیگه درد داشتی؟
0
1399/11/20
سوال کننده
نه بدون درد بود
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
مگه کیست بتا روبالا میبره
0
1399/11/20
سوال کننده
نمیدونم
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
بنظرم بمون یه دوهفته دیگه مجدد برو سونو
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
بی بی چک هم زدی دیگه آره؟
0
1399/11/20
سوال کننده
اره مثبت بود
0
1399/11/20
مهدیه ❤️
الان چن روز از موعدت گذشته
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
نمیدونم والا به نظرم دو هفته دیگه یه سونوگرافی خوب تکرارش کن
0
1399/11/20
سوال کننده
یک هفته
0
1399/11/20
مهدیه ❤️
چطوری پس ی هفته قبل ساک را دیدن؟؟؟
0
1399/11/20
Malihe____ 💙💖
عزیزم وایسا ۸ هفته تمام شدی برو سونو الان برای سونو خیلی زوده توکل ب خدا انشالله ک چیزی نشدع
0
1399/11/20
helma M
خیلی زود دکتر رفتی
0
1399/11/20
سوال کننده
دو روز قبل موعدم درد داشتم نمیدونستم حاملم رفتم دکتر سونو واژینال نوشت
0
1399/11/20
مهدیه ❤️
خیلی زود رفتی دختر
0
1399/11/20
پریا 🤱🧿
آخه ساک هم از بین بره باید پری بشی
0
1399/11/20
سوال کننده

0
1399/11/20
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
زود رفتی
0
1399/11/20
سوال کننده
این سونو اولم هست
0
1399/11/20
سوال کننده
خب چ طور هفته قبل دیده شد ولی الان نه
0
1399/11/20
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
سونو واژینال نکرد برات
0
1399/11/20
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
خب الان زودم رفتی
0
1399/11/20
سوال کننده
سونو اول واژینال بود اما امروز شکمی بود
0
1399/11/20
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اول؟ کی رفتی مگه
0
1399/11/20
سوال کننده
دکترم گفت یه هفته بعد برو ببینم قلبش تشکیل شده
0
1399/11/20
niloofar abi
چون کوچیکه الان از روی شکم دیده نشده
0
1399/11/20
niloofar abi
یا یه هفته صبر کن یا برو واژینال
0
1399/11/20
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
۸ هفته و دو روز شدی برو ...
0
1399/11/20
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
بیین خانمی وفتی ساک. دیده نشه دیگ. پوچ بوده
هفته قبل دیده و تو خونریزی داشتی احتملا افتاده ک الان رفتی سنو ساک مشخص نشده
ناراحت نباش یجا دیگ سنو حتما برو 1 هفته دیگ
هفته قبل دیده و تو خونریزی داشتی احتملا افتاده ک الان رفتی سنو ساک مشخص نشده
ناراحت نباش یجا دیگ سنو حتما برو 1 هفته دیگ
0
1399/11/20
سوال کننده
حالا فردا نوبت دکتر دارم ببینم دکترم چی میگه
0
1399/11/20
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
احتمال اینم هست ک سنو شکمی کرده مشخص نشده
دیگ. واژینال نده. چون لکه بینی هم داشتی فعلا استراحت کن
دیگ. واژینال نده. چون لکه بینی هم داشتی فعلا استراحت کن
0
1399/11/20
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
ان شاء الله ک خوش خبر باشی
0
1399/11/20
niloofar abi
برای منم واژینال دید شکمی ندید. نگران نباش عزیزم
0
1399/11/20
سوال کننده
باش ممنون
0
1399/11/20
ستاره *
سونو دوم رو پزشک خودت انجام داده یا مرکز سونوگرافی رفتی
0
1399/11/20
سارا اعظمی
سلام عزیزم نمیشه مجدد آزمایش خون بدی ؟دکترت چی میگه
0
1399/11/20
🌼 maryam 🌼
فکر کنم اگه تیتر بتا هم بدی مشخص میشه اگه بتا بالا رفته بارداری
0
1399/11/20
🌼 maryam 🌼
کیست هموراژیک یعنی چی؟
0
1399/11/20
فرفری خانوم
منم امروز رفتم سونو هیچی دیده نشد ، حالم گرفته شد برگشتم
0
1399/11/21
Fi Fi 🤱
چرا اینقد زود میرید سونو؟همینجوری؟یا لک بینی ای چیزی؟
0
1399/11/21
پریسا ۷۰
بنظرم زود رفتی
0
1399/11/21
پریسا ۷۰
بذار ۷ هفته ابنا بشه بعد برو
1
1399/11/21
hoda ys
سلام سونوی واژینال دقیق تر نشون میده واسه همین دیده شده سونوی قلب باید تو هفته ۸ و ۹ به بعد انجام بشه
الانم اگر نگرانی میتونی مجدد ازمایش بتا تیتر بدی اگه هورمون بارداری افزایش پیدا کرده جای نگرانی نیست
الانم اگر نگرانی میتونی مجدد ازمایش بتا تیتر بدی اگه هورمون بارداری افزایش پیدا کرده جای نگرانی نیست
0
1399/11/21
lila s
من کیست داخل تخمدانم داشتم نمیدونستم وقتی مجرد بود نصف شب ترکید مثل درد زایمان میمونده از درد به خودم میپیچیدم هر ۱۲ ساعت یه مورفین زدم تا رفتم دکتر و سونو دارو دادن خوب شدم
0
1399/11/21
پزشک اوما
سلام مجدد همون سونو واژینال بدهید چون ممکنه در سونو شکمی دیده نشده
0
1399/11/21
مینا 🙃
چند هفته ای آوا؟
0
1401/08/25
مهتاب 25
بالاخره چی شد؟ دیده شد؟
0
1401/08/25
لیلا زمانپور

من پروز رفتم این عکس سونوگرافی واژنیال انجام دادم
0
1401/08/25
لیلا زمانپور

سلام ببخشیدمن پروز سونوگرافی انجام دادم ساک دیده شد ولی قلب جین تشکیل نشده جواب بدهید
0
1401/08/25
مهتاب 25
هفته ۶ هستید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ساک حاملگی در هفته پنجم جنین
- اندازه ساک حاملگی در اوایل هفته پنجم جنین
- نبودن ساک حاملگی با بتای 906
- خون دور ساک حاملگی در هفته چهارم
- سونو گرافی ساک حاملگی کی باید انجام بشه
- چه سونویی در هفت هفته بارداریانجام میشه؟؟
- سلام پزشک جان میشه سونوی منو ببینی
- میشه آزمایش منو نگاه کنید
- هفته ششم و مشاهده نشدن ساک حاملگی
- تشکیل جنین هفته چندم؟



1171

