سوالام بالا بود.
0
1399/11/06
مهناز نوروزی
🤔🤔🤔🤔
0
1399/11/06
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
😎
0
1399/11/06
سوال کننده

0
1399/11/06
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
چند روز بعد موعدشه،این؟
0
1399/11/06
سوال کننده
23اذر اخر پزیودیش بود
0
1399/11/06
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
دیگ با این عدد اگ برن سونو نشون میدع همچیو
0
1399/11/06
سوال کننده
اره شب میره
0
1399/11/06
سوال کننده
اما من میترسم میگم نکنه پوج باشه
1
1399/11/06
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
انشالله ک چند قل باشه🥰⚘🤩
0
1399/11/06
مهناز نوروزی
نه عزیزم پوچ که نیس.ولی بتاش بالاس الان بره فک کنم دیگ صدای قلبشوهمه چیشوبفهمه.
0
1399/11/06
مهناز نوروزی
دیگ بعضیا بتاشون خیلی بالاس
0
1399/11/06
سوال کننده
اره انشالله
0
1399/11/06
سوال کننده
اخه بتاش خیلی بالاس
0
1399/11/06
مهناز نوروزی
احتمال دوقلویی هم زیاده
3
1399/11/06
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
بابا بعد نزدیک ۵۰ روز بتاش زیاد نیست. شاید دوقلو باشه ولی چون خیلی از موعدش گذشته بالاست.
آذر بود پریودیش الان بهمنه. طبیعیه اینقدر زیاد باشه
آذر بود پریودیش الان بهمنه. طبیعیه اینقدر زیاد باشه
0
1399/11/06
سوال کننده
خدا کنه
0
1399/11/06
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
درسته خیلی گذشته از پریودش الان قلبشم تشکیل شده
0
1399/11/06
فافا s
ن پوچ نیس سن بارداریش احتمالا دوماهه ایناس مبارکش باشه
0
1399/11/06
فافا s
بتاش بالاس چون ماک نمیدونیم چند هفتس..هفته اول نیس تاز میکین اخرین پریدی ادر بود عزیز نترس
0
1399/11/06
خانم گل .
چرا خیلی زیاده از موعدشون ۱۳ روز فقط گذشته
من ۱۴ روز بعد از موعدم ازمایش دادم ۱۵۰۰ بود
من ۱۴ روز بعد از موعدم ازمایش دادم ۱۵۰۰ بود
0
1399/11/06
فافا s
همه عین هم نیستن..ایشون میگن اهرین پریدیش ارد بود ما الان بهمنیم
0
1399/11/06
فافا s
بتاش اصلا بالا نیس..الان بره قشنگ صدا قلبشو شنیده و شاید بگه بیا برا ان تی
0
1399/11/06
خانم گل .
منم. میدونم همه مثل هم. نیستن ولی خب اذر پریود شده دیگه دی نشده الان ۱۳ روز گذشته
یعنی ۶ هفته و ۱ روزشه طبق پریودی
یعنی ۶ هفته و ۱ روزشه طبق پریودی
0
1399/11/06
خانم گل .
۴۰ هزار بالا نیس؟ 😐
اره خب صدا قلبشو ک میشنوه اما بنظر من احتمال چند قلویی ام هست
اره خب صدا قلبشو ک میشنوه اما بنظر من احتمال چند قلویی ام هست
0
1399/11/06
خانم گل .
ولی دیگه اختلاف پری و سن بارداری دیگه ب شش هفته نمیرسه ک بخواد بره ان تی
خیلی بیشتر باشه دو هفتس
خیلی بیشتر باشه دو هفتس
0
1399/11/06
فافا s
از آدر ماه تاالان ۱۳روز گذشته..دی خودش ۱ماهه نصب اذرم هم الانم ۱هفته از بهمن
0
1399/11/06
فافا s
ار احتمالش هس چندقلو باشه..
2
1399/11/06
خانم گل .
عزیزم از اذر ۱۳ روز نگذشته از موعد پریودیش ۱۳ روز گذشته
ببین ۲۳ اذر پریود شده باید دی ماهم ۲۳ پریود میشده ک نشده تا امروز ۱۳ روز گذشته دیگه
ببین ۲۳ اذر پریود شده باید دی ماهم ۲۳ پریود میشده ک نشده تا امروز ۱۳ روز گذشته دیگه
0
1399/11/06
maryam 😍😍
شیرین اینجایی؟
0
1399/11/06
سنجد و کنجد 😍
برا من ۱۵۰۰بود یک روز بعد موعد
این خیلیییه دیگه
این خیلیییه دیگه
3
1399/11/06
باران م
اگه ۱۳ روز از پریودیش گذشته به فرض روز اول بعد موعدش ۱۵۰۰ بوده
هر دو روز تقریبا دو برابر
۱۵۰۰×۲=۳۰۰۰
۳۰۰۰×۲=۶۰۰۰
۶۰۰۰×۲=۱۲۰۰۰
۱۲۰۰۰×۲=۲۴۰۰۰
۲۴۰۰۰×۲=۴۸۰۰۰
یعنی بعد ۱۱ روز تقریبا به ۴۷ -۴۸ هزار می رسید
پس بتاش درسته
هر دو روز تقریبا دو برابر
۱۵۰۰×۲=۳۰۰۰
۳۰۰۰×۲=۶۰۰۰
۶۰۰۰×۲=۱۲۰۰۰
۱۲۰۰۰×۲=۲۴۰۰۰
۲۴۰۰۰×۲=۴۸۰۰۰
یعنی بعد ۱۱ روز تقریبا به ۴۷ -۴۸ هزار می رسید
پس بتاش درسته
0
1399/11/06
باران م
غیر طبیعی نیست ولی دوقلویی و چند قلویی هم در هر بارداری امکان پذیره حتی با بتا پایین طبق آماری که بچه ها دادن
0
1399/11/06
عاطی فرهمند
بتا ربطی نداره منم بتا خیلی بالا بود یک دونه دارم
0
1399/11/06
🤰👶 Zohre
عزیزمعددش خیلی هم خوبه مال منم ۳۵ هزار بود
بگو بره سونو
من رفتم ساک تشکیل شده بود همچی هم اوکی بود
لقاحش زود بوده🌹
بگو بره سونو
من رفتم ساک تشکیل شده بود همچی هم اوکی بود
لقاحش زود بوده🌹
0
1399/11/06
🤰👶 Zohre
درضمن خیلی از موعدش گذشته عددش خیلی هم درسته
0
1399/11/06
مامان شاه پری
ببخشیدا وقتی ٢٣ ام موعدش بوده الان ١٣ روز از موعدش گذشته بایدم ایقد بالا باشه من ٣ روز بعد موعدم ١٨٤٥ بود
0
1399/11/06
خانم گل .
من ک. نمیگم. اشتباهه یا غیر طبیعیه میگم بالاس خیلی
همه مث. هم. نیستن اما برا من ک. تازه لقاحمم زود گرفته بود بعد از ۱۴ روز ۱۵۰۰ بود
برا همین بنظرم خیلی زیاده
حالا هر چی ک هست انشالله سالم بیاد بغلش
همه مث. هم. نیستن اما برا من ک. تازه لقاحمم زود گرفته بود بعد از ۱۴ روز ۱۵۰۰ بود
برا همین بنظرم خیلی زیاده
حالا هر چی ک هست انشالله سالم بیاد بغلش
0
1399/11/06
فاطمه بانو
۲۳آدر تا ۲۳دی میشه ۱ ماه
الان میشه ۱۳روزبعد پریودیش😐فک کنم این عدد خوبه دیگ
الان میشه ۱۳روزبعد پریودیش😐فک کنم این عدد خوبه دیگ
0
1399/11/06
فرزانه s
خانومی چیشد خواهرتون رفت سونو
0
1399/11/06
فاطمه بانو
👌
0
1399/11/06
فاطمه بانو
دوستم بتاش فردای موعد ۶هزار بود تک قولو پسر
اگ میخواست ۱۲روز از بتاش بگذره مثلا
میشد
۶۰۰۰×۲=۱۲۰۰۰
۱۲۰۰۰×۲=۲۴۰۰۰
۲۴۰۰۰×۲=۴۲۰۰۰
۴۸۰۰۰×۲=۹۶۰۰۰
۹۶۰۰۰×۲=۱۹۲۰۰۰
این عدد برا ۱۱روز بعد موعد دوستمه
شما ک خواهرت خیلی نرماله پس
البته اینم بگم دوستم دی ماه زایمان کرد
اگ میخواست ۱۲روز از بتاش بگذره مثلا
میشد
۶۰۰۰×۲=۱۲۰۰۰
۱۲۰۰۰×۲=۲۴۰۰۰
۲۴۰۰۰×۲=۴۲۰۰۰
۴۸۰۰۰×۲=۹۶۰۰۰
۹۶۰۰۰×۲=۱۹۲۰۰۰
این عدد برا ۱۱روز بعد موعد دوستمه
شما ک خواهرت خیلی نرماله پس
البته اینم بگم دوستم دی ماه زایمان کرد
0
1399/11/06
فاطمه بانو
اصلا بتا ملاک نیس
انشالله هرچی هست ب صلاحه خواهرت باشه😍🧿
انشالله هرچی هست ب صلاحه خواهرت باشه😍🧿
0
1399/11/06
سوال کننده
عزیزای دلم غروب میره
0
1399/11/06
سوال کننده
حتما خبرتون میکنم
0
1399/11/06
فرزانه مامان شازده والا
به بتا نیس عزیزم واسه من 300بود دوقلو بودن
0
1399/11/06
فرزانه مامان شازده والا
به بتا نیس عزیزم واسه من 300بود دوقلو بودن
0
1399/11/06
لعیا gh
چیشدخواهرت؟ان شاالله که خیرباشه
0
1399/11/06
nafas gare
🙄
0
1399/11/06
سوال کننده
والا فعلا خبری نداده😂
0
1399/11/06
سوال کننده
فک کنم سونو هستن
0
1399/11/06
شادی👨👩👧 shadia
خبری نشد😶
0
1399/11/06
فرزانه مامان شازده والا
همدانی هستین؟ 😍
0
1399/11/06
nasim ❤️ e
ایشالا که چند قلو داشته باشن
0
1399/11/06
سوال کننده
والا مث اینک ساعت 10 سونو داشه
0
1399/11/06
سوال کننده
منم مث شما منتطرم
0
1399/11/06
سوال کننده
ممنونم ازتون
0
1399/11/06
nasim ❤️ e
سلام سونو چی گفت؟
0
1399/11/06
نوال جوجوجون
بیا بگووو. کجا رفتی
0
1399/11/07
لعیا gh
👀👀👀👀👀
0
1399/11/07
سوال کننده
بچعا خواهرم جواب نداد شب
0
1399/11/07
سوال کننده
خیلی نگرانم
0
1399/11/07
سوال کننده
ترسیدم زنگ بزنم
0
1399/11/07
سوال کننده
گفتم صب باهاش حرف میزنم
0
1399/11/07
سوال کننده
دعا کنین
0
1399/11/07
سوال کننده
خانوما خاهرم رف سونو
0
1399/11/07
سوال کننده
6 هفتشه
0
1399/11/07
سوال کننده
منتهی شرو شده به لک اومدن
0
1399/11/07
سوال کننده
یکم میترسه
0
1399/11/07
سوال کننده
و اینک 1 دونس 😂
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
سلام قلبش تشکیل شده؟
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
بگو شیاف بذاره و استراحت کنه
0
1399/11/07
سوال کننده
سلام هفته 6 هس گلم
0
1399/11/07
سوال کننده
ساکو دیده دکتر
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
خب خداروشکر بگو شیاف بذاره
0
1399/11/07
سوال کننده
گفته دو هفته دیه بیا ببینم قلبش تشکلیل شده یا ن
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
استراحت کنه
0
1399/11/07
سوال کننده
اما میگ چزا لکه زیاد میاد
0
1399/11/07
سوال کننده
بعد از 8سال باردار شده
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
منم لکه بینی داشتم
0
1399/11/07
سوال کننده
میترسن
0
1399/11/07
سوال کننده
عزیزم شما بهتر شد لکه بینبت؟؟
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
بگو بره پیش دکترش بهش شیاف امپول ضد سقط بده
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
اره عزیزم خداروشکر قطع شد
0
1399/11/07
سوال کننده
خب خداروشکر
0
1399/11/07
سوال کننده
بگم اگ ادامه دار باشه بره دکتر
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
الان بره دکترش
0
1399/11/07
سوال کننده
ب شما شیااف دادن یا امپول
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
شیاف سیکلوژست400 بگیره بذاره
0
1399/11/07
سوال کننده
اهان باشه عزیزم بهش میگم
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
دوتاش
0
1399/11/07
سوال کننده
مرسی از راهنماییت
0
1399/11/07
سوال کننده
ولی حسم میگ بچه شما دختره
0
1399/11/07
سوال کننده
😂نمیدونم چرا
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
الهی عزیزم هرچی باشه سالم باشه 😍
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
قربونت
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
من عشقم دختره
0
1399/11/07
سوال کننده
انشالله
0
1399/11/07
سوال کننده
انشالله سالمو سلامت بغلش کمی
0
1399/11/07
سوال کننده
کی دنیا میاد وروجک
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
حتما بگو بره پیش دکتر پوش گوش نندازه استراحت کنه حمام زیاد نره
0
1399/11/07
سوال کننده
اهان باشه
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
مهر
0
1399/11/07
سوال کننده
وایی😂
0
1399/11/07
سوال کننده
زودی میگذره
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
سلامت باشی همچنین نینی خواهرتون و خودتون
0
1399/11/07
سوال کننده
تا میتونی بخاب
0
1399/11/07
سوال کننده
مخصوصا اخرای بارداریت
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
زهره جان بگو چیزای گرم زیاد نخوره سردی هم زیاد نخوره برنج هندی هم نخوره
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
برنج هندی دهانه رحمو باز میکنه
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
چرا اینقد بتا بالا بوده معلوم نشد؟
0
1399/11/07
سوال کننده
والا نمیدونم😳😳😳
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
اوف نسیم 6 هفت شده😢من شنبه میشم 6 هفته😪
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
یدونه تو ۶ هفتگی با این بتای بالا جالبه واقعا
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
ایشالا که خیره
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
ایشالا بسلامتیییی
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
حتما لقاحش دیر بوده
0
1399/11/07
سوال کننده
نمیدونم اره
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
بازم به نظرم بالاس بتاش ۷۴۳۰سقف بتا تو ۶ هفتگیه
0
1399/11/07
سوال کننده
اما بتاش واقعا بالاس
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
اره شاید دوقلوعه ولی تو یه ساکه
0
1399/11/07
سوال کننده
نکنع دو تا بوده
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
اینم میشه
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
فقط ساک رو دیده بذاره دوهفته دیگه مشخص میشه دوتان یا یکی
0
1399/11/07
سوال کننده
وایی چ باحال میشه
1
1399/11/07
سوال کننده
یعنی امکانش هس چون دو قلوعه ب لک افتاده؟؟
0
1399/11/07
سوال کننده
خودشم از امروز شزو شده لکاش
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
اره انشالله که سالم باشه و صالح
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
من فک میکنم این یدونه نیست امکان نداره اینطوری بشه خارج رحم اگه خدایی نکرده بود میشود گفت مال اونه ولی این داخله یدونه ام هست با این بتا مگه میشه اخه
0
1399/11/07
سوال کننده
این احمق با پیامک جوابمو میده
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
ربطی به دوقلو بودن نداره بگو اصلا از جاش تکون نخوره فقط دستشویی و دراز بکشه
0
1399/11/07
سوال کننده
الانم نمیدونم کجاس گوشیشو ج ندمیده
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
زیاد هم تو دستشویی نمونه و زور هم نزنه و اینم بگم شیاف حتما بذاره
0
1399/11/07
سوال کننده
وایی خدایا یاد حاملگی خودم افتادم
0
1399/11/07
سوال کننده
بچها نکنه دو قلوعه این بهم چیزی نمیگ
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
بگو بره دکتر حتما حتما
0
1399/11/07
سوال کننده
مثلا میخاد سوپرایز کنه ب قول خودش😕😕😕
0
1399/11/07
سوال کننده
فعلا ک گوشیشو ج نمیده
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
شاید دکتر رفته
0
1399/11/07
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک سونو بدهید احتمال دوقلویی هم هست
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
دیدین گفتم مشکوکه 😬😀مبارکه هرچی که هست
0
1399/11/07
سوال کننده
خانوما
0
1399/11/07
سوال کننده
خواهرم رفته سونو 6 هفته هس فقطم ساکو دیده شیافم داده
0
1399/11/07
سوال کننده
منتهی ب جای دکتر رفته ماما
0
1399/11/07
سوال کننده
سونو هم چیزی نگفنه درمورد ی دونه یا دوتا بودنش
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
ماما که چیزی نمیدونه ای خدت😰
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
چرا نرفته دکتر
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
🤦♀️🤦♀️
3
1399/11/07
Nazmehr 699095
سلام عزیزم خواهرتون بعد ۸ سال باردار شده چرا بره پیش ماما اخه
انقد ریلکسه ک بعد ۸ سال نرفته پیش دکتر
بهش بگو بره پیش دکترمتخصص 😑😑
انقد ریلکسه ک بعد ۸ سال نرفته پیش دکتر
بهش بگو بره پیش دکترمتخصص 😑😑
0
1399/11/07
فاطیما احمدی
منم تعجبم دکتر بیشتر میفهمه تا ماما
0
1399/11/07
فرزانه مامان شازده والا
دقیقا داشتم همینو مینوشتم 😐
1
1399/11/07
Nazmehr 699095
والا خب ماما چی میفهمه اخه 😑😑
0
1399/11/07
Nazmehr 699095
بیا بخلم 🤗😐
0
1399/11/07
فرزانه مامان شازده والا
🥰🥰
0
1399/11/07
Nazmehr 699095
😍
0
1399/11/07
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
اخ گفتی خیلی ریلکسن خوشا بحالشون درستش همینه.
استرس بدترین چیزه.
استرس بدترین چیزه.
0
1399/11/07
سوال کننده
همونو بگو
0
1399/11/07
سوال کننده
من میگم بابا ماما از کجا میدونه اخه
0
1399/11/07
سوال کننده
ماما زاییدنو خوب میدونه
0
1399/11/07
سوال کننده
گف باشه هفته 8 میرم پیش دکتر😂😂گفتم زحمت میوفتی
0
1399/11/07
🤱 Hani Joonii💜
لک داره هنوز؟
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
دکتر یه ساک دیده؟
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
ایشالا دو قلو باشه
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
کاش بهش بگیر بره پیش متخصص من خیلی دوست دارم بدونم چند قلوئه 😍
0
1399/11/07
سوال کننده
اره
0
1399/11/07
سوال کننده
منم خیلی دوس ذارم بدونم چن قله😂😂😂
0
1399/11/07
nasim ❤️ e
خواهرت منو تو خماری گذاشته 😕
0
1399/11/07
سوال کننده
نمیدوم چ عقلی کرده پاشده رفته پیش ماما
0
1399/11/07
سوال کننده
اخه تو ی شهر دیگش
0
1399/11/07
سوال کننده
میگ دکترای زنان خوب نیسن فقط این ماما خوبه
1
1399/11/07
nasim ❤️ e
بیمارستان دولتی بره خیلی بهتر از پیش ماما رفتنه
1
1399/11/07
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
عزیزم چندروز بعد موعد ۳۰۰ بود ؟ دوقلو پسر دارید ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1633

