سلام و خسته نباشید خدمت اومایی ها من ۳۰سالمه وپنج سال ازدواج کردم حالا دوسال اقدام به بارداری کردم اما هنوز باردارنشدم میخواستم راهنماییم کنین الان من باید چیکار کنم که زود باردار بشم در ضمن شو هر من. یک ماه پیش عمل واریکوسل انجام داد الان دوماه از عمل شوهرم میگذره ولی هنوز نتیجه ای نگرفتیم لطفاً راهنماییم کنین ممنون
2
1399/09/08
fateme jafari
فهمیدی به منم بگو
3
1399/09/08
فاطمه ......
انشاالله این ماه بارداربشی
2
1399/09/08
هدیه ع
شوهرت آز اسپرم داده؟
1
1399/09/08
فاطمه ......
من که بعد تقریبا ۸ ماه نفهمیدم
2
1399/09/08
هدیه ع
خودت هم آزمایش ایمنی و انعقاد بده
2
1399/09/08
هدیه ع
رفتی دکتر ببینی تنبلی داری یا نه؟عکس رنگی گرفتی؟
0
1399/09/08
سوال کننده
قبل از عمل داده گفتن حرکت رو به جلو ضعیفه ولی بعد از عمل هنوز آزمایش نداده یعنی ماه دیگه باید آزمایش بده
1
1399/09/08
هدیه ع
اگه همه ی اینارو انجام دادی و مشکلی نبود برو دکتر ببین چی تجویز میکنه؟
0
1399/09/08
سوال کننده
سلام .آره آزمایش دادم دکتر گفت هیچ مشکلی نیست و عکس رنگی هم گرفتم هیچ مشکلی نبود
1
1399/09/08
هدیه ع
من اول خودم آزمایش ایمنی و انعقاد دادم دیدم مشکل انعقاد دارم و آسپرین مصرف میکنم.پریودمم منظم بود.دیدم باردار نمیشم حالا شوهرمو فرستادم آز فهمیدم مشکل داره یه مقدار.ممتظرم درمان بشه ببینم باردار میشم یا نه،اگه ندم میرم برای آی یو آی
0
1399/09/08
سوال کننده
سلام خدا کنه
1
1399/09/08
هدیه ع
پس حتما شوهرت رو مجدد ببر آزمایش
0
1399/09/08
سوال کننده
ممنون حتما
1
1399/09/08
هدیه ع
بعدش سعی کن گرمی بخورید جفتتون
1
1399/09/08
هدیه ع
اگه مشکلی نبود و بازم بعد از سه ماه باردار نشدی برو دکتر ببین آی یو آی میکنه یا نه...ایشالا که طبیعی باردار بشی
0
1399/09/08
سوال کننده
من ۲ بار بار دار شدم یکی تو ۴ ماه و یکی تو ۳ ماه سقط شد بخاطر ضعیف بودن بارداری با کلی آزمایش متوجه شدیم شوهرم واریکوسل بیضه سمت چپ داره الان عمل کرده ولی هنوز آزمایش بیضه و آز اسپرم نداده
0
1399/09/08
سوال کننده
ای یو ای چه جوریه
0
1399/09/08
سوال کننده
🌹
0
1399/09/08
سوال کننده
با آزمایش آی یو آی باردارمیشم
1
1399/09/08
فاطمه ......
چ سخت😥😢😢
1
1399/09/09
marziyeh bazargan
اول یه دکتر خوب
0
1399/09/09
سوال کننده
کسی تاالان آی یو آی انجام داده
1
1399/09/09
پزشک اوما
سلام خودتان هم عکس رنگی رحم بدهید ، سه ماه بعد از عمل واریکوسل مجدد اقدام کنید و آزمایش اسپرم بدهید
0
1399/09/09
سوال کننده
سلام عکس رنگی دادم همه چیز خوب بوده. باشه پس شوهرم باید آزمایش اسپرم بده . 🙏🙏🙏🙏
1
1399/09/09
sanaz 🌹🌹🌹
معمولا چون اسپرم هفتاد تا نود روز طول میکشع تا ساخته بشه بعد عمل باید حداقل سه ماه بگذره تا تاثیر عمل روی اسپرم مشخص بشه
منم شوهرم تقریبا هشتاد روزه عمل کرده
منم شوهرم تقریبا هشتاد روزه عمل کرده
0
1399/09/10
سوال کننده
سلام خیلی ممنون بابت جواب . امیدوارم این عمل جواب بده
0
1399/10/07
سوال کننده
سلام کسی هست آی یو آی انجام داده باشه
0
1399/10/07
سوال کننده
سلام شماکه گفته بودین شوهرتون عمل کرده الان باردارشدیدیان
0
1399/10/25
سوال کننده

0
1399/10/25
سوال کننده

0
1399/10/25
سوال کننده

0
1399/10/25
سوال کننده

0
1399/10/25
سوال کننده

0
1399/10/25
سوال کننده

0
1399/10/25
سوال کننده

0
1399/10/25
سوال کننده

0
1399/10/25
سوال کننده
سلام کسی جواب خوب یا بد بودن این آزمایش رو میدونه
0
1399/10/26
سوال کننده
سلام کسی میدونه جواب این آزمایش خوبه یا بده به من جواب بده ممنون
0
1400/02/16
سوال کننده
سلام من 31سالمه ولی هنوزباردارنیستم چون اسپرم های شوهرم مشگل داره میخواستم ببینم با آی یو آی برای بار اول جواب میگیرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- دلم گرفته باز پریود شدمممممم😓😓😓😓
- باردار شدن در ماه اول اقدام.
- کسی همسرش از داروی پنتافیل برای کم تحرکی جواب گرفته؟
- تشخیص لکه لانه گزینی
- میزان فعالیت در زمان اقدام
- زمان نزدیکی بعد تزریق hcg
- اقدام ب بارداری برای دوقلو
- آیا درد تخمک گذاری در اقدام طبیعی است ؟
- قبل بارداری باید چه کار کنم؟؟؟



884

