پووف دلم میخاد پریود شم چیکارکنم ک هرچی زودتر بشم . ۲۱دونه ال دی خوردم چهار روزع ک قطع کردم ولی نشدم 😤😤
0
1399/09/13
masoumeh khashi
من اصلا قبل ازدواجم از بچه خوشم نمی اومد الان عاشق بچه ام
0
1399/09/13
masoumeh khashi
ی دختر دارم ایشالله خدا دوباره بهم لطف کنه درهای رحمت شو برام باز کنه اول ی بچه صحیح و سالم بعدشم پسر گوگولی خوشگل توپولو باشه که همش بخورمش اخ دهنم اب افتاد😍
0
1399/09/13
سوال کننده
همین تازه پریود شدم
0
1399/09/13
سوال کننده
انشاللع بعدی یه پسر ناز وگوگولی 😍😍😍
0
1399/09/13
masoumeh khashi
ایشالله اقدام کنی باردار بشی بچه داری مریم جون
0
1399/09/13
masoumeh khashi
ایشالله
0
1399/09/13
سوال کننده
ن عزیز دوبار باردار شدم سقط شدن
0
1399/09/13
masoumeh khashi
ایشالله این سریع باردار بشی بمونه برات
0
1399/09/13
masoumeh khashi
خداروشکر من سقط نداشتم ولی حدود سه سال طول کشید تا باردار بشم ایشالله سقط نداشته باشم
0
1399/09/13
سوال کننده
اره خداروشکر. پس خوبه ک برا دومی زود اقدام کزدی منم تنبلی دارم دیر ب دیر باردارمیشم
0
1399/09/13
masoumeh khashi
منم تنبلی دارم و کیست
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
سلام
0
1399/09/13
سوال کننده
سلام فاطی جونز
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
من 54 روز پریود نشودم مریم سوزنم زدم 6 روز بعد از سوزنه پریود شدم اونم زعفرون با نبات داغ درست کردم با دارچین خوردم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
فردا صبحش پریود شدم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
تو هم میخوای همینکارو کن
0
1399/09/13
سوال کننده
بلخره شدی
0
1399/09/13
سوال کننده
خداروشکر
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اگه میدونی حامله نیسی
0
1399/09/13
سوال کننده
تاپیکو ک زدم بعدش پریود شدم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اره خداروشکر شدم الان 3 روزه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
😂 😂 منتظر تایپکت بود پس خخخ
0
1399/09/13
سوال کننده
منتظر بود من تاپیک بزنم ک بیاد 😅😅
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
خداروشکر انشالله این ماه حامله بشی
0
1399/09/13
سوال کننده
اره 😁 خیلیم شدیده 😰
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
منکه امروز باید شروع کنم داروهامو استفاده کنم
0
1399/09/13
سوال کننده
انشالله باهم اینماه بشیم مردادم بدنیا بیان 😋😋
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
خوبه دیگه هرچی کثیفیه ازت میاد
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
تا میتونی گرمی بخور
0
1399/09/13
سوال کننده
منم لتروزول گرفتم بخورم با استرادیول . با دوتا پودر امادگی رحم برا بارداری ک قبل اقدام بشینم توشون 😒
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
من این ماه بهم لتروزول داد و استرادیول و دگزامتازون و سوزنhmg
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
مدروکسی پروژسترون
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
13 سیکلمم میرم سونوفولیکول میدم بعد امپول hcg بزنم
0
1399/09/13
سوال کننده
اره اونباری تو پریودی نمیدونستم عرق رازیانه دم میکردم میخوردم پریودم بهم خورد ۱۷روز پشت سرهم خونریری شدید گرفتم .
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
دیگه ببینم خدا چی میخواد
0
1399/09/13
سوال کننده
دگزامتازون خیلی چاقت میکنه.
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اخ نباید بخوری تو پریودی 😑
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
دکترم داده مجبورم😐
0
1399/09/13
سوال کننده
قبلا امپول میزدی یا اولین باره؟
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
راسی متفورمینمم داده
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اولین بارمه
0
1399/09/13
سوال کننده
زیر شکمتم باروغن سیاهدونه ماساژ بده تا۱۳سیکلت خیلی خوبه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
من اصلا حقیقتشو بخوای اصلا دارو تو این دوسال استفاده نکردم😑😂
0
1399/09/13
سوال کننده
دگزا چاقت میکنه متفورمین لاغر . همو خنثی میکنن 😅
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
فقط یه ماهش لتروزول و دگزامتازون همین بقیش همش طبیعی 😑😂
0
1399/09/13
سوال کننده
تخمدونات شوکه میشن حالا
0
1399/09/13
سوال کننده
پشت سرهم فولیکولیه که میسازن 😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اره میگن ای بابا اینا چین که میان 😑😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
😂 😂 😂 میمونه اون وسط چاقم کنه یا لاغرم کنه، 😂
0
1399/09/13
سوال کننده
خوبه پس یا این امپولا حالا تخمکات بالغ میشن . سنو داخلی نوشته برات؟
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
سونو فولیکول مگه داخلی نیس🤔
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
متفورمین روزی دوتا میخورم شبو ظهر
0
1399/09/13
🥰 فاطمه 🥰
من ۷ روز طول کشید تا پری بشم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
بعضی اوقات شبا یادم میره مثل دیشب خخخ
0
1399/09/13
سوال کننده
کاش تخمکات چاق کنن بچه ها تپلی بسازن 😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
ای خدا کاش این ماه دوتامون حامله بشیم من دوست دارم بچم بشهشهریوری حداقلش مردادی 😑
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
انشالله بزودی مامان بشی
0
1399/09/13
سوال کننده
اره ما دکترسنو مرده موقع سنوها استرس میگیرمون خجالت میکشیم 😑😑😓
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
منم سونوگرافیم مرده🤔😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
انقدر خجالتم میشه😑
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
😂 😂 😂
0
1399/09/13
سوال کننده
😂 ماسک بیار تا رو چشات اینجوری خجالت ادم کمترمیشع وقتی بدونه چهرشو ندیده دکتر 😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
مخصوصا دستگاهه رو میکنه تو خیلی زشته البته اینجا میره پشت پرده من اماده که میشم شاگردش که زنه امادم میکنه بعد دستگاهرو میکنه تو بعد خودش میاد میگیره میچرخونه تو😑😂
0
1399/09/13
سوال کننده
ما دوتان یکیش خیلی هیزه یکیش خیلی خوبه اونیکه هیزه تا ده دقیقه میزارش تو هی بررسی میکنه الکی😂 هیشکی نمیره پیشش
0
1399/09/13
سوال کننده
اره منشی میکنه تو . اینا ازبس دیدن دیگه هم براشون عادی شده فک کنم هر زنیو ک با لباس ببین همون لحظه اونجاشو میدونن چ شکلیه 😂😂😂 چ رنگیه
0
1399/09/13
سوال کننده
این دکترسنو ک مردن.
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
😂 😂 😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
برامن که پارچه میکشن رومون
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اصلا هم بهم نگاه نمیکنه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
فقط به صفحه مانتیورش که بگه چی بنویسن
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
خیلی خوبه
0
1399/09/13
سوال کننده
نبایدم نگاه کنن یهو دیدی نتونستن خودشون کنترل کن اونوقت چیکارباید کرد همون لحظه تخمکا میگیرن 😂😂😂😂😂
0
1399/09/13
سوال کننده
با تخمک لقاح گرفته بریم سمت شوهر ،😂😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
توروحت😂😂😂
0
1399/09/13
سوال کننده
بگیم کارتو اقای دکتر راحت کرد 😂😂😂😂 بریم منتظر نتیجه باشیم
0
1399/09/13
سوال کننده
بگم واسه تو که به اخرش نرسیدن نیمه راه رفتن ببینم این دکتره کاشتو کارش چطوره ب اخرش میرسه یانه 😅
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
دیگه هیچی با چاقو میره دکتره رو میکشه ماروهم میکشه خخخ
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
وای مریم یه فیلمی دیدم الان چن روزه تو فکر فیلمم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
یه دختره تو گوشیش نمیدونم چی بوده پسره گوشیشو ازش گرفت خوب باهاش دعوا کرد بلند شددختره یهو پسره گرفت زدش با بعد چاقو گردنشو زد
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
دختره جون میداد دیدمش
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
خیلی بد بود خیلی وحشت کردم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
😑😑😑
0
1399/09/13
سوال کننده
ووای
0
1399/09/13
سوال کننده
چ وحشتناک خاک توسرش کنن
0
1399/09/13
سوال کننده
گناهداشت دختره 😭
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اره نگبت اشغال سر دختره رو زد من انقدر توفکرش رفتم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اصلا از وقتی اونو دیدم حالم یجوریه
0
1399/09/13
سوال کننده
این کلیپا نگاه نکن من وقتی نگاه میکنم تا یماه مدام میرم توفکرش
0
1399/09/13
سوال کننده
😨
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
دیشب انقدر خواب چرت دیدم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
نمیدونستم که سرشو میزنه دیدم دعواشون شد یهو پسره زد حالم خراب شد😒😢
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
دیگه نمیبینم
0
1399/09/13
سوال کننده
خخخخخ سعی کن بهش فکرنکنی تا فکرت میخاد بره سمتش یهو به یچیزدیگه فکرکن تاکم کم یادت بره
0
1399/09/13
سوال کننده
حتما ی زده بود پسره شیشه ای عنی 😓
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
سعیمو میکنم بهش فکر نکنم مگه میشه یهو میاد 😑
0
1399/09/13
سوال کننده
یچی
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
امروز لتروزول خوردم 3 تا باهم حالم بده😮
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
جونم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
مریم میگم من لتروزول خوردم خب
0
1399/09/13
سوال کننده
ب وام ی تومنی دولت فکرکن بجا کلیپه 😓
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
الان گلوم درده بعد قرص عفونت میتونم بخورم میترسم خنثی کنه
0
1399/09/13
سوال کننده
خب
0
1399/09/13
سوال کننده
ن قرص عفونت نخور
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
به ما که صبی دادن
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
رفت تو جیب شوهر خخخ
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
پس چکار کنم گلوم درده همش میترسم کرونا باشه😑
0
1399/09/13
سوال کننده
لتروزولم سه تایی ک بخوری تاثیرش خیلی بیشتره . سعی کن قرص عفونتو مسکن نخوری میگن بهتره تا این داروها لتروزل بهت تاثیر بزارن روبدنت
0
1399/09/13
سوال کننده
خخخ بماهم دادن قرض داشتیم همون لحظه فرستادیمش براش 😞
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
چه بد گلو درد دارم
0
1399/09/13
سوال کننده
ابلیمو و عسل بخور .
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اوخ ما زرنگیم کارته دست کسی که درو پنجرمون درست کرده بود رفت ازش گرفت پولرو کارت بکارت کرد 😂 😂
0
1399/09/13
سوال کننده
خب بزار چنساعت از قرص لتروزولت بگذره بعدش قرص عفونت بخور . میدونی چایی و نوشابه و ترشیجاتم اصلا نباید بخوری تافولیکولات خوب رشد کنن چایی اصلا
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
بعد باز کارترو میدیم یارانمون بکشه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
نه نمیخورم اصلا
0
1399/09/13
سوال کننده
😂 😂 تاپیامکش اومد براتون رفت پیشش کارتو گرفت کشیدش خیلی زرنگه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
فردا نه پس فردا باید سوزن بزنم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اره😂😂
0
1399/09/13
سوال کننده
رو باسنن 😞 من پیش یکی میزدم چکشی میزد مرگو ب چشم میدیدم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
امروز کل خونرو مرتب کردم حیاط هم اتو اشغالارو جمع کردیم اتیش زدیم
0
1399/09/13
سوال کننده
تو ی ثانیه هلش میداد تو 😞
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اره تو باسن خیلی استرس گرفتم زن همسایمون میخواد بزنه میترسم😑😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
جاریم رفت پیشش زد
0
1399/09/13
سوال کننده
با کمک جاریا یا تنهایی
0
1399/09/13
سوال کننده
تو باسنت نشکونه سوزنشو 😂😂😂 بلده؟؟
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
ولی من اون موقع پریودم روم نمیشه برم پیشش😂😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
خودمو شوهرم جاریام بدرد گوز میخورن
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
شوهرم فقط حیاطو کمک داد
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
نمیدونم از همین میترسم😮😂
0
1399/09/13
سوال کننده
😂😂😂 طوری نیس جلوتو نمیزنه ک تا پسفردا شدت خونریزیتم کمترمیشه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
رضا نمیذاره برم حموم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
میگه رحمت سرد میشه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
😐😐😐
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
ولی البته این بگم من هروقت رفتم حموم بعدش کلا پریودم قطع شده😂😂😂😂
0
1399/09/13
سوال کننده
اشکال نداره فعالیت این چن روز خیلی برات خوبه بعدش ۱۲-۱۳ سیکلت ببعد دیگ فعالیتو قطع کن فقط بخور بخواب 👅کن 😞
0
1399/09/13
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
بخاطر همین میذارم پریودم تموم بشه بعد برم دوش بگیرم
0
1399/09/13
سوال کننده
نروتروخدا ماخودمون هزار عیب داریم عیب سردی رحمو نگیریم دیکه 😂😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اتفاقا میخواستم برم تو باغمون علفای هرزو بزنم😐
0
1399/09/13
سوال کننده
اره موهاتو زیر شیر بشور اگ چرب میشن حمومو بزارپاک شی بری صفا سیتی
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
نه نمیرم ولی عرق کردم بعد سرم چرب شده خیلی بدم میاد از خودم البته اگه اون موقع که پریودم تموم شد اب باشه برم حموم این خواهرشوهرم ابارو همه میریزه میره 😐بعد اصلا نمیذارن اب بمونه تو حموم بمونه
0
1399/09/13
سوال کننده
😂😂😂 لتروزولا بیش فعالت کردن
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
😂 😂 😂
0
1399/09/13
سوال کننده
مجرده؟
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
نه بابا خودشو بچش افتادن تو خونه عمم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
هی اب هدر میدن، تانکر جاریمو یه روزه خالی میکنن تانکر 1000لیتری رو😐😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
تازه یه تانکر 500 لیتری هم خودشون دارن اونم تموم میشه
0
1399/09/13
سوال کننده
😂😂😂😂😂 کون جاریت سوختس الان .
0
1399/09/13
سوال کننده
مگ وسواسن ،😓
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
فقط خدا بداد اون بالایی برسه حمومه رو لوله گذاشته بودن از بالاهم اب برمیداشتن اونو شوهرم رفت جدا کرد 😂😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
نه بابا نمیدونم کلا چکارش میکنن ولی چند بار دیدم پتو شستن
0
1399/09/13
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اینم لباسای بچشو میشوره بچشم میره هی تانکرو الکی باز میذاره
0
1399/09/13
سوال کننده
اره اک باش راحتین بگین بش اینحوری الکی هدر نده ابو
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
میترسم بروزی برسه که بیان گالن منم خالی کنن😂😂😂
0
1399/09/13
سوال کننده
اگ بلبل زبون نیس 😅
0
1399/09/13
سوال کننده
گالن تو قصر در رفته هنوز 😅😂😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
جاریم خونه نیس میره کار میاد میبینه تاکرش خالیه😂😂😐
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
تانکر من 1500 تاییه مریم ماشالله خوب اب توش جا میشه من اگه تا یک هفته هم اب پر نکنم کم نمیارم
0
1399/09/13
سوال کننده
کاش موقع اقداما اینماه دست ب گالن شما نزنن ک اونموقع اب از نون شبم واجب تره براتون 😂😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
یه 1000 لیتری برای بالاس برای دستشویی یه 1500 تایی پایین داریم تا اب درختامون میاد فورا پرش میکنم 😂
0
1399/09/13
سوال کننده
سیر کفر میگه 😂😂😂 اون لحظه قیافش دیدنیه یه ریددم بهته خاصی تو چشاشه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
😂 😂 اره اون سری هی کفر میگفت میامد از خونه من دبه پر میکرد میبرد😂اب برای شستن دستاشونم نداشتن
0
1399/09/13
سوال کننده
دعاکن از چشم خاهرشوهرت دور بمونه ک ۱۵۰۰تایی روهم تو چشم برهم زدنی خالی میکنه
0
1399/09/13
سوال کننده
😂😂😂😂😂
0
1399/09/13
سوال کننده
کی میره خونه خودشون ؟ خار شوهرت
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
من شانس اوردم روش نمیشه بیاد ببره ولی اگه شوهرم بگه بیا دسگه واویلاس باید تانکرمو بدم ببره😐😂
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
نمیدونم یه ماهو نیمه اینجان فکر نکنم بره دیگه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
بعد میدونی مریم ما میریم خونه مادرشوهرم حموم اون موقع عمم هی میگفت میرن حموم ما حالا دخترشم امده شدن دوتا
0
1399/09/13
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂میزاره ب کولش میبرش
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
میریم حموم میگن میرن حموم با اینکه اب برداشتنشون از درختای ماس
0
1399/09/13
سوال کننده
بزارهی بگن دیگه مجبورین برید خونه شون .
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
والا به این باشه همکار میکنه
0
1399/09/13
سوال کننده
شماکار خودتون بکنید محلشون ندید . پسفردا باردار ک شدی دیگه نمیتونی زیاد بری حموم ک همش استراحت باید باشی . الان ک میتونی بری استفاده کن
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
کاش میشود حموممون درست میکردیم من خیلی بدم میاد سرم منت بذارن
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
دعا کن خونموندرست بشه منت این و اون سرم نباشه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
کاش این خواهرشوهرم اینا میرفتن از اینجا دیونه شدم از دستشون هرروز میان بالا دیوار صدا میدن بیا برو فلان چی بخر فلان چیو بده
0
1399/09/13
سوال کننده
انشالاه درست بشه خیلی سخته پیش جاریا و مادرشوهر اینا زندکی کرد . خونتون ک بسازید بازم پیش همیناس؟
0
1399/09/13
سوال کننده
شاید اومده باشه قهر خونه ننش؟ 😓
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
اره کنار همیم دیوار به دیوار
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
نه بابا شوهر معتادشم خونه عممه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
انگار شده دوماد سر خونه
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
مادرشوهرم کار میکنه میده اینا میخورن
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
پیش اونا که نیستیم ولی برای حموم میریم دیگه مجبوریم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
کاش خونه اجاره بودیم جای دور ولی پیش اینا نبودیم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
فکر کن مریم اب حمومی که پر میکنن از درختای ماست خب ما اب درختارو میدیم
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
فقط اون یه شلنگ وصل میکنه تا ابه بره بالا پربشه زورش گرفته
0
1399/09/13
فاطیما احمدی
انقدر زنه عقده ایه
0
1399/09/14
masoumeh khashi
شما کجا زندگی می کنید مگه که با تانکر آب میارید یا حمومندارید؟
0
1399/09/14
فاطیما احمدی
من روستای داراب
0
1399/09/14
فاطیما احمدی
اینجا باید تانکر پر کنیم لوله کشی مستقیم نیس
0
1399/09/14
فاطیما احمدی
خونمون تازه سازه نتونستیم حموم بسازیم
0
1399/09/14
فاطیما احمدی
دستمون خالیه 😐
0
1399/09/15
سوال کننده
سلام
0
1399/09/15
سوال کننده
فاطی
0
1399/09/15
masoumeh khashi
ایشالله زودتر حموم بسازید
0
1399/09/15
فاطیما احمدی
جونم
0
1399/09/15
فاطیما احمدی
سلام
0
1399/09/15
فاطیما احمدی
پناه برخدا
0
1399/11/24
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
سلام
0
1399/11/24
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مریم؟؟؟ باردار شدی؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جلوگیری از بارداری با قرص اورژانسی یا ال دی؟
- ال دی و اسید معده
- مصرف قرص ال دی برا تنبلی تخمدان
- خوردن قرص ال دی برا درمان تنبلی
- اگه ال دی رو روز۲۰سیکلم ول کنم خوردنشوچند روز بعدش پریود میشم
- قرص دزوسپتیو (شنبه؛ یکشنبه)
- ایامیتونم مصرف ال دیو قطع کنم؟
- نامنظمی پریود بعداز سقط
- قرص ال دی و تاخیر پریود
- خوردن قرص ال دی و حالت تهوع بعدش عادیه؟



463

