سلام
امروز سه روز از موعدش گذشته دیگه باورم شده که مثبت و تو دلم خبریه،امیدوارم این حسو همه مامان ها درک کنن😊😍😍
پرسش (1398/03/17):
بی بی منم مثبت شد
1280
94
1398/03/17
سوال کننده
0
1398/03/17
نفس م
سلام تبریک میگم مامان شدنتو انشالله بسلامتی به دنیاش بیاری
1
1398/03/17
مامان گلی ,
سلام
مبارکت باشه عزیزم
مبارکت باشه عزیزم
7
1398/03/17
سوال کننده

😍😍
0
1398/03/17
سوال کننده
ان شاءالله ممنون
0
1398/03/17
fatemh tttttttt
سلام عزیزم مامان شدنت مبارک
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون عزیزم برای شما هم مبارک باشه🌺
0
1398/03/17
Asal b
سلام عزیزم مبارک باشه،انشاالله بارداری خوب وبی استرسی داشته باشی
0
1398/03/17
محدثه (●__●)
سلام گلم خوبی؟مبارکا باشه انشاالله...دارو مصرف کرده بودی ؟
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون خانمی همچنیین برای شما🌹
0
1398/03/17
سوال کننده
سلام عزیزم ن ،هیچ داروی🌷
0
1398/03/17
صغری ب
سلام مبارکه عزیزم
0
1398/03/17
سوال کننده
قبل موعدم مثبت شده بود ولی کمرنگتر صبر کردم تا یکی دو روز بگذره
0
1398/03/17
سوال کننده
مرسی🌼
0
1398/03/17
Elnaz 🤱 💙
مبارک باشه عزیزم😍
0
1398/03/17
سوسو م
عزیزم تبریک میگم
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون مامان های عزیز و منتظر،🌹🌹🌹
0
1398/03/17
maryam 👪
مبارکه عزیزم💕
0
1398/03/17
سنا ❤
مامان شدنت مبارک عزیزم😍😍😍
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنونم از همتون🌼🌻🌼🌻
0
1398/03/17
ملیکا فربد
مبارک باشه مامان شدنت عزیزم 😍😍😍
0
1398/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم💐
0
1398/03/17
mansoreh mirzaei
سلام مبارکه عزیزم ان شاا... صحیح و سالم بغل بگیریش.
چقدرم پررنگه فکر کنم الان هفته 6.7باشی
چقدرم پررنگه فکر کنم الان هفته 6.7باشی
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون گلم،فک کنم آخر هفته پنجم باشه،ان شاءالله برای همه مامان های گل🏵
0
1398/03/17
سوال کننده
خدا زیاد منتظرم نزاشت،عیدی ماه رمضونه
دعا گو همه بودم تو ماه عزیز که هیچکی نا امید نشه ،مامان بودن زود درک کنه
دعا گو همه بودم تو ماه عزیز که هیچکی نا امید نشه ،مامان بودن زود درک کنه
0
1398/03/17
🌻آفتابگردون🌻 ...
سلام محبوبه جان مبارک باشه عزیزم
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون مامان عزیز⚘⚘⚘
0
1398/03/17
ati 36hafte
تبریک میگم عزیزم😍🌹
0
1398/03/17
Nazi ❤🥰)
سلام مبارک باشه عزیزم
0
1398/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم🌹
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون از حس قشنگتون ،🌹🌹🌹
0
1398/03/17
monika m
چه بیبیه خوشگلی عزیزم.مبارک باشه😍😍
0
1398/03/17
سحـsaharـر 💖
سلام عزيزم مبارک باشه مامان شدنت🌹
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون از همتون ان شاءالله برای شما از این قشنگتر بشه🌹🌹🌹
0
1398/03/17
سوال کننده
معجزه همیشه از خدا بخواید
0
1398/03/17
سوال کننده
من بچه دوم ،بعد چندین سال طولانی ،دعا کنید که سالم به دنیا بیاد🌹🌹🌹🌹🌼
0
1398/03/17
mansoreh khodaian
مبارک باشه💞💞
0
1398/03/17
mansoreh khodaian
چقدر هم پررنگه
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون عزیزم 🌼🌼
0
1398/03/17
مریم مامان ماهور ❣💛💛❣
چه بی بی خوشکلی
مبارک باشه خانم گل
مبارک باشه خانم گل
0
1398/03/17
مریم مامان ماهور ❣💛💛❣
مارک بی بی ات چیه عزیزم؟
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون عزیزم،مدیکور فک کنم
1
1398/03/17
آرزو ......
چه بی بی خوشگلی مبارک باشه مامان جون
0
1398/03/17
سوال کننده
قربونت عزیزم🌺
0
1398/03/17
کوثر ❤37 w❤
مبارکه گلم امروز چه روز خوبیه
0
1398/03/17
Darya 76 k.
مبارک باشه عزیزم😍⚘😘
واسه منتظرا دعا کن
واسه منتظرا دعا کن
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون عزیزم مبارک شما هم باشه مامان خانم😍
0
1398/03/17
سوال کننده
ان شاءالله قسمت شما به همین زودی اگه منتظرید،ممنون گلم🌼🌻🌼🌻
0
1398/03/17
کوثر ❤37 w❤
عزیزدلمی ممنونم
0
1398/03/17
کوثر ❤37 w❤
خانمابیایین گروپ واتساپ بزنیم
0
1398/03/17
کوثر ❤37 w❤
بهتره
0
1398/03/17
کوثر ❤37 w❤
مامانانظرتون چیه؟
0
1398/03/17
کوثر ❤37 w❤
هرکی موافقه شماره واتش روبفرسته گروپ بزنیم واطلاعات مفیدروبین هم ردوبدل کنیم
0
1398/03/17
سوال کننده
برا مامان های که واتساپ دارن خوبه من ندارم☺
0
1398/03/17
کوثر ❤37 w❤
حیفه
0
1398/03/17
آزاده *
مبارک باشه.تاریخ پریودیتون همیشه دقیق بوده یا نامنظم؟
0
1398/03/17
sama 👼👼👼👼
عزیزم مامان شدنت مبارک انشاالله بسلامتی😍😍
0
1398/03/17
sama 👼👼👼👼
آوا جون شما رفتی سنو تشکیل قلب؟؟
0
1398/03/17
💕Fatema Ahmadi💕
سلام عزیزم مبارک و بارداری خوبی داشته باشی
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون عزیزم،منظم بوده ،میگم برای خودم معجزه است،با یک بار اقدام بعد چندین سال
0
1398/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شاءالله همه مامان ها بهترین دوران زندگیشون به خیر و خوشی طی کننن
0
1398/03/17
شهرزاد 🌺
سلام محبوبه جووووون مبارکه عزیزمممم
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون گلم🌷🌷
0
1398/03/17
شهرزاد 🌺
واسه منم دعا کن هفته دیگه سونو قلب دارم صدای قلب نینیمو بشنوم
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون از همه مامان های مهربون خوشحال شدم بهترین در انتظارتون
0
1398/03/17
سوال کننده
نگران نباش عزیزم ،صدقه سلامتی امام زمان عج بده ،بدون نگرانی صدای تاپ تاپ قلب نی نی که خدا تو دلت گذاشته بشنو😍
0
1398/03/17
شهرزاد 🌺
قربونت برم مرسییییی حتما عزیزدلممم
ایشالا بارداری خوبی رو داشته باشی پر از خاطرات خووووب😍
ایشالا بارداری خوبی رو داشته باشی پر از خاطرات خووووب😍
0
1398/03/17
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم😘
0
1398/03/17
نیکی و نی نی هاش
ماشالله چه پرنگه مبارکه عزیزم
0
1398/03/17
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
مبارک باشه عزیزجان الهی ب سلامتی😘😘
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون مامان ها💐💐💐
0
1398/03/17
مامان فندق🥰 ❤️
مبارکه عزیزم انشالله به سلامتی بغلش کنی
0
1398/03/17
سوال کننده
فدات عزیزم ،سلامت باشی🌸🌸
0
1398/03/17
فرشته 👶💕 fm
مبااارکه خانمی تبریک میگم😍
0
1398/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم🌹
0
1398/03/17
👑 بهار 👑 ...
مبارکه😍😍😍چ پر رنگ ان شاءالله به سلامتی
0
1398/03/17
mahsa *_*
تبریک میگم عزیزم انشالله به سلامتی
0
1398/03/17
mahsa *_*
منم امروز سه روزه از پریودم گذشته اما یه روز قبل موعدم بی بی زدم منفی بود الان نمیدونم همش میترسم پریود شم باز ضدحال بخورم
0
1398/03/17
ماهور .
مبارکه
انشالله قسمت همه بی بی مثبت بشه
انشالله قسمت همه بی بی مثبت بشه
0
1398/03/17
👶zahra👼 i
مبارک باشه عزیزم ان شاالله بارداری خوبی داشته باشی و نینیتو سالم در آغوش بگیری
0
1398/03/17
فروزان سعادت
چقدر خوووب. په پررنگ و خوشگل 😍😍 مباااارکه عزیزم. به سلامتی. علائم داشتی؟؟ چند وقت تو اقدام بودی؟؟
0
1398/03/17
سوال کننده
نگران نباشید ،فقط توکل کنید...ممنون🌷🌷
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون مامان های عزیز و منتظر ان شاءالله قسمت همتون🌹🌹🌹🌹
0
1398/03/17
سوال کننده
علائم فقط دردسینه...
مشکل سینوس داشتم از قبل ولی از ماه رمضون عطسه آبریزیش بینی شدید
چندماه منتظر ماه رمضون بودم که اقدام کنم ،بعد چند سال ...همین ماه رمضون اقدامم بوده
من اسمشو میزارم معجزه ،باورم نمیشه
مشکل سینوس داشتم از قبل ولی از ماه رمضون عطسه آبریزیش بینی شدید
چندماه منتظر ماه رمضون بودم که اقدام کنم ،بعد چند سال ...همین ماه رمضون اقدامم بوده
من اسمشو میزارم معجزه ،باورم نمیشه
0
1398/03/17
الهام ،
خیلی مبارک باشه به خدابادیدن بیبیت اشک توچشم جمع شدتوروخدابه خاطر همین حال خوبی که داری براماهم دعاکن به سلامتی بغلش کنی
0
1398/03/17
سوال کننده
ممنون عزیزم ان شاءالله به همین زودی قسمت شما
0
1398/03/17
نازبانو ب
سلام کسی هست بتونه آزمایش اسپرم و تفسیر کنه
0
1398/03/17
آتنا صالحی
خوش بحالت
منم امروز سه روز عقب افتاد پریودم
اما بی بی زدم حتی هاله هم ننداخت
متل شما که کاملا واضحه
منم امروز سه روز عقب افتاد پریودم
اما بی بی زدم حتی هاله هم ننداخت
متل شما که کاملا واضحه
0
1398/03/17
سوال کننده
توکلتون بخدا باشه،ان شاءالله به همین زودی مامان میشید🌼
0
1398/03/17
mozh z@
مبارکت باشه عزیزم😚
0
1398/03/17
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مبارک باشه عزیزم واسه منم دعا کن 🙏🌹
0
1398/03/17
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
من امروز 27 سیکلمه. بنظرتون تست بزنم نشون میده؟؟ یکم علائم دارم. مثلا سینه هام سفت شده و حساس. ترشحات دارم. و شکمم هم سفت شده و نفخ داره
0
1398/03/17
سوال کننده
سلام ممنون از همتون🌹🌹🌹
0
1398/03/17
سوال کننده
حتما جواب مثبت میگیری،توکل کنید به خدا
من دوسه روز مونده بود به پریودیم مثبت شده بود از این بی بی یخورده کمرنگ تر
من دوسه روز مونده بود به پریودیم مثبت شده بود از این بی بی یخورده کمرنگ تر
0
1398/03/17
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
انشاالله خدا کنه 😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




