سمیرااا 😍😍
الان پیامتو خوندم وبی بی چکتو دیدم 😍
انقدخوشحال شدم برات که نگو
مبارکه عزیزدلم😚😚
انقدم نگو باورم نمیشه مثبت کاذبه ونمیدونم ازاین حرفا🤨🤨
خلاصه که خیلی خوشحال شدم برات ایشالله آز بدی مثبت بشه اونم عزیزم😘😘
پرسش (1399/10/09):
ای جووونم بالاخره مثبت شد😍😍😍
2190
1075
1399/10/09
سوال کننده
0
1399/10/09
yasi
انشالله چیزی نیست عزیزم الکی استرس نگیر
0
1399/10/09
💃ثمین بیات🕺
خوشبحالت
0
1399/10/09
🤪Zahra 🤪
عزیزم مبارک باشه خیلی خوشحال شدم عزیزم مثبته نگران نباش
برامنم دعا کن آزم مثبت بشه
برامنم دعا کن آزم مثبت بشه
0
1399/10/09
yasi
انشالله روزی خودت عزیزم
0
1399/10/09
💃ثمین بیات🕺
کی میری آز؟
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
ممنون فداتشم انشالله بزودی قسمتت بشه
0
1399/10/09
💃ثمین بیات🕺
رفتی جواب مثبتشو تاپیک بزن اعلام کنا😉
0
1399/10/09
🤪Zahra 🤪
سمیرا مال توام مثبته ولی برو از بده خیالت راحت بشه
انشاءالله به سلامتی ودل خوش باشه
انشاءالله به سلامتی ودل خوش باشه
0
1399/10/09
🤪Zahra 🤪
فاطمه رنج آزمایشگاه زیر دو منفیه. مال دو بالای دوعه اصلا به فکر مشکوک بودنم نباش مثبته دختر
بزن 4بارداری 😍😍
بزن 4بارداری 😍😍
0
1399/10/09
yasi
نمیدونم فردام یه بی بی میزنم مثبت شد میرم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
نه زوده بذار پررنگتر بشه بعد
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
بذار نظر دکترمم ببینم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
بعد میزنم
0
1399/10/09
🤪Zahra 🤪
انشاءالله همه چیز به خوبی پیش بره
0
1399/10/09
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
فاطیما جون چخبر خوبی ؟؟؟
0
1399/10/09
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مبارک باشه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
ممنون گلم دعا کن لکم برطرف بشه
0
1399/10/09
rahill❤ ❤
فاطما جون مبارکت باشه عزیزم خیلی خوشحال شدم😍راستی مورقو و تحرک شوهرتو بهم نگفتیا
0
1399/10/09
🥰 فاطمه 🥰
سمیرا دیدی گفتم حامله ای 😁😁😁
0
1399/10/09
yasi
فاطمه😂😂
0
1399/10/09
yasi

ببینش😂کمرنگه میترسم کاذب باشه😂
0
1399/10/09
🥰 فاطمه 🥰
نخیر مثبته 😍😍😍
0
1399/10/09
🥰 فاطمه 🥰
ان شاءالله فردا برو آزمایش بده ویییی
0
1399/10/09
🥰 فاطمه 🥰
من هیچوقت حسم الکی نیست هیچوقت
0
1399/10/09
🥰 فاطمه 🥰
جواب مثبت رو گرفتی اول منو دعا کن😁😁😁
0
1399/10/09
yasi
بی بی رو که دیدم اول تورو دعا کردم عزیزم
0
1399/10/09
zeinab tg
سمیرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
0
1399/10/09
zeinab tg
وااااااای خدای من😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
0
1399/10/09
zeinab tg
مبارکه ننه 😍😍😍😍😍😍😍
0
1399/10/09
yasi
زینب😂
0
1399/10/09
zeinab tg
باردار شدی ننه ایشالله بارداری قسمت همه😍
0
1399/10/09
yasi
دیدی هاله رو😂
0
1399/10/09
zeinab tg
وای نمیدونی چقد خوشحالم برات
0
1399/10/09
zeinab tg
اره اره اره😍😍😍
0
1399/10/09
zeinab tg
لیلا بهم گف
0
1399/10/09
yasi
قربونت برم خدا دسته گلاتو برات حفظ کنه
0
1399/10/09
zeinab tg
وای ذوق مرگ شدما
0
1399/10/09
zeinab tg
فدات،😘😘😘
0
1399/10/09
yasi
من خودم باورم نمیشه زینب😂میترسم کاذب باشه
0
1399/10/09
yasi
قربونت برم
0
1399/10/09
zeinab tg
گو نخور
0
1399/10/09
zeinab tg
لقاح دیر بوده که کمرنگه
0
1399/10/09
zeinab tg
مارک مدیکور بخر فردا صبح بزن
0
1399/10/09
yasi
اومدم بخرم فردا میزنم
0
1399/10/09
Mozhgan 🙋🤩🤩
😑😑😑
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
سمیرا دوتا بخر یکی امشب بزن یکی فردا ببینیم
0
1399/10/09
zeinab tg
دوتا بخر خره
0
1399/10/09
zeinab tg
یکیشو همین امشب خونه مادرشوهرت بزن
0
1399/10/09
zeinab tg
ببین مثل نفس نمدی برو در شامپو پیدادکن و بشاش توش،بعد بیبی بزن عکس بیبی مثبتتو بفرس
0
1399/10/09
zeinab tg
خالا نفس میاد پاره ام میکنه😂😂😂
0
1399/10/09
Mozhgan 🙋🤩🤩
من همیشه مستقیم میشاشیدم تو بیبی چک😅🤣
0
1399/10/09
Mozhgan 🙋🤩🤩
فقط وقتی ک مثبت شد گفتم این ک منفی اما بزار بریزم تو لیوان🤣
0
1399/10/09
zeinab tg
من تو پلاستیکش میشاشیدم😂😂😂
0
1399/10/09
zeinab tg
بعد با قطره چکون بر میداشتم از توش
0
1399/10/09
zeinab tg
ی بار کج شاشیدم ریختم به دستم😂
0
1399/10/09
yasi
امشب نمیزنم😂
0
1399/10/09
zeinab tg
گو نخور بزن
0
1399/10/09
zeinab tg
دوتا میخربا
0
1399/10/09
Mozhgan 🙋🤩🤩
باورت نمیشه هیچوقت خطا نرفت🤣🤣
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
😐😕
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
دهنت سرویس زینب😂😂🤢
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
نفس نمدی😂😂😂🤣🤣🤣وای مردم از خنده🤣🤣🤣🤣
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
🙄🙄🙄
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
آروم باش فاطی الانم لک داری؟
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
نرفتم ببینم 😢
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
ولی کمردرد دارم شدید انگار کمرم نصف شده
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
اگ پریود بود تا الان خونریزی میکردی دیگ
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
نشاسته حل کنی خوب نیست؟
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
خب من صبح شیاف زدم خاک برسرم
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
شیاف ب این زودی اثر نمیکنه من عید باردار شدم لک داشتم شیافم گذاشتم اما خونریزی کردم
0
1399/10/09
yasi
من شوهرم بره بخره یه گونی بی بی میخرع😂
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
🙄🙄
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
اه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
خب پس هیچی
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
هانیه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
بنظرت شیاف بذارم تا 48 ساعت بعد بشه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
یا نزنم؟
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
ب گذار ب نظرم
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
خدای نکرده اگرم منفی باشی فوقش یکی دوروز دیر تر پریود میشی دیگه
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
من ک سرم از این کاذب ماذبا نمیشه تا باردار نباشی خط هاله هرچی ک هس نمیندازه گلم
من هزار تا بیبی دادم چرا هاله نمیندازه
قربونت بارداری بارداری مبارکه فداتشم
تا نباشه الکی نمیندازه
من هزار تا بیبی دادم چرا هاله نمیندازه
قربونت بارداری بارداری مبارکه فداتشم
تا نباشه الکی نمیندازه
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
ولی جلو لک رو میگیره
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
قربون دهنت🤣
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
والا جدی میگم خخخ
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
منم نظرم همینه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
والا من هرچی بیبی میزدم دوتا میشد
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
اما نبودم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
😂 😂 😂
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
ادرارم کلا حاملس
0
1399/10/09
yasi
فداتشم عزیزم انشالله قسمت خودت
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
حخخخخخ
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
انشالا قربونت حتما هستی نگران نباش
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
یعنی چی
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
😳
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
بخدا
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
از بچها بپرس
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
من چقدر بیبی مثبت داشتمو پریود شدم 😑 😂😂
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
خب پس شیاف بذار شوهرتم ک نیس اصلا بلند نشو و استراحت کن
0
1399/10/09
🤱 Hani Joonii💜
چک نکردی ببینی لک داری یا نه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
نه
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
وای چ عجیب
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
فردا میاد
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
هانیه بپرس ازش بهت میگه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
من کلا ادرارم حاملس
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
😂 😂 😂
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
وای تو همونی ک عااااشق دل نوشتت شدم😍😍😍
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
هر موقع موقش باشه خدا بهمون میده هرچی زور بزنیم تا موقش نباشه و خدا نخاد فایده نداره
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
من ک ب این نتیجه رسیدم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
😁😁😁
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
من امروز ازم مشکوک بود ولی خب لک دارم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
48 ساعت دیگه باید تکرارکنم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
پناه برخدا برام دعا کن
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
انشالا ک بارداری فداتشم
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
توکل بر پروردگار
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
پناه برخدا
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
خب ۵بارداری زده برا اسمت
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
الان خودم زدم
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
شکرررررر😍😍😍
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
ازمایش ندادی
0
1399/10/09
فاطیما احمدی

0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
من سر در نمیارم از این ازمایشا قربونت حالا چی هس جوابش
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
مشکوک
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
پس امید خدا ک هستی
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
حتما چیزی هس ک مشکوکه
0
1399/10/09
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
انشالا ک بارداری
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
پناه برخدا
0
1399/10/09
🥰 فاطمه 🥰
کی گفت مشکوک ؟
زده از ۲ بزرگ تر مثبت که
زده از ۲ بزرگ تر مثبت که
0
1399/10/09
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم علائمت رو میگی چی بوده از چند روز بعد شروع شد علائمت
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
بامنی؟
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
نمیدونم تازه دکتره بهم گفت اول منفیه بعد گفت احتمالا اثر امپوله گفت 48 ساعت تکرار کن اگه بالارفت که بارداری اگه نه که نیسی
0
1399/10/09
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
نه مثبته طبق رنج ازمایشگاه مثبته عزیزم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
نمیدونم پناه برخدا برام دعا کن مهسا انشالله دامن خودتم بزودی زود سبز بشه بدون دردسر🙏
0
1399/10/09
ghazalak ۶۶
ای جانم مبارک باشه دختر 🥰دعای منه ها😂😂
1
1399/10/09
yasi
فدات😂
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
فاطی عزیزم الان دیدم بارداری مبارک باشه عزیزم
0
1399/10/09
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
نگران نباش همین استرس سمه برات . انشالله هرچی خیره پیش میاد عزیزم غمت نباشه.
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
سلام عزیزم ممنون انشالله قسمت خودت بشه دعا کن باشمو برام بمونه🙏
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
ممنون پناه برخدا😔
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
ایشالا میمونه از الان انرژی منفی نده به کسیم نگو حتی جاریت
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
طبیعی باردار شدی فاطی؟
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
نه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
Hmgزدم لتروزول و استرادیول و دگزامتازون و مدروکسی پروژسترون و hcg
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
فعلا معلوم نیس نسیم جان لک دارم 48 ساعت دیگه باید تکرار کنم
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
منم لتروزل و سینال زدم فردام وقت دکتر دارم میخوام این ماه iui کنم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
انشالله که این ماه مامان میشی انشالله😍😍
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
ایشالا بارداری دختر انقدر ناامید نباش یعنی ۵ شنبه دوباره باید از بدی؟
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
ایشالا تورو خدا برام دعا کن فاطی
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
گفت اگه بالا رفته باشه یعنی بارداری و اگه که نه هیچی دیگه باید منتظر پریود باشی
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
انشالله که خدا بهت یه نینی ناز میده گلم
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
به حق ۵ تن بارداری
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
لکه بینی که دارم امیدی ندارم
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
فاطی این قرصارو میخوردی که بری iui یا ivf?
0
1399/10/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
کمتر از ۲ منفیه
ماله شما ۱۲هست
ان شاالله ک بره بالا توکل ب خدا
ماله شما ۱۲هست
ان شاالله ک بره بالا توکل ب خدا
0
1399/10/09
nasim ❤️ e
اخه ازمایشت خوبه فاطی
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
هیچکدوم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
پناه برخدا دکترم گفت احتمال داره اثر امپول باشه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
نمیدونم پناه برخدا
0
1399/10/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منم قبلا دو دوره امپول زدم
میرفتم از میداد صفر یا یک بود جوابش
میرفتم از میداد صفر یا یک بود جوابش
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
چند روز بعد امپولت؟
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
تستت هم مثبت میشود؟
0
1399/10/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
همون ۱۴روز اینا
ن تستمم منفی
ن تستمم منفی
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
من امروز روز 15 امپولم بود
0
1399/10/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
داروها بدنمو بهم ریخت
بیخبال شدم طبیعی رفتم جلو
ی عکس رنگیم گرفتم دوماه بعدش باردار شدم هیچ ندونستم
بیخبال شدم طبیعی رفتم جلو
ی عکس رنگیم گرفتم دوماه بعدش باردار شدم هیچ ندونستم
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
دکترم گفت احتمال داره برای دارو باشه
1
1399/10/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
با این عدد ی خبرایی هست
توکلت بخدا باشه
توکلت بخدا باشه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
اولش هم گفت منفیه😐
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
بعد گفت 48 ساعت تکرار کن
0
1399/10/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
هرچی خدا بخواد همونه
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
پناه برخدا برام دعا کنید
0
1399/10/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
محتاجیم ب دعا
منم یروز تو اوما یکی از منتظرا بودم
بعد شد بارداریو نوزاد
الانم خیلی ک من باردار بودم اونا منتظر حالا باردار یا نوزاد دارن
یروز میاد میبینی جلو اسمت زده نوزاد ۷ماهه
اصلا اون لحظه یادت نمیاد چقدر منتظر بودی
منم یروز تو اوما یکی از منتظرا بودم
بعد شد بارداریو نوزاد
الانم خیلی ک من باردار بودم اونا منتظر حالا باردار یا نوزاد دارن
یروز میاد میبینی جلو اسمت زده نوزاد ۷ماهه
اصلا اون لحظه یادت نمیاد چقدر منتظر بودی
0
1399/10/09
فاطیما احمدی
پناه برخدا🙏
0
1399/10/10
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
خیلی قشنگ و دلنشین بود حرفات واقعا حس خوبی بهم دست داد ایشالله ماهم اینروزا رو ببینیم .خدا بچتو حفظ کنه برات❤❤🤲🏻🤲🏻
0
1399/10/10
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
مهسا خانم شما همونی هستید که شهریور سقط داشتی
0
1399/10/10
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
آره عزیزم
0
1399/10/10
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
انگار بعدش عکس بیلی چک گذاسته بودی دوباره یا کاذب بود
0
1399/10/10
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
نه من دیگه اقدام نداشتم تازه این ماه شروع کردم.
0
1399/10/10
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
اهان ،انشاالله خدا کمکت کنه
0
1399/10/10
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مرسی انشالله 🤲🏻همچنین برا شما
0
1399/10/10
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
وای مبارکههههه
0
1399/10/10
نوال جوجوجون
فاطیما جوونم ایشالله صحیح و سالم باسه شیافو بزن قطع نکنیا بتاهم میره بالا الان که مثبتو نشون میده گلی😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃
0
1399/10/10
فاطیما احمدی
ممنون گلم پناه برخدا برام دعا کن نوال جان 🙏🙏
0
1399/10/10
نوال جوجوجون
ایشالله باخبرای خوش برگردی به دلم افتاده بود این ماه یه خبرایی باشه دعا دعا میکردم 🙏🙏🙏
0
1399/10/10
.. 👨👩👦
مبارکه هردوتاتون باشه ان شاالله بسلامتی
چقدخوشحال شدم براتون😍😍😍
چقدخوشحال شدم براتون😍😍😍
0
1399/10/10
فاطیما احمدی
پناه برخدا ولی لک دارم ولی خب گفته باز باید تکرار کنم
0
1399/10/10
yasi
عزیزم اینو حذف کن من باردار نیستم مثبت کاذب بوده
0
1399/10/10
ارغوان💟 ...
دوباره بی بی زدی؟
0
1399/10/10
yasi
اره عزیزم وندفو زدم منفیه لکه بینی دارم تا شب پریود میشم
0
1399/10/10
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
سلام عه،ای بابااااا
0
1399/10/10
فاطیما احمدی
😞😞😞ای بابا
0
1399/10/10
فاطیما احمدی
انشالله بزودی زود همتون مامان میشین بحق دل شکسته حضرت فاطمه
0
1399/10/10
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
الهی آمین
0
1399/10/10
سوال کننده
سمیرااا
0
1399/10/10
سوال کننده
جدی میگییی😞😞
0
1399/10/10
سوال کننده
عزیزممم ایشالله ماه بعدی ناراحت نشو خوشکلم
0
1399/10/10
yasi
آره عزیزم وندفو زدم منفی بود فکر کنم مثبت کاذب بود روژان یه کمم لک قهوه ای رو سنگ دستشویی دیدم فکر کنم پری بشم مرسی عزیزم بفکرم بودی برام تایپک زدی
0
1399/10/10
yasi
اشکال نداره عزیزم راضیم به رضاش
0
1399/10/10
سوال کننده
هیچی هاله نداشت یعنی؟ شاید زود زدی شاید اون لک برا پری نباشه
0
1399/10/10
yasi
نه عزیزم هم دیشب زدم هم امروز منفی بود،فکر نکنم یه روز قبلش از این لک ها میبینم
0
1399/10/10
سوال کننده
بخدا خیلی ناراحت شدم .ولی خواست خدا هروقت باشه نمیشه بزوربگیری ازش
ایشالله ماه دیگه خبر بارداریتو بدی گلم 😊😘
ایشالله ماه دیگه خبر بارداریتو بدی گلم 😊😘
0
1399/10/10
yasi
فداتشم عزیزم بازم ممنونم ازت
0
1399/10/10
سوال کننده
خواهش گلم کاری نکردم 😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




