احتمالا بخاطر همون پایین بودنه جفتته به دکترت بگو شیاف مینویسه برات
شیافت استفاده کردم بجز اون چیکار کنم
فشارو که میدن همه خیالت راحت😁من تو ان تی کم مونده بود زنیکه بیاد روم بشینه دیگه، دو دستی داشت فشار میداد آخرا، بس ک تکونم نمیخورد این وروجک اذیت میکرد
من آن تی رفتم اصلا فشار نداد ولی دیروز اینقدر فشار داد دلمم درد گرفته
بخاطر فشار نیس، من رفتم سونو با دستگاه محکم کوبید روش که بیداربشه😕😕طفلی بچم چن سانت پرت شد بالا از خواب پرید🥺
مطلق باش تا بره بالا و شیافتو بزار
نترس منم همینطوری شدم بخاطر جفت پایینه وگرنه فشارو همه میدن برو دکتر بهت دوز شیاف بده و استراحت داشته بهش
توالت فرنگی
پله ممنوع
سکس ممنوع
دولا راست نشو
حموم زیاد نرو
شیافت ۴۰۰ میزارم بیشتر از این؟
سلام لکه بینی بعلت جفت پایین است فقط استراحت کنید و شیاف را هم استفاده شود
سلام کسی میتونه ج آزمایش من رو آنالیز کنه
دو روزه زیر شکم سمت راست درد دارم
سلام .من دیشب توترشح خون صورتی دیدم نگرانم خیلی