خواستم ببینم باید تزدیکی داشته باشم؟اخه شوهرم باید بره
نزدیکی تدلشته باشم اشکال نداره؟
پرسش (1399/10/24):
من الان iui شدم شوهرم منو میبره خونه خودش بره ماموریت الان روز ۱۸سیکلمه
924
51
1399/10/24
سوال کننده
0
1399/10/24
nazgol solo
اگه خودتون هم داشته باشید بهتر بود ولی حالا که شرایط جور نیست اشکال نداره عزیزم .به چیزای خوب فکر کن ان شاالله که با همینم باردار میشی خبر خوبش بهمون میدی
0
1399/10/24
سوال کننده
مرسی عزیزم همیشه بهم انرژی میدی
1
1399/10/24
آرامش )sokot(
سلام
0
1399/10/24
آرامش )sokot(
ای یو ای برا تعیین جنسیته?
1
1399/10/24
nazgol solo
عزیزیییی .همیشه امیدوار بودن بهتره ،روحیه ی خودت هم بهتر میشه .مطمئن باش به نتیجه میرسی فقط تلاش کن🥰
1
1399/10/24
وندا ❤️
سلام آذین جون کی آی یو آی شدی؟! ان شالله ک ایندفعه بگیره
0
1399/10/24
وندا ❤️
نه همیشه ولی تعیین جنسیت میشه
0
1399/10/24
سوال کننده
سلام عزیزم عمین دوساعت پیش
0
1399/10/24
سوال کننده
دهانه رحمم تنگ بود باقیچی گشادش کردن مردم وزنده شدم
0
1399/10/24
وندا ❤️
الهی عزیزم
0
1399/10/24
وندا ❤️
ان شالله ک خدا کمکت کنه
1
1399/10/24
سوال کننده
انشالله عزیزم همچنین
0
1399/10/24
وندا ❤️
ممنون عزیزم مواظب خودت باش 😘
0
1399/10/24
سوال کننده
آرزو یه سوال دارم
نشاسته رو تو نمیدونی چطوری و کی میخورن؟
نشاسته رو تو نمیدونی چطوری و کی میخورن؟
0
1399/10/24
zohreh .m
هر روز صبح ناشتا یه قاشق نشاسته توی یک لیوان آب سرد
ان شاءالله که جوابتون مثبت باشه
ان شاءالله که جوابتون مثبت باشه
0
1399/10/24
سوال کننده
خیلی خیلی ممنون
0
1399/10/24
🤱 Hani Joonii💜
اگ امشب داشته باشین نمیشه ینی امکانش هست؟
0
1399/10/24
🤱 Hani Joonii💜
چجوری😐😱😱تو دکتر يا عمل کردی 😥؟؟؟
0
1399/10/24
سوال کننده
دکتر همونجا با تیغ برید
0
1399/10/24
راحیل چ
درد نداشت
0
1399/10/24
راحیل چ
بعدبخیش زد
0
1399/10/24
سوال کننده
اولش خس نکردم ولی یه دقیقه بعدش احساس سوزش کردم الانم جاش میسوزه
0
1399/10/24
سوال کننده
نه بخیه نمیخواد
0
1399/10/27
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام عزیزم کجا iui شدی و هزینه ش چقدر هست؟
0
1399/10/27
سوال کننده
سلام
ارومیه iui شدم هزینه داروهام ۴۰۰شد
هزینه iuiهم۳۰۰شد
ارومیه iui شدم هزینه داروهام ۴۰۰شد
هزینه iuiهم۳۰۰شد
0
1399/10/27
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ممنون ایشالا که گرفته باشه و بزودی مامان بشی
0
1399/10/27
سوال کننده
فدای تو
خواهش میکنم
خواهش میکنم
0
1399/11/08
هالە 🤍
سلام عزیزم ببخشید کدوم دکتر iuiکردین ؟
0
1399/11/08
سوال کننده
ارومیه دکتر بهروزی لک
0
1399/11/08
هالە 🤍
منم این ماه قراره iuiکنم پیش ایشون ، دکتر خوبی هستن ؟ اولین باره رفتم
0
1399/11/08
هالە 🤍
شما باردار شدین؟
0
1399/11/08
سوال کننده
اره عزیزم حرف نداره خیلی دکتر با انصافی هستن
0
1399/11/08
سوال کننده
۱۵ روزه میگذره منتظرم فعلا
0
1399/11/08
هالە 🤍
ایشالله بە سلامتی باردار باشین ، من بیمارستان کوثر میرم شما هم ؟البتە ببخشید انقد سوال میکنم چون تازە اونجا دارم میرم میگم نکنە الکی رفت و امد کنمو هیچی
0
1399/11/08
سوال کننده
فدای تو
این چه حرفیه عزیزم آره بیمارستان کوثر میرم شما اهل کجایین؟
این چه حرفیه عزیزم آره بیمارستان کوثر میرم شما اهل کجایین؟
0
1399/11/08
هالە 🤍
قربانت ، مهاباد
0
1399/11/08
سوال کننده
منم میاندوآب
0
1399/11/08
سوال کننده
ایشالا بهترین نتیجه هارو بگیری
استرس نداشته باش فقط
استرس نداشته باش فقط
0
1399/11/08
هالە 🤍
امیدوارم نتیجە بگیریم منم دو سال و نیم اقدامم تازە اونجا متوجە شدیم همسرم مشکل دارە
0
1399/11/08
سوال کننده
راهمون دوره هم تو هم من ایشالا زود نتیجه بگیریم والله برای ما که خیلی سخته این همه راه
0
1399/11/08
هالە 🤍
ولا برا ما هم سختە ایشالله زود مامان میشیم
0
1399/11/08
سوال کننده
ایشالا
0
1399/11/08
هالە 🤍
اعلان رو روشن کردم ، منتظر خبر خوش بارداریتون هستن عزیزم
0
1399/11/08
سوال کننده
قربونت برم من
0
1399/12/14
هالە 🤍
سلام عزیزم ، یه سوال داشتم شما هم همون شبی کە امپول ازاد سازێ زدین نزدیکی داشتین چون دکتر امشب امپول دادە گفت امشب نزدیکی شنبه ای یو ای
0
1399/12/18
سوال کننده
سلام گلم
آره دکتر گفت نزدیکی داشته باشین
آره دکتر گفت نزدیکی داشته باشین
0
1399/12/18
هالە 🤍
مرسی عزیزم شنبە iuiشدم حالا ببینیم خدا چی میخواد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




