سلام کسی کارت هدیه گرفته
هزینه صدورش چقدره
متنی بخواییم روش مینویسه
از چقدر میتونی بگیری
همه شعبه ها میدن یا فقط شعبه های سرپرستی
ممنون
پرسش (1399/11/20):
🎁🎁🎁کارت هدیه کسی گرفته🎀🎀🎀🎀
640
32
1399/11/20
سوال کننده
0
1399/11/20
سحر
سلام، همه شعبه ها اگه کارتشو داشته باشن میدن، هر متنی هم بخوای می نویسن، اگر هم حساب بانکی داشته باشی هزینه ازت نمی گیرن، من چند بار گرفتم این طوری بوده
0
1399/11/20
سوال کننده
من تجارت و قوامین حساب دارم
0
1399/11/20
سوال کننده
بعد مبلغ هرچقدر بخوای میزنن
چجوره از چقدر شروع میشه
چجوره از چقدر شروع میشه
0
1399/11/20
سوال کننده
شما کدوم بانک گرفتی
1
1399/11/20
سحر
من از بانک آینده گرفتم، تا ۵۰۰ صادر می کردن ولی حداقلش رو نمی دونم
یه بار هم از بانک سپه گرفتم، از دستگاه (شعبه سرپرستی) متن های آماده داشت ولی تا یک میلیون کارت صادر می کرد
یه بار هم از بانک سپه گرفتم، از دستگاه (شعبه سرپرستی) متن های آماده داشت ولی تا یک میلیون کارت صادر می کرد
0
1399/11/20
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1399/11/20
سوال کننده
سپه دگ هزینه ازت نگرفت
چون سپه داره شوهرم
چون سپه داره شوهرم
0
1399/11/20
سحر
نه هیچی نگرفت، بانک هم نرفتم از دستگاه گرفتم فقط مبلغ کارت هدیه رو از حساب کم کرد البته این برای پارساله الان نمی دونم می گیره یا نه
0
1399/11/20
سوال کننده
اها
متنم تو همون دستگاه زدی؟
دستگاش کدوماس
متنم تو همون دستگاه زدی؟
دستگاش کدوماس
0
1399/11/20
سوال کننده
ببخشید انقدر سوال میپرسم
0
1399/11/20
نرجس ش
سلام.داخل شعبه بانکا میتونی با هر متنی و مبلغی بگیری. به نظرم ۲۳۰۰ تومان قبال هزینه کارت میگرفتن الان نمیدونم
0
1399/11/20
نرجس ش
از عابر بانک شهر هم میتونی بگیری با هر کارتی طرح و متن هم داره ولی حداقلش ۳۰۰ تومان هست
0
1399/11/20
سوال کننده
۳۰۰زیاده
0
1399/11/20
سوال کننده
ممنونم
0
1399/11/20
نرجس ش
پس داخل شعبه بانک برو راحت و بی دردسر
0
1399/11/20
سوال کننده
اره
اخه از کروناهم میترسم
اخه از کروناهم میترسم
0
1399/11/20
نرجس ش
قبلاً مبلغ هرچقدر میخواستی بود ولی چندماه پیش رفتم ۲۰۰ تومنی میخواستم نوشت حداقل ۳۰۰
1
1399/11/20
نرجس ش
ماسک و دستکش بپوش برو زیاد وقتتو نمیگیره الان بانکا خلوتن
0
1399/11/20
سحر
آره عزیزم، مثل همین دستگاه خودپردازه
کار باهاش راحته، چندتا طرح آماده هم داره
کار باهاش راحته، چندتا طرح آماده هم داره
0
1399/11/20
سوال کننده
ممنونم
0
1399/11/20
selin s
بانک شهر خودت میری میگیری یه دستگاه داره مخصوص صدور
0
1399/11/20
سوال کننده
همین دکه های بانک شهر؟
با کارت تجارتم میشه
با کارت تجارتم میشه
0
1399/11/20
selin s
آره همونا من با ملی امتحان کردم ولی فک کنم باهمه کارتی میشه
خودت میری دستگاه داره مدل و طرح و نوشته هم خودت میزنی راحتتره
خودت میری دستگاه داره مدل و طرح و نوشته هم خودت میزنی راحتتره
0
1399/11/20
سوال کننده
ممنونم
0
1399/11/20
💗 مامان ۱۴۰۰
عزیزم پول نقد بدی بهتره ولی من کارت کشیدم تو بانک ۶ تومن کارمزد دادم. دوتا کارت گرفتم یکی ۲۰۰ تومنی یکی ۱۵۰ روشم نوشت تولدت مبارک. ملی رفتم همون لحظه داد بعضی بانک ها میگن یک ساعت دیگه بستگی به بانک داره
0
1399/11/20
💗 مامان ۱۴۰۰
این دکه بانک شهر من نرفتم ولی یکی هست اونجا همیشه فکر کنم صادر میکنه
0
1399/11/20
💗 مامان ۱۴۰۰
دو هفته پیش گرفتم
0
1399/11/20
💗 مامان ۱۴۰۰
عزیزم اصلا شما وقتی دستگاه کارت خوان استفاده میکنی کارمزد کم میشه
0
1399/11/20
سوال کننده
حالا برم ببینم چطوره
0
1399/11/20
سوال کننده
ب نظر منم کارمزد داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




