سلام جفتم پایینه دیروزسوارماشین شدم یکم سرسرعتگیرامیپریدایرادی داره؟استرس گرفتم خیلی
0
1399/09/19
elnaz ❤️
اینقد دگه گذشت ولی هرچی احتیاط کنی ب نفعته
کلن تو خونه باش عادت کن جایی نری ی مدت مطلق باش استرس و نگرانی بعدش فایده ای نداره
کلن تو خونه باش عادت کن جایی نری ی مدت مطلق باش استرس و نگرانی بعدش فایده ای نداره
4
1399/09/19
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
عزیزم تحرک کمتر داشته باش،هفتت که بره بالاتر بچه بزرگتر بشه جفتت میره بالا نگران نباش
0
1399/09/19
pari.... goli
ن عزیزم نمیره
0
1399/09/19
pari.... goli
استرس ک بدتره تو ماشین نشستن هست واسه چی استرس. می دونی هر حالتی مادر داشته باشه. به بچه می رسه توکل به خدا چیزی نمیشه عزبزم
1
1399/09/19
pari.... goli
عزیزم تو ک جفت پایین لکه بینی ک نداری
0
1399/09/19
سوال کننده
ن لک بینی ندارم..فقط استرس گرفتم ..اخه دیروزنوبت دکترداشتم مجبوربودم برم
0
1399/09/19
سوال کننده
پارسال یه سقط داشتم دکتربخاطرهمون بهم امپول داده هرروزمصرف میکنم
0
1399/09/19
سوال کننده
نمیدونم ازدیروزتاحالاازاسترس دارم میمیرم..میگم برم سنوانجام بدم ببینم سالمه؟؟
0
1399/09/19
pari.... goli
اگه لکه بینی نداری پس خداروشکر
2
1399/09/19
pari.... goli
توکلت به خدا
0
1399/09/19
pari.... goli
عزیزم وقتی هیچ علائمی نداری واسه چی بری سونو بدی
0
1399/09/19
سوال کننده
نمیدونم استرس دارم
0
1399/09/19
سوال کننده
ن ندارم فقط ترشح دارم بعضی روزازیاده بعضی روزاکم ..امااصلابونمیده
1
1399/09/19
mobina _3011
سلام. کی گفته نمیره؟ 😑با مراقبت و احتیاط بالاتر میره
0
1399/09/19
mobina _3011
سعی کن کمتر سوار ماشین بشی. یا حداقل وقتی سوار شدی صندلی رو بخوابونی و تو حالت خوابیده باشی. استرس نداشته باشه درست میشه
2
1399/09/19
mobina _3011

0
1399/09/19
سوال کننده
من فقط چون دکترنوبت داشتم مجبودبودم برم..
0
1399/09/19
pari.... goli
من می گم چرا مال من نرفت وقتی جفت پایینه شاید 1 درصد احتمال داره بره بالا
0
1399/09/19
pari.... goli
من الان 27 هفته هست اگه می خواست تا حالا رفته بود.
0
1399/09/19
pari.... goli
یا بعضی شانس خوبی داشته باشن بره بالا
0
1399/09/19
سوال کننده
من فشارم بالاس چی بخورم که فشارم بیادپایین
0
1399/09/19
pari.... goli
اره درست می گه به نظر زیر نشیمنی طبی بگیر روی صندلی ماشین بزار ک باسنت پایین نباشه
0
1399/09/19
mobina _3011
معمولا میره عزیزم.برای خواهر شوهر منم نرفته بود بالا و اخرش دیگه افتاد بود کلا، جلو دهانه رحمو گرفته بود.. ولی اونم مراقبت نمیکرد رانندگی میکرد و کار.. معلمم هست
0
1399/09/19
mobina _3011
اشکال نداره که اینا ضروریه.. فقط میگم جاهای الکی نرو برای خودت بهتره
0
1399/09/19
سوال کننده
ن ازوقتی باردارشدم خیلی رعایت میکنم..حالاکه جفتمم پایینه بیشتررعایت میکنم..
0
1399/09/19
سوال کننده
برای فشاربالادربارداری جی خوبه؟
0
1399/09/19
pari.... goli
انشالله ک بره خوشگلم
0
1399/09/19
mobina _3011
اینو از دکترت بپرسی بهتره عزیزم. فشار خون توی بارداری خیلی مهمه🌹
0
1399/09/19
mobina _3011
فقط پتاسیم و منیزیم زیاد مصرف کن و خرما. مصرف نمکو هم کلا خیلی کم کن هم برا ورم هم فشارت
0
1399/09/19
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
سلام دوستان من دیشب ببخشید توالت رفتم رو دستمال ترشح اومد خیلی کمرررنگ قهوه ای بود آیا نگران کننده ی؟؟
0
1399/09/19
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
همین یبار بوده در طول این ۱۱هفته
1
1399/09/19
massti. mamy of labkhand😍💋
چرا اگه استراحت داشته باشه جفتش میره بالا ولی باید رعایت کنه نزدیکی هم نداشته باشه
1
1399/09/19
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
اصلا استرس ب خودت نده منم جفتم پایین بود با امپول شیاف استراحت درست شد
0
1399/09/19
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
کی گفته عزیزم ی درصد احتمال داره اتفاقا استراحت داشته باشن و توماشین ی بالش بزارن پشت کمر درست میشه
2
1399/09/19
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
پله ممنوع.پیاده روی ممنوع.نزدیکی ممنوع فعالیت نداشته باش درس میشه
1
1399/09/19
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
عزیزم منم تو ان تی جفتم پایین بود تا انومالی رعایت کردم رفت بالا
نزدیکی نکن پله پایین بالا نرو. چیز سنگین بلند نکن. پیاده رویی نداشته باش
نزدیکی نکن پله پایین بالا نرو. چیز سنگین بلند نکن. پیاده رویی نداشته باش
0
1399/09/19
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
شیرین نرفتی سنو؟
0
1399/09/20
پزشک اوما
سلام نگران نباشید اما با جفت پایین باید بیشتر استراحت کنید
0
1399/09/22
سوال کننده
نزدیکی ندارم اصلافقط دیروزیکم فعالیت داشتم چون اشپزی داشتیم یکم سرپاموندم ولی مینشستم بعدش..من بخاطرلوپوس که دارم آمپول انوکساپارینم مصرف میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



562

