سلام به همگی من پلی کیستیک هستم سه ماه پیشم نودل کیست کنار تخمدانم پیدا شد الان سه ماه پربودن ریخته بهم الان ۸روزه پریودم عقب افتاده
علائمم اینه وقتی پامیشم میشینم زیر دلم تیر میکشه البته بعضی وقتا واین ماه علائم بیشتر خودشو نشون میده سرفه میکنم تخمدان هام تیر میکشه در روزم چند بار تیر میکشه و اینکه یک هفته س چند بار حس پریودی بهم دست میده مثل کمردرد و دلدرد ولی نمیشم
میخوام ببینم علائم شما چیه ؟؟؟
تاحالا چکار کردی برای کیستتون؟؟؟؟
پرسش (1399/11/06):
سلام کسایی که پلی کیستیک هستن کیست هم دارن بیان
534
19
1399/11/06
سوال کننده
0
1399/11/06
مامان مهدیس ک
منم این علائم رو دارم ولی من زیر دلم دوسه روز یبار اون جوری میشد الان دارم میرم دکتر
0
1399/11/06
سوال کننده
شما هم پلی کیستیک هستین؟
0
1399/11/06
مامان مهدیس ک
من برج ۶بود خوب شدم
0
1399/11/06
سوال کننده
چی مصرف کردی ؟؟؟
من یکساله درمان میکنم ولی خوب نمیشه
من یکساله درمان میکنم ولی خوب نمیشه
0
1399/11/06
مامان مهدیس ک
یه ماه جلو گیری کردم با قرص خوب شدم اقدام هم داشتم دوباره الان چندروزی یبار زیر دلم میگرفت وقتی بلند میشدم
حالا امروز دارم میرم دکتر ببینم بهم چی میگه
حالا امروز دارم میرم دکتر ببینم بهم چی میگه
0
1399/11/06
مامان مهدیس ک
من اگه این ماه باردار نشدم برم آی وی آف دوقلو انجام بدم
0
1399/11/06
سوال کننده
من یک ساله دارو میخورم فایده نداشت تازه کیستم پیدا شده دیگه خسته شدم
0
1399/11/06
مامان مهدیس ک
کیست برطرف کن بعد یا ای یو آی کن یا ای وی اف
0
1399/11/06
مامان مهدیس ک
ولی من خودم شخصا ن اینکع دکتر تشخیص بده میخام آی وی اف کنم
0
1399/11/06
سوال کننده
با هفت ماه اقدام قبول نمیکنن
بعد چرا خودتو اذیت کنی ای وی اف نکن
ای یو ای کن هم استراحت بعدش راحتره همه هورمونات بهم نمیریزه هم هزینه ش کمتره
بعد چرا خودتو اذیت کنی ای وی اف نکن
ای یو ای کن هم استراحت بعدش راحتره همه هورمونات بهم نمیریزه هم هزینه ش کمتره
0
1399/11/06
مامان مهدیس ک
اگه ای یو ای نگیره چی
0
1399/11/06
مامان مهدیس ک
ای وی اف میکنم یه پسر ی دختر
راحت میشه ادم با بزرگشون میکنه
راحت میشه ادم با بزرگشون میکنه
0
1399/11/06
سوال کننده
دوباره انجام بده ای وی اف ممکنه نگیره
زنداداش جاریم سه بار ای وی اف کرد تا گرفت هر بار پنج تا کاشت
زنداداش جاریم سه بار ای وی اف کرد تا گرفت هر بار پنج تا کاشت
0
1399/11/06
سوال کننده
آی وی اف خیلی گرونه من رفتم پرسیدم تقریبا هر بار بیست میلیون تا سی ملیون قیمتشه اونم با سه تا جنین
0
1399/11/06
mina ❤
من پلی کیست هستم دارو گیاهی خوردم تخمدونام فعال شد بابعد دو دوره لتروزول باردار شدم الانم بچه دومم باردارم
0
1399/11/06
🌺fatemeh m🌺
دارو گیاهی چی استفاده کردی مینا جان..منم پلی کیستیک هستم
0
1399/11/06
سوال کننده
پس چرا دارو گیاهی روی من تاثیر ندارد
0
1399/11/06
نفس احمدی
من مدروکسی پروژسترون خوردم خوب شدم
0
1401/08/28
نسرین 🌹
چ داروهای مصرف میکردی لطفا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




