دخترم یک سال ویک ماهشه...از یک هفته پیش تا پریشب تب خیلی شدید داشته ازمایش خون وادرار هم گرفتن ازش که سالم بود خداروشکر دکتر گفت یه نوع ویروسه،الان خیلی بهتره یکم بعضی وقتا یه کوچولو سرش داغ میشه ولی اخلاقش به کلی تغییر کرده همش جیغ میکشه یه جوری از ته دلش جیغ میکشه که روانیم میکنه ،شیر وغذا هم خیلی کم میخوره،نمیدونم بعد تب چه اتفاقی براش افتاده که اینجوری ناارومی میکنه!!مشکلش چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



552
1399/11/02




