سلام من دو روزه زایمان کردم بچم ریه هاش عفونت داره خودمم کرونا خفیف گرفتم الان دو روزه nicuبستریه دستگاه اکسیژن بهش وصل کردن تو دهنشه کسی بوده که شرایط منو داشته باشه؟؟؟؟
0
1399/11/05
... ♡sara♡
خواهرشوهرم پسرش همینجوری بود ۲روز nicuبود خوب شد
0
1399/11/05
🥰🥰 😍
بچه من ریه هاش آب داشت و دوروز تویnicuبستری بود
اصلا بعدزایمان ندیدمش😭سخت ترین وتلخ ترین قسمت زندگیم
اصلا بعدزایمان ندیدمش😭سخت ترین وتلخ ترین قسمت زندگیم
0
1399/11/05
سوال کننده
بچه منم الان دو روزه بستریه دستگاه بهش نبود ولی الان که رفتم ببینمش گفت دستگاه بهش باید وصل باشه
0
1399/11/05
سوال کننده
خیلی سخته خیلی من دارم میمیرم
0
1399/11/05
🥰🥰 😍
تازه انگار شروع سختیاس
بعدش زردیش رفت بالا ورفت تو دستگاه زردی
بعد ک مرخص شد خیلی مواظبش باش وتند تند بهش شیر بده
بعدش زردیش رفت بالا ورفت تو دستگاه زردی
بعد ک مرخص شد خیلی مواظبش باش وتند تند بهش شیر بده
0
1399/11/05
سوال کننده
خیلی ترسیدم خیلی دارم میمیرم همش میترسم چیزیش بشه
0
1399/11/05
راضیه۷۶ 💎
من چون کیسه آبم زیاد پاره بود بردنش nicuگفتم ممکنه ریه و معده اش عفونت کرده باشه دوساعت بود معده اشو شستن چک کردن گفتن عفونت نداره آوردنش انشالله شما هم رفع میشع
0
1399/11/05
سوال کننده
خداکنه
0
1399/11/05
amine ...
چند هفته زایمان کردید؟؟؟
0
1399/11/05
🥰🥰 😍
انشالله ک زود مرخصش کنن میدونم خیلی سخته
0
1399/11/05
🥰🥰 😍
من 37هفته زایمان کردم توصیه ام ب همه اینه ک زود زایمان نکنن
0
1399/11/06
سوال کننده
۳۸
0
1399/11/06
سوال کننده
منم ۳۷ هفته ۴ روز بود
0
1399/11/06
سوال کننده
۳۷ هفته و ۴ روز
0
1399/11/06
Sodi ABCD
طور بود زایمانت
0
1399/11/06
Sodi ABCD
چ
0
1399/11/06
Sodi ABCD
من دکترم بر حسب سونو برام تاریخ زایمان زده .سونو هم یک هفته بیشتر از هفته بارداریم هستش همش استرس دارم که نه یوقت زود باشه
0
1399/11/06
Sodi ABCD
الان هفته بارداری خودم دارم 38پر میکنم که دکتر برام پنجشنبه سزارین زده
0
1399/11/06
سوال کننده
سزارین بودم
0
1399/11/06
elnaz ❤️
من زودرس شدم بچم تو nicu خدابراکسی نیاره از جهنم بدتره این اوضاع
0
1399/11/06
elnaz ❤️
نمیدونم تهش چی بشه آخرش بچه مشکلی براش پیش نیاد
0
1399/11/06
سوال کننده
ایشالله که صحیح و سالم میاد خونه
0
1399/11/06
elnaz ❤️
آخ الهی
0
1399/11/06
سوال کننده
کوچولو هاتون بهترن؟
0
1399/11/06
elnaz ❤️
هنوز ک تو دستگاهه باید خیلی صبوری. کنم دکتر گفت کارمیبره هنوز اکسیژن وصله بهش توروخدا دعا کنید
0
1399/11/06
سوال کننده
به بچه منم اکسیژن وصله
0
1399/11/06
سوال کننده
خیلی سخته میدونم الان من واقعا میفهمم چی میگی ولی توکلت بخدا باشه ایشالله زودی میان خونه خوشبختیمون کامل میشه
0
1399/11/06
elnaz ❤️
شما چندوقته بودی زاییدی چیشد
آخ دلم خونه
آخ دلم خونه
0
1399/11/07
سوال کننده
۳۷ هفته و ۴ روز سزارین شدم نمیدونم میگن تو ریه هاش عفونت داره یه مقدار هوا هم داره
0
1401/06/16
زینب س
سلام عزیزم خوبی بچه ی من عفونت ریه گرفته الان ۶ روزه بیمارستانه بچه ی شما چند روز موند؟خوب شد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



637

