سلام بچه ها من انقباضات رحمی دارم مردم از بس گریه کردم داغونم خیلی
احه چرا من باید انقباض داشته باشم مگ من چیکار کردم چرا زیر شکمم از صبح تا الان سه بار سفت میشه کمر درد دل دردم میگیرم😭😭😭😭😭نکنه قراره اتفاق بدی بیوفته من میمیرم اگ چیزی بشه
دیروزم رفتم دکتر گفت استراحت کن امپول و شیاف داد واسه زایمان زود رس چرا اینقد کمرم درد میکنه زیر شکمم سفت میشه خوب میشه؟؟؟
پرسش (1399/10/05):
سلام دکتر اوما و دوستان میشه بیاین😭😭😭😭😭😭😭
514
20
1399/10/05
سوال کننده
1
1399/10/05
سحر تارات
باید آمپول پرولوتون بزنی .استرس نداشته باش
1
1399/10/05
سحر تارات
منم هر هفته آمپول میزنم ولی هر وقت انقباض داشته باشم زودتر آمپول میزنم
0
1399/10/05
zahra d.adabi
سلام عزیزم به نظرم نگران نباش و فقط استراحت کن
گریه فایدهاش چیه؟؟ اینجوری خودت و نینی خوشگلت رو بیشتر اذیت میکنی.
توکل کن به خدا تا خواست او نباشه هیچ اتفاقی نمیوفته
انشاءالله که خوب میشی
دعا بخون، ذکر بگو، نگران نباش..
با دکترت شد هم در ارتباط باش
گریه فایدهاش چیه؟؟ اینجوری خودت و نینی خوشگلت رو بیشتر اذیت میکنی.
توکل کن به خدا تا خواست او نباشه هیچ اتفاقی نمیوفته
انشاءالله که خوب میشی
دعا بخون، ذکر بگو، نگران نباش..
با دکترت شد هم در ارتباط باش
0
1399/10/05
zahra d.adabi
به قول شاعر
گر نگهدار من آن است که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
انشاءالله خیره.. به این فکر کن که خیلی های دیگه هم شرایط مشابه تو دارن ولی تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته..
گر نگهدار من آن است که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
انشاءالله خیره.. به این فکر کن که خیلی های دیگه هم شرایط مشابه تو دارن ولی تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته..
0
1399/10/05
سوال کننده
دیشب امپول زدم
0
1399/10/05
سوال کننده
شماره دکترمو ندارم ولی میگفت با درد باشه سفت شدن خطرناکه😔
0
1399/10/05
سوال کننده
مرسی بابت دلگرمیت
0
1399/10/05
بتول بانو
سلام عزیزم انقباص که میگین چه جوریه؟؟؟
0
1399/10/05
zahra d.adabi
قربونت گلم تجربه ندارم راهکار بهت بدم گفتم لااقل آرامش داشته باش تا خواست خدا چی باشه..
ما هم برات دعا میکنیم ♥️♥️♥️♥️
ما هم برات دعا میکنیم ♥️♥️♥️♥️
0
1399/10/05
سوال کننده
نمیدونم خودم فک میکنم انقباضه زیر شکمم سفت میشه یهو خوب میشه درد میگریتم
0
1399/10/05
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
1399/10/05
بتول بانو
فعالیت زیاد داشتی؟
0
1399/10/05
سوال کننده
ممکنه از عفونت ادراریم باشع؟؟؟؟
0
1399/10/05
سوال کننده
ن والا همش استراحتم
0
1399/10/05
سوال کننده
دکتر برام ازمایش ادرارم نوشته گفت ممکنه عفونت داشته باشی
0
1399/10/05
sarajee 💋
خانم برید بیمارستان علت زیاده سریفتر برید بیمارستان گریه چیه وا منم دوبار زایمان زودرس داشتم حتما طول سرویکستون کم شده زودتر برید تا کاری کنن
0
1399/10/05
سوال کننده
طول سرویکسم ۳۶ بود
0
1399/10/05
سوال کننده
دکترم رفتم عزیزم گفت استراحت با امپولو شیاف
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام دکتر اوما و دوستان خوبم خیلی نگرانم میشه بیاین خواهش میکنم
- سونو جنسیت جنین انومالی دقیقه؟
- سلام خانوم دکتر توروخدا زود جواب بدید نگرانم
- بچه ها شیر خشکو چطور اماده میکنن میدن ب بچه
- سلام ب دخترم شیر داده بودم رفلکسم داره
- سلام دکتر جان دخترم چندروریه مدفوعش انگار خونیه!!!
- 🚫🚫خانم دکتر توروخدا خیلی استرس دارم از روی عکس رنگی میشه بگید چ مشکلی دارم😭
- مصرف تاوانکس۵۰۰ در شیردهی




