سلام دوستان من بعد ۵سال اقدام به بارداری تو اوج ناامیدی و مخصوصا شوهرم خدا دوباره نگاه ویژه بهمون کرد.خیلی خوشحالم من رفتم که امپول بگیرم پریود بشم بعداز ۴۰روز بیشتر عقب افتاده بودم تازه همیسه بایک ویزیت قبلا داشتم دارو میگرفتم این دفعه یادم رفت ورفتم دکتر آز مثبت شدو گفت شاید خارج ازرحم باشه اما خدا خودش همه چیز درست انجام میده. من بیشتر داروها وآمپولها وعمل وعکس رنگی سال اول انجام دادم تنبلی شدید وکیست وپریودی کاملا نامنظم از مجردیم داشتم .وحتا از دارو گیاهی هم زیاد استفاده کردم.تا این ۲سال آخر دکتر نرفتم وفکرم آزاد کار دیگه کردم و فقط ورزش انجام میدادم پیاده روی .رقص ودوچرخه سواری .و خرما مصرفم زیاد شد.و مهمتر افرادی که بهم استرس و مداخله توزندگیم داشتم خودشون قهرکردن که خیلی خوب بود این یکسال قهر واسه خودم زندگی کردم.
خاستم بگم صدای قلب که فهمیدم واسه همه چشم انتظارا دعا کردم وبگم چیزی که خدا بخاد حتما اتفاق میوفته.😍❤و ناامید نشید تمام.
ببخشید طولانی شد.
پرسش (1399/10/08):
سلام خانم المیرا هفته ۱۷ بارداری وبقیه دوستان تشکر ودعاشون میکنم چندوقت پیش تو تاپینگ امیدوارم کردن.که من دیروز صدای قلب نی نی فهمیدم😍😍🥺😢😢☺
789
153
1399/10/08
سوال کننده
20
1399/10/08
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
بسلامتی بیاد بغلت انشاءالله عزیزدلم❤😘😍
0
1399/10/08
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
به سلامتی و دلی خوش ❤
0
1399/10/08
shekofe 🌹
الان چند هفته ای
0
1399/10/08
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
مبارکت باشه عزیزم
چندهفته رفتین سنو قلب
چندهفته رفتین سنو قلب
0
1399/10/08
سوال کننده
۸هفته
0
1399/10/08
سوال کننده
۸هفته
1
1399/10/08
مامان احسان
مبارک باشه😊
0
1399/10/08
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1399/10/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
بسلامتی عزیزدلم
2
1399/10/08
نسترن ..
مبارکت باشه سالم بغل بگیریش
0
1399/10/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
حالتو میفهمم
2
1399/10/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
منم بعد کلی تاخیر مثبت شدم
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
سلام
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
مژگان جواب ازمایشت اومد
1
1399/10/08
فریبا طهماسبی
مبارکت باشه ایشالا بسلامتی بگذرونیو بغلش بگیری😍😍
0
1399/10/08
سوال کننده
ممنون.اصلا غیر قابل بیانه.قربون خدا بشم
0
1399/10/08
shekofe 🌹
منم فردا نوبت دارم میرم تو 8هفته
0
1399/10/08
shekofe 🌹
تو رو خدا برام دعا کنید
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
خدا کمکت کنه🤩🤲
0
1399/10/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام عزیزم نه هنوز😔
3
1399/10/08
رستا (◔◡◔)
سلام گلم مبارکه😍 منم وقتی صدای قلبشو شنیدم بهترین اتفاق زندگیم بود❤
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
پناه برخدا ،امیدت بخدا باشه ❤
0
1399/10/08
سوال کننده
بسلامتی عزیزم
0
1399/10/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
توکل ب خدا
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
منم ۸ روزه عقب انداختم ،میترسم تست بزنم
0
1399/10/08
سوال کننده
فدات
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
از بیبی منفی خسته شدم
0
1399/10/08
shekofe 🌹
بچه ها امروز 7هفته و 6روزم فردا 8هفته یعنی کامل مشخصه دیگه صدا قلبش
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
هیچ علائمی هم ندارم ،فقط یبوست و گاهی هم کمر درد
0
1399/10/08
سوال کننده
حس خوبیه
0
1399/10/08
فاطمه ~
عزیزم تبریک میگم ان شالله ب سلامت دنیا بیاد
0
1399/10/08
سوال کننده
انشالله مثبته
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
انشاالله،ب نطرم ت که صبر کردی بذار یکشنبه بعدی
1
1399/10/08
فاطی🍓 مامان پارسا
مبارک باشه جیگرررر
0
1399/10/08
shekofe 🌹
اخه دکترم تاریخ فردا رو زده منم نوبت سنو گرفتم
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
انشاالله همتون بارداری شیرینی رو تجربه کنین
0
1399/10/08
سوال کننده
آره مشخصه منم همین روزام
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
اهان ،پس برو 🤩🥰🥰
0
1399/10/08
فاطمه ~
بعضی وقتا حساب هفته با اون چیزی که خودت حساب کردی فرق داره بزار هفته ی دیگه برو
0
1399/10/08
shekofe 🌹
برام دعا کنید منم با خبر خوب بیام
0
1399/10/08
سوال کننده
مرسی همچنین شما
2
1399/10/08
فاطی🍓 مامان پارسا
انشاالله همه چشم انتطارا خوشحال بشن تااخر امسال
0
1399/10/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
انشااللله🤲
0
1399/10/08
shekofe 🌹
میگم ک دکترم حساب کرده
0
1399/10/08
سوال کننده
عزیزی
0
1399/10/08
فاطمه ~
اها عزیزم الان دیدم پیامتو پس برو
0
1399/10/08
سوال کننده
انشالله شماهم زود خبر خوش به ما بدین
0
1399/10/08
shekofe 🌹
من دو روز بعد تاخیرم بی بی چکم پر رنگ شد دکترم گفت احتمالا لقاحت زود بود
0
1399/10/08
ارغوان💟 ...
بسلامتی عزیزم..
0
1399/10/08
سوال کننده
انشالله🤲🤲
0
1399/10/08
سوال کننده
مرسی گلم
0
1399/10/08
fatemeh امید به خدا😍
سالم بیاد بغلت گلم😍😍😍😍😍
تو این ۵ سال سقطم داشتی؟
تو این ۵ سال سقطم داشتی؟
0
1399/10/08
سوال کننده
سلام عزیزم واستون خیلی دعا کردم .شماهم تو تاپینگ امیدوارم کردین.انشالله زودتر خبر خوش بهمون بدی.
نه عزیزم
نه عزیزم
0
1399/10/08
عاطفه موسوی
خداروشکر
0
1399/10/08
سوال کننده
مرسی گلم🌹
0
1399/10/08
سوال کننده
فکرنمیکردم یه روز تو اوما بارداریم زده باشم.خدایا از ته دلم واسه همه چشم انتظارا دعا میکنم زودتر شادبشن
0
1399/10/08
shekofe 🌹
نازیلا جان
0
1399/10/08
shekofe 🌹
برای سنو باید اب بخوریم
0
1399/10/08
shekofe 🌹
بهت گفتن ک اب بخور یا ن
0
1399/10/08
سوال کننده
نه عزیزم
0
1399/10/08
shekofe 🌹
سن دقیق جنین بهت گفت
0
1399/10/08
سوال کننده
آره
0
1399/10/08
shekofe 🌹
چند هفته ای
0
1399/10/08
سوال کننده
گفت که ۷هفته و۵ روز
1
1399/10/08
helma M
سلام مبارک باشه صحیح سالم بغل بگیریش 😍
0
1399/10/08
shekofe 🌹
طبق اخرین پریودیت چند هفته ای
0
1399/10/08
سوال کننده
و گفت باز هفته ۱۲ دقیق تر سن نشون میده
0
1399/10/08
shekofe 🌹
اختلافشون چقده
0
1399/10/08
سوال کننده
مرسی عزیزم.همچنین شما
0
1399/10/08
سوال کننده
من پریودم خیلی نامنظمه .آخرین پریودی ۲۴شهریور شدم.
0
1399/10/08
shekofe 🌹
تاریخ اخرین پریودیت کی بود نازیلا جان
0
1399/10/08
shekofe 🌹
اهااا
0
1399/10/08
shekofe 🌹
پس زود نرفتی
0
1399/10/08
سوال کننده
نه
1
1399/10/08
shekofe 🌹
من اخرین پریودیم 13ابان بود
0
1399/10/08
سوال کننده
من تو آبان فکرکنم لقاح انجام شده
0
1399/10/08
shekofe 🌹
چون من طبق پریودی ک حساب بشه امروز 7هفته و6روزم فردا میرم تو 8هفته
0
1399/10/08
shekofe 🌹
حالا تو سنو حتما یکی دو هفته کمتره
0
1399/10/08
سوال کننده
سونو برین مشخص میشه
0
1399/10/08
سوال کننده
آره
0
1399/10/08
کلثوم محمدی
خدا رو شکر گلم انشاالله بسلامتی بغلش کنی
1
1399/10/08
fatemeh امید به خدا😍
آخی عزیزم چقد دنبال شما بودم تاپیکتو گم کردم
1
1399/10/08
fatemeh امید به خدا😍
ممنون گلم ان شاءالله نی نیت سالم بیاد توبغلت
اصلا استرس نگیر این دکتر فقط دلشون میخواد استرس بدن احمقا
خداروشکر که مشکلی نداره گلم
ان شاءالله سالم میاد تو بغلت😍😍😍😍😍
اصلا استرس نگیر این دکتر فقط دلشون میخواد استرس بدن احمقا
خداروشکر که مشکلی نداره گلم
ان شاءالله سالم میاد تو بغلت😍😍😍😍😍
1
1399/10/08
دریا وخورشید
عزیزم چقدر خوشحال شدم واست الهی که به سلامت بغلش بگیری عشقم.
1
1399/10/08
سحر تارات
خیلی خوشحال شدم ایشالا به سلامتی بغلش بگیری عزیزم
1
1399/10/08
💙💫Parnia Jooon💫💙
خدا رو شکر عزیزم ، به سلامتی انشااله
0
1399/10/08
💙💫Parnia Jooon💫💙
منم هشت هفته رفتم و صدای قلبشو شنیدم😍
0
1399/10/08
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
0
1399/10/08
💙💫Parnia Jooon💫💙
ولی دکتر گف یه هماتوم پری ساک دارم یه کم نگرانم کرد، خونریزی و لکه بینی نداشتم تا حالا ، خانوما دعا کنین هماتوم رفع بشه و حال همه نی نی ها هم خووب باشه🙏
0
1399/10/08
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1399/10/08
سوال کننده
فدات عزیزم.انشالله زود خبر خوش به ما بدی
0
1399/10/08
سوال کننده
ممنون عزیزم.بسلامتی شماهم نی نی بغل کنید
0
1399/10/08
سوال کننده
مبارکه بسلامتی عزیزم
0
1399/10/08
سوال کننده
سلام مرسی.انشالله زودتر شما هم خبر بارداریتون بگین
1
1399/10/08
fatemeh امید به خدا😍
ان شاءالله ممنون گلم 😍😘
0
1399/10/08
سوال کننده
انشالله رفع میشه نگران نباش 🤲🤲
0
1399/10/08
farehe f
مبارکت باشه عزیزم
0
1399/10/08
سوال کننده
مرسی عزیزم🌹
1
1399/10/08
💙💫Parnia Jooon💫💙
ممنونم گلم 😘
0
1399/10/08
🤱 Hani Joonii💜
ای جااااااانم مبارکت باشه خیلی خوشحال شدم انشالله بسلامتی بغلش کنی 😍😍🙏🙏
0
1399/10/08
سوال کننده
فدات عزیزم🌹
1
1399/10/08
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
مبارکه عزیز دلم
1
1399/10/08
🍃فاطمه بانو🍃
وای چه خوب🥺😍 انشالله هردو سلامت باشید
0
1399/10/08
سوال کننده
مرسی عزیزم.دعای خیر واسه شماو نی نی تون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کمی دلدرد وکمر درد دارم
- دارم دیونه میشم.بیان یه کم جملات ارامش بخش بگین
- سلام بازم حالم گرفته شد
- سلام برای بوی بد واژن لطفا راهنمایی کنید
- سلام خیلی کمردردم .چرا الان؟
- سلام خانما من دیگه واقعا خسته شدم
- سلام .میتونم مدروکسی الان استفاده کنم
- ایا میشه بارداری خارج ازرحم بی بی چک نشون نده
- ایا آزمایش منفیه .
- مصرف قطره ویتاگنوس




