من بخاطر کرونا مرخصیم تموم شد نرفتم دیگه سرکار😐
من صبح تا شب خونه م و دارم دیونه میشم😂
آدم دیوونه میشه من کلا هیچ وقت یادم نمیاد انقد بیکار بوده باشم
منم فعلا استعلاجی بردم.جدول حل میکنم.کلاس انلاین گلدوزی ثبت نام کردم.
من یه مدت سریال دیدم، عین معتادا شب و روز پاش بودم، دیگه سریال جدید شروع نمیکنم
از من استعلاجی قبول نکردن حتی دورکاریم قبول نکردن، دیگه استعفا دادم
من ک یه عالمه برنانه ریختم و کتاب خریدم ک بخونم امتحان بدم واسه نظام... ولی انقد خنگ شدم همچی یادم میره
فعلا ک کرونا دست مارو بسته واسه برنامخ ریزی تا ببینیم بعد چی میشه
من امروز رفتم پارک پیاده روی انقدر خلوت بود که گفتم الان میان گوشیمو میدزدن😁 اخرم چهارتا تیکه از یه الدنگ شنیدم حالم گرفته شد اومدم خونه
آخرین جایی که بودم کانون تبلیغات ایران نوین بود
۸۰ درصد تبلیغات تلویزیون و بیلبورد های سطح شهر رو داشت
منکه بیکارم ولی خوابم تموم نمیشه شبا هم از شوهرم زودتر خواب میرم
مگه مرخصی زایمان شما بدون حقوقه؟؟؟؟؟؟